پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی بی نظیر برای به اشتراک گذاری تصاویر و ویدیوهای کوتاه است این شبکه اجتماعی در مدت زمان کمی توانست کاربران زیادی را جذب خود کند به طوری که امروزه در این فضا بسیاری از افراد به کسب درآمد رسیده‌اند. برخی از افراد در زمینه آموزش، فروش، ارائه خدمات و تبلیغات و صفحات زیادی در زمینه فروش آنلاین پوشاک فعالیت می‌کنند. حال اگر شما جزو کسانی باشید که قصد دارید آنلاین شاپ خود را برای فروش پوشاک در اینستا راه اندازی کنید، باید با بسیاری از صفحات فروش پوشاک رقابت کنید، بنابراین باید از روش‌های مختلفی برای جذب و اعتماد سازی مخاطب استفاده کنید.

به طور یقین بالا بودن تعداد فالوورهای یک پیج اینستاگرام، یکی از مهم‌ترین عوامل نشان‌دهنده‌ی اعتبار آن پیج می‌باشد. چنان‌چه در اینستاگرام مشغول فعالیت هستید، حتما می‌دانید که روش‌های گوناگونی برای جذب فالوور در این پلتفرم وجود دارد. اما بسیاری از این روش‌ها مستلزم صرف هزینه‌ی بالا و یا تولید محتوای باکیفیت به‌صورت مداوم در دراز مدت است. بنابراین این سوال ایجاد می‌شود که از چه راهی فالوورهای پیج خود را به سرعت افزایش دهیم؟ روش‌ها و استراتژی‌های مختلفی جهت افزایش فالوور در اینستاگرام وجود دارد. یکی از سریع‌ترین و البته کم هزینه‌ترین راه‌ها، خرید فالوور فیک است؛ در این محتوا به طور کامل در مورد خرید فالوور فیک و مزایا و معایب آن، صحبت می‌کنیم.

 

فالوور فیک چیست؟

به اکانت‌هایی که هیچ گونه فعالیتی در اینستاگرام ندارند یعنی نه لایک می‌کنند و نه کامنت می‌گذارند و حتی در صفحه خود هیچ فعالیتی نمی‌کنند فالوور فیک می‌گویند. باید به این نکته اشاره کرد که الگوریتم‌های اینستا روز به روز پیشرفته‌تر می‌شوند و اکانت‌هایی را که هیچ فعالیتی ندارند پس از مدتی حذف می‌کنند با این حال استفاده از فالوور فیک به خصوص در اوایل راه اندازی پیج اینستاگرامتان می‌تواند بسیار در رشد پیج شما کمک کند. در ادامه به بررسی مزایا و معایب خرید فالوور فیک می‌پردازیم.

انواع فالوور

  1. فالوور واقعی (فعال) : فالوورهای واقعی کسانی هستند که در اینستاگرام یک پیج فعال دارند از جمله مشخصات این فالوورها می‌توان به داشتن پروفایل و بیوگرافی، داشتن پست، داشتن فالوور و فالویینگ، لایک و کامنت گذاشتن برای پیج‌هایی که فالوو دارند اشاره کرد. این فالوورها بهترین نوع فالوور هستند و به رشد و موفقیت پیج شما بسیار کمک می‌کنند.
  2. فالوور فیک (غیر واقعی): فالوور فیک یا غیر واقعی به اکانت‌هایی می‌گویند که هیچ فعالیتی در اینستاگرام ندارند از مشخصات این فالوورها می‌توان به نداشتن پروفایل، نداشتن بیوگرافی، نداشتن فالوور و فالووینگ اشاره کرد. تنها مزیت فالوورهای فیک افزایش تعداد فالوورهای یک پیج و درنهایت اعتبار دادن به پیج است. فالوورهای فیک پس از مدتی ریزش می‌کنند و در مقطع کوتاهی می‌توانند به رشد پیج شما کمک کنند.
  3. فالوور تبلیغات: فالوورهای تبلیغات از جمله فالوورهایی هستند که از طریق تبلیغاتی که پیج‌های پربازدید انجام می‌دهند، پیج شما را دنبال می‌کنند. افراد برای توسعه کسب و کار خود از فالوور فیک استفاده می‌کنند.
  4. فالور پاپ آپ: زمانی که شما وارد سایت یا یک نرم افزار می‌شوید با یکسری تبلیغات مواجه می‌شوید که به آن تبلیغات پاپ آپ می‌گویند. از طریق این تبلیغات می‌توان صفحه اینستاگرامی خود را نیز تبلیغ کنید و مخاطب و کاربر زیادی را جذب کنید.
  5. فالوور کمپین: یکی دیگر از راهکارهایی که برای جذب فالوور وجود دارد ایجاد کمپین‌های اینستاگرامی است که در صورت شرکت کردن در این کمپین‌ها می‌توانید برنده جوایز آن شوید. امروزه بسیاری از افراد معروف در اینستاگرام ا این روش برای افزایش فالوورهای خود استفاده می‌کنند.

9

تفاوت فالوور فیک با فالوور واقعی

بین فالوور واقعی و غیر واقعی (فیک) تفاوت‌های زیادی وجود دارد که در زیر به برخی از این تفاوت‌ها اشاره می‌کنیم:

  1. فالوور واقعی یا فعال شما را لایک می‌کند و ویو استوری شما را افزایش می‌دهد. به بیان دیگر فالوور واقعی نسبت به فالوورغیرواقعی لایک بیشتری دارد.
  2. فالوور واقعی سین استوری بیشتری نسبت به فالوور فیک دارد.
  3. فالوور واقعی باعث افزایش تعامل پیج شما می‌شود.
  4. فالوور واقعی برای شما کامنت می‌گذارد در صورتی که فالوور فیک یا غیر واقعی این کار را انجام نمی‌دهد.

 

مزایای خرید فالوور فیک اینستاگرام

فالوور فیک تنها یک مزیت برای پیج شما دارد اگر شما تازگی پیجی را راه اندازی کرده‌اید و قصد دارید از طریق آن به درآمدی برسید باید بتوانید اعتماد کاربران را جلب کنید اکثر کاربران زمانی که می‌خواهند از معتبر بودن پیج شما اطمینان حاصل کنند ابتدا به تعداد فالوورها یا دنبال کنندگان شما دقت می‌کنند. بنابراین اولین قدمی که باعث می‌شود تا کاربران را جذب پیج خود کنید داشتن تعداد فالوورهای زیاد است بعد از آن محتوای باکیفیت و عالی است که کاربر را در پیج شما نگه می‌دارد.

 مسلما کسانی که به تازگی شروع به ساختن پیج در اینستاگرام کرده‌اند هزینه کافی برای خرید فالوورهای تبلیغاتی یا شرکت در کمپین‌های جذب فالوور ندارند علاوه بر این جذب فالوور واقعی بدون پرداخت هزینه تبلیغات اینستاگرامی یا پاپ آپ بسیار زمانبر است بنابراین در ابتدای بهترین کار خرید فالوور فیک است.

بنابراین مزیت اصلی خرید فالوور فیک افزایش اعتبار پیج در کم‌ترین زمان ممکن است و باقی آن به تلاش و تولید محتوای خوب و باکیفیت شما بستگی دارد.

حال شاید این سوال برای شما مطرح شود که چگونه می‌توان فالوور فیک خریداری کرد امروزه سایت‌های بسیاری وجود دارد که به ارائه خدماتی چون فروش فالوور فیک، فالوور فیک لایک زن و ... می‌پردازد یکی از معتبرترین سایت‌ها که در این زمینه خدمات ارائه می‌کند سایت مای ممبر است.

10

معایب خرید فالوور فیک (غیر واقعی)

درست است که خرید فالوور فیک می‌تواند به افزایش اعتبار و افزایش تعداد زیاد فالوور در زمان کم به شما کمک کند اما این همه ماجرا نیست خرید فالوور فیک دارای معایبی نیز است که در این بخش به بررسی معایب آن می‌پردازیم:

  1. یکی از معایب اساسی داشتن فالوور فیک از دست دادن فالوورهای واقعی شما است. اگر کاربری بتواند تشخیص دهد که فالوورهای پیج شما فیک است اعتماد خود را از دست می‌دهد و در نتیجه شما را آنفالو می‌کند حتی در برخی مواقع ممکن است شما را ریپورت یا بلاک کند.
  2. نداشتن فروش از دیگر معایب داشتن فالوور فیک است. اگر شما نتوانید در کنار خرید فالوور فیک، فالوورهای واقعی خود را افزایش دهید در نهایت سر خود را کلاه گذاشته‌اید چرا که فالوور فیک نمی‌تواند از شما خرید کند بنابراین کارتان هیچ بازدهی ندارد.
  3. حذف فالوورهای فیک توسط اینستاگرام از دیگر معایب خرید فالوور فیک است. از آنجا که اینستاگرام شبکه اجتماعی پرمخاطب و محبوبی است هیچگاه دوست ندارد مخاطبین خود را از دست دهد در نتیجه همواره در پی تلاش کردن برای بالا بردن کیفیت این شبکه اجتماعی است از این رو همواره سعی می‌کند که الگوریتم‌هایی را طراحی کند که به بالا بردن کیفیت اینستاگرام کمک کند. در حال حاضر یکی از الگوریتم‌های اینستاگرام قادر است فالوورهای فیک را شناسایی و در نهایت شما را با بلاک کردن یا بستن پیجتان جریمه کند. بنابراین سعی کنید در خرید فالوور فیک حد تعادل را رعایت کنید. همچنین می توانید اقدام به خرید فالوور ایرانی واقعی نمایید.
  4. ریزش فالوور غیرفعال از دیگر معایب داشتن فالوور غیر واقعی است. اکانت‌های غیر فعال پس از مدتی توسط اینستاگرام تشخیص داده می‌شوند و حذف می‌گردند.

 

 

 

 

 

 

 

جمع‌بندی

در این مقاله در مورد خرید فالوور فیک با شما صحبت کردیم و به معرفی انواع فالوور و مزایای هر یک پرداختیم. همچنین دانستیم که خرید فالوور فیک دارای مزایایی از جمله بالا بردن اعتبار پیج در مدت زمان کوتاه است بنابراین در اوایل ساخت پیج یهترین روش برای افزایش تعداد فالوورهایتان خرید فالوور غیر واقعی یا فیک است گرچند که فالوور فیک دارای معایبی از جمله از دست دادن کاربر، نداشتن فروش، از بین رفتن اکانت‌های غیر فعال توسط اینستاگرام و ... است. با این حال بهتر است در شروع راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام به خرید فالوور غیرواقعی بپردازد. امروزه برای خرید فالوور فیک شما می‌توانید از سایت‌های مختلفی استفاده کنید در این میان سایت مای ممبر یکی از بهترین سایت‌هایی است که اقدام به فروش انواع فالوور می‌کند از مزیت‌های این سایت می‌توان به معتبر بودن، تعرفه مناسب و فالوورهای با کیفیت اشاره کرد.

 

سوالات متداول

  1. آیا خرید فالوور فیک برای اینستاگرام کاری درست است؟

با توجه به این که خرید فالوور غیرواقعی یا فیک یک راهکار سریع برای افزایش تعداد فالوور و افزایش اعتبار پیج است در کنار دیگر روش‌های جذب فالوور می‌تواند کمک زیادی به رشد و موفقیت پیج شما کند.

  1. مشخصات فالوورهای فیک چیست؟

فالوورهای فیک معمولا دارای نام‌های کاربری غیر معتبر، بدون پروفایل، بدون پست ، بدون فالوور و فالویینگ (یا تعداد آن‌ها بسیار کم است) هستند.

  1. آیا خرید بیش از اندازه فالوور فیک ممکن است برای پیج شما مشکل ایجاد کند؟

امروزه الگوریتم‌های اینستاگرام بسیار هوشمند شده‌اند و در صورت تشخیص دادن فالوورهای فیک در پیج شما ممکن است فالوورهای فیک شما راحذف و یا در بدترین حالت پیج شما را ببندد.

  1. آیا راهی برای تشخیص فالوور فیک در اینستاگرام وجود دارد؟

برای تشخیص فالوورهای فیک اینستا می‌توانید به تعداد فالوور ها و در نهایت تعداد لایک‌ها و کامنت‌ها دقت کنید مثلا اگر پیجی دارای 100k فالوور باشد و تنها 1000 لایک خورده باشد نشان دهنده این است که دارای فالوور فیک است.

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: