پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

 

تعمیر هارد

ما در لابراتور هارد ایران می‌توانیم اطلاعات شما را بازیابی کنیم.

صرف نظر از ماهیت، شدت یا شرایط از دست دادن اطلاعات‌ها، ما درک می‌کنیم که هیچ دو بازیابی یکسان نیستند.

متخصصین تعمیر هارد با شما همکاری خواهد کرد تا بهترین اقدام را برای تعمیر هارد شما انجام دهند.

یکی از نکات قابل توجه در تعمیر هارد بررسی علت خرابی هارد است. به همین دلیل باید یک بررسی همه‌جانبه از مشکلات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری هارد دیسک انجام دهیم، که می‌تواند همزمان یا جدا ازهم در یک هارد مشاهده شود.خرابی هارد علائمی دارد که اگر آن را برطرف نکنیم، می‎تواند باعث وخیم‌‌تر شدن وضعیت هارد شود.

توصیه اول که در تعمیر هارد بسیار مهم است

توصیه ما به شما این است که اگر تخصصی در زمینه تعمیر هارد دیسک ندارید از این کار دوری کنید و کار را به یک متخصص در زمینه تعمیر هارد بسپارید چرا که یک کار اشتباه منجر به از دست رفتن اطلاعات شما می‌شود.

بازیابی اطلاعات هارد

گاهی اوقات، ممکن است به طور تصادفی دیسک خود را فرمت کنید تا متوجه شوید که فایل‌ها و اسناد مهمی را حذف کرده‌اید. این وضعیت ممکن است زمانی اتفاق بیفتد که یک دیسک یا درایو از کار افتاده باشد و رایانه شما از شما درخواست فرمت‌کردن درایو کند، اما متوجه می‌شود که همه فایل‌ها از بین رفته‌اند .

هنگامی که اطلاعات دیگر به روش معمول در دسترس نیست، وقت آن است که با یک متخصص بازیابی اطلاعات تماس بگیرید. ما در لابراتور هارد ایران اطلاعات شما را بازیابی می‌کنیم برای ارتباط با شماره‌های زیر تماس بگیرید.

02188228343-5

تعمیر هارد اکسترنال

تعمیر هارد اکسترنال یکی از رایج‌ترین ‌‌ مواردی است که ما انجام می‌دهیم.

هاردهای اکسترنال به دلیل قابل حمل بودن بیشتر مستعد خرابی هستند.

آنها اغلب در کوله پشتی و کیف حمل می‌شوند، به راحتی واژگون می‌شوند و محافظت بسیار کمی در برابر ضربه دارند.

تعمیر هارد اکسترنال باید با احتیاط فراوانی انجام شود ما در لابراتور هارد ایران متخصصان بسیاری در زمینه تعمیر هارد اکسترنال داریم که می‌توانند به شما کمک کنند.

فارغ از اینکه هارد اکسترنال یا اینترنال باشد، این مشکلات در همه انواع هارد درایوها مشترک‌اند .اما انچه که در تعمیر هارد می‌تواند موثر واقع شود، نقش نوع برند هارد است.در تعمیرات تخصصی هارد، نقش برند بسیار پررنگ است؛ چرا که شرکت‌های سازنده هارد ساختار یکسانی برای تولید هارد ندارند و باید از روش‌های خاصی برای تعمیرات هارد بهره گرفت.

 

 

تعمیر انواع برند‌های هارد دیسک

• تعمیر انواع هارد وسترن دیجیتال

• تعمیر سیگیت

• تعمیر انواع هارد سیگیت Seagate

•تعمیر هارد دیسک Maxtor

• تعمیر انواع هارد دیسک Toshiba و Hitachi

تعمیر هارد وسترن دیجیتال

هارد وسترن دیجیتال تفاوت زیادی با سایر برند‌های هارد دارد برای مثال هارد‌های اکسترنال وسترن دیجیتال به خاطر داشتن برد مجزا اطلاعات به صورت رمز گذاری شده روی هارد ذخیره می‌شود، وقتی هم که هارد دچار مشکل می‌شود پیچیدگی‌های خاص خودش را دارد.

تعمیر هارد سیگیت

هارد سیگیت جزء پیچیده‌ترین ‌‌ هارد‌ها در بازار است. به همین علت تعمیر هارد سیگت جزء یکی از سخت‌ترین ‌‌ تعمیرات هارد به حساب می‌آید برای همین یک متخصص باید هارد را تعمیر کند. علت عمده خرابی‌های هارد سیگت عدم دیتکت در کامپیوتر است به خاطر یونیک بودن اکثر ماژول‌های هارد حتما ماژول خراب باید درست شود همین موضوع باعث پیچیده‌‌تر شدن هارد سیگت می‌شود.

 

 

تعمیر هارد توشیبا

هارد‌های توشیبا عموما دچار خرابی فریم ویر و بدسکتور می‌شوند هارد‌های توشیبا دارای یک لیست خرابی هستند که این لیست خرابی به خاطر نبود فضا زود پر می‌شود و هارد را دچار عدم دیتکت می‌کند یکی دیگه از خرابی‌های هارد توشیبا بدسکتوری زیاد می‌باشد که لابراتور هارد ایران با روشی کاملا جدید اطلاعات شما را بی کم و کاست ریکاوری می‌کند.

تعمیر هارد هیتاچی

هارد‌های هیتاچی از نظر فریم ویر کمتر دچار خرابی می‌شوند و بیشتر از نظر فیزیکی دچار آسیب می‌شوند. هارد‌های هیتاچی از نظر رمز گذاری فوق العاده پیچیده هستند

در صورت فراموشی رمز، برداشتن رمز یا جایگزینی آن کار پیچیده و سختی است از خرابی‌های رایج هارد‌های هیتاچی سوختن برد , آسیب از لحاظ فیزیکی , خرابی ترنسلیتور هارد می‌باشد

نکاتی که لابراتور هارد ایران در تعمیر هارد به آن توجه می‌کند:

با وجود اینکه همه ما نیازها و اولویت‌های متفاوتی داریم، نکات خاصی وجود دارد که باید همیشه هنگام تعمیر هارد در نظر بگیرید:

کیفیت ابزارها

استفاده از ابزار با کیفیت، توانایی آن در بازگردانی فایل‌های از دست رفته هارد دیسک یا خراب را بیشتر‌ می‌‌کند.

ما در لابراتور هارد ایران از بهترین نرم‌افزار بازیابی اطلاعات هارد دیسک که از چندین روش بازیابی پشتیبانی می‌کند استفاده‌ می‌‌کنیم تا اطلاعات شما را در کم‌ترین ‌‌ بازه زمانی بازگردانیم.

 

 

برای تعمیر هارد به تنهایی هیچ اقدامی نکنید

چیزی که می‌خواهید این است که از بدافزار خطرناک آلوده استفاده نکنید که کل هارد دیسک خود را خراب کنید و آن را کاملاً غیرقابل خواندن کنید. به همین دلیل است که توصیه می‌کنیم پیش یک متخصص بروید.

تا اینجا ما سعی کردیم اطلاعات مناسبی را در مورد تعمیر هارد در اختیار شما قرار دهیم. در حال حاضر مراکز مختلفی تعمیر هارد انجام می‌دهند اما پیشنهاد ما به شما مرکز لابراتور هارد ایران است در اینجا ما متخصصان مجرب بسیاری داریم که میتوانند در زمینه تعمیر هارد و بازیابی اطلاعات هارد به شما کمک کنند

جهت ارتباط با متخصصین ما در لابراتور هارد ایران از طریق شماره‌های زیر اقدام کنید.

02188228343-5

سوالات متداول

آیا هارد دیسک قابل تعمیر است؟

بله هارد قابل تعمیر هستند. اما به خاطر داشته باشید که توصیه نمی‌شود که خودتان آن را تعمیر کنید زیرا بدتر کردن شرایط بسیار آسان است. اگر‌ می‌‌خواهید یک هارد دیسک را تعمیر کنید، بهترین گزینه برای شما این است که به یک مرکز تخصصی تعمیر هارد مراجعه کنید.

آیا هارد دیسک مرده قابل تعمیر است؟

بله، حتی اگر هارد دیسک مرده باشد، باز هم فرصتی برای تعمیر وجود دارد. اما شما نمی توانید آن را به تنهایی تعمیر کنید (مگر اینکه در این زمینه متخصص باشید). بنابراین اگر هارد دیسک شما از بین رفته است و‌ می‌‌خواهید اطلاعات را از آن بازیابی کنید، بهتر است از کمک حرفه ای کمک بگیرید.

 

 

برچسب ها : تعمیر انواع هارد,تعمیر هارد ضربه خورده,بازیابی اطلاعات هارد,ریکاوری هارد,آموزش تعمیر هارد,بازیابی هارد فرمت شده,تعمیر هارد

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: