پایگاه خبری خانه فوتبال:

تجربه نشان داده است افرادی که ماشین لباسشویی خود را به موقع تعمیر می کنند از عملکرد آن راضی بوده و عمر مفید بالایی دارند. بنابراین خدمات اولیه و به موقع ماشین لباسشویی می تواند در هزینه شما صرفه جویی کند. در ادامه با ما همراه باشید تا مشکلات رایج ماشین لباسشویی و راه های رفع آن ها را ببینید.

تعمیر ماشین لباسشویی در کرج و نمایندگی ماشین لباسشویی ال جی در کرج یکی از خدماتی است که کارباما سرویس به شهروندان عزیز ارائه می شود. چابکی در ارائه خدمات و استفاده از قطعات کارخانه نقش اساسی در فرآیند کارکرد سیستم شما دارد. در ادامه شما را با نحوه تعمیر ماشین لباسشویی آشنا می کنیم.

 

1_علت لرزش ماشین لباسشویی چیست؟

یکی از دلایل اصلی که می تواند باعث ایجاد لرزش در ماشین لباسشویی شود، تراز نبودن ماشین لباسشویی است. شما باید ماشین را روی یک سطح صاف و بدون شیب پارک کنید.

اگر ماشین لباسشویی شما زیاد می لرزد و حرکت می کند، ممکن است فنرهای نگهدارنده ای وجود داشته باشد که مخزن را از محفظه شستشو جدا نگه می دارد و وظیفه نگهداری مخزن را بر عهده دارد. در واقع وظیفه اصلی این فنرها حذف لرزش ماشین لباسشویی در حین چرخش است.

2_ماشین لباسشویی کار نمی کند؟

ماشین لباسشویی ممکن است به دلایل مختلفی از کار بیفتد که ساده ترین آنها قطع برق است. بنابراین اولین کاری که در هنگام بروز این مشکل انجام می دهید بررسی برق ساختمان و سوکت ورودی دستگاه است.

اگر دکمه ماشین لباسشویی شما خراب باشد، درخواست فعال کردن برد کار نمی کند و ممکن است ماشین لباسشویی کار نکند.

گروه تضمین خدمات با سابقه و تجربه طولانی در صنعت تعمیر ماشین ظرفشویی، یک تکنسین تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی دارای مجوز و متخصص از انجمن می باشد و به تکنسین های وفادار خود می بالد. تعمیر انواع ماشین لباسشویی با گارانتی تعمیر.

3_علت مسدود شدن فیلتر ماشین لباسشویی چیست؟

گرفتگی فیلترهای ماشین لباسشویی می تواند باعث تخلیه نشدن ماشین لباسشویی شود. بنابراین برای عملکرد بهتر و مناسب ماشین لباسشویی باید فیلتر تخلیه را به طور مرتب و با توجه به سطح کارکرد تعویض کنید.

فیلترهای تخلیه نقش مهمی در ماشین لباسشویی دارند. این فیلترها مو، پرز و سایر آلودگی ها را از لباس جذب کرده و از ورود آن به پمپ جلوگیری می کند. فیلترها نوعی محافظ برای پمپ هستند و برای جلوگیری از ایجاد مشکل در پمپ باید آن را مرتباً تعویض کنید.

4_قفل ماشین لباسشویی کار نمی کند؟

اگر قفل ماشین لباسشویی شما روشن باشد، قفل ماشین لباسشویی شما کار نمی کند. بنابراین ابتدا به خاموش کردن قفل کودک نگاه کنید.

یکی دیگر از دلایلی که می تواند منجر به خرابی تمامی کلیدهای ماشین لباسشویی شما شود خرابی برد مدار دستگاه است. تخته ها یکی از قطعات اصلی ماشین لباسشویی هستند. که تمامی دستورات دستگاه از این قطعه صادر و به قسمت های مختلف ماشین لباسشویی ارسال می شود. بنابراین در صورت آسیب دیدن این قطعه، تعمیر آن باید به متخصص مجرب و با تجربه سپرده شود.

5_چرا ماشین لباسشویی ناگهان خاموش می شود؟

گاهی اوقات ماشین لباسشویی شما به طور ناگهانی از کار می افتد که شما را نگران می کند. بنابراین ابتدا برق ساختمان و وات تجهیزات را بررسی کنید. در صورت وصل شدن برق ممکن است برد الکترونیک و زمان بندی دستگاه دچار مشکل شده باشد. این قطعه باید توسط کارشناس بررسی شود. اگر با این مشکل مواجه شدید بهتر است از یک تعمیرکار مجرب و حرفه ای کمک بگیرید.

6_علت صداهای غیرعادی در ماشین لباسشویی چیست؟

یکی از دلایل صدای غیرعادی ماشین لباسشویی تراز نبودن ماشین لباسشویی است. بنابراین به قرار دادن پایه های ماشین لباسشویی روی سطح صاف توجه کنید. علاوه بر این خرابی دمپر ماشین لباسشویی یا مخزن نمدی می تواند یکی دیگر از دلایل سر و صدای ماشین لباسشویی باشد. شما باید این قطعات را بررسی کنید و قطعه معیوب را تعویض کنید.

اگر تسمه ماشین آسیب ببیند، می تواند باعث ایجاد صداهای غیرعادی در ماشین لباسشویی شود. در این صورت نیاز به تعویض دارد.

لازم به ذکر است که هر ماشین لباسشویی دارای حجم مشخصی است و اگر بیش از حجم مشخص شده لباس قرار داده شود، ماشین به سختی می چرخد ​​و در نتیجه صداهای غیرعادی ایجاد می کند.

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در کرج

 

7_چرا ماشین لباسشویی آب می هد؟

نشتی می تواند دلایل زیادی داشته باشد، از جمله سهل انگاری در نصب در لوله های این دستگاه قوی نیست. بنابراین در هنگام نصب باید به لوله های تخلیه و لوله های ورودی دستگاه توجه زیادی داشته باشید.

مشکل پمپ نیز می تواند باعث نشتی شود و باید توسط تعمیرکار حرفه ای و با تجربه تعمیر شود. سایش لاستیک اطراف در نیز می تواند منجر به سیل شود. این ساییدگی به مرور زمان و باز و بسته شدن مکرر درب ماشین لباسشویی رخ می دهد. لوله های فرسوده نیز یکی دیگر از دلایل نشتی ماشین لباسشویی هستند.

8_بررسی اینکه چرا ماشین لباسشویی شما به درستی خشک نمی شود؟

یکی از شایع ترین و اصلی ترین دلایل خرابی ماشین لباسشویی می تواند آسیب دیدن پمپ باشد. که توسط تعمیرکار بررسی می شود و در صورت عدم تعمیر قطعه تعویض می شود.

یکی دیگر از دلایلی که ماشین لباسشویی تخلیه نمی کند این است که شلنگ تخلیه ممکن است با پرز و مو روی پارچه مسدود شده باشد. برای رفع این گرفتگی باید آب ماشین لباسشویی را تخلیه کرده و سپس شلنگ را خارج کنید. آب را تحت فشار قرار دهید تا زباله ها از بین بروند.

9_چرا ماشین لباسشویی با سرعت بالا کار نمی کند؟

یکی از دلایلی که ماشین لباسشویی با سرعت بالا کار نمی کند خرابی خازن استارت سریع است. بنابراین باید خازن را بررسی کنید و در صورت آسیب دیدگی آن را تعویض کنید.

گاهی اوقات نرسیدن ولتاژ به سرعت بالا نیز باعث می شود ماشین لباسشویی با سرعت بالا نچرخد. در این صورت لازم است خازن های دستگاه بررسی شود.

10_آیا ماشین همچنان در حال حرکت است و نمی ایستد؟

یکی دیگر از مشکلات ماشین لباسشویی این است که آنها متوقف نمی شوند. زمانی که مرحله شستشو به پایان رسید، اما ماشین لباسشویی همچنان در حال چرخش است و از کار نمی ایستد. احتمال خرابی تایمر دستگاه و نیاز به تعویض وجود دارد.

11_دلیل باقی ماندن مواد شوینده روی لباس چیست؟

آسیب به عنصر ماشین لباسشویی می تواند یکی از دلایل باقی ماندن مواد شوینده روی لباس باشد. زیرا اگر آب گرم از ماشین لباسشویی عبور نکند، آب سرد نمی تواند مواد شوینده را به درستی از لباس خارج کند.

استفاده نادرست از وسایل باعث می شود گرد و غبار روی لباس شما باقی بماند. بنابراین بهتر است از شوینده های مرغوب و مناسب خودروی خود استفاده کنید. به مقدار ماده شوینده دقت کنید و بیشتر از قدرت ماده شوینده داخل ظرف پودر نریزید.

12_چرا ماشین لباسشویی کف نمی کند؟

این که ماشین لباسشویی کف نمی کند نه تنها یک مشکل است، بلکه چیز خوبی است. برخی افراد برای شستن لباس ها در ماشین لباسشویی از پودر دست شوینده استفاده می کنند. که کف می کند و از شستشوی مناسب لباس ها جلوگیری می کند. برای شستن لباس ها در ماشین لباسشویی بهتر است از مواد شوینده مخصوص استفاده کنید. برای اینکه کف کمتری داشته باشید و لباس هایتان را بهتر بشویید.

https://karbamaservice.com/

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: