پایگاه خبری خانه فوتبال:

امروزه به دلیل استقبال مشتریان، انواع زیادی از کمپرسور باد در بازار وجود دارد و به فروش می رسد، که کارایی مشابه دارند. از هوای فشرده صنعت های مختلف استفاده می شود. با معرفی کمپرسور باد سایلنت ایران پمپ و برتری آن نسبت به دیگر رقبا شما را در انتخاب بهترین تجهیزات یاری نماییم. این شرکت معتبر، بهترین و باکیفیت ترین پمپ بادهای بی صدا را برای کاربردهای مختلف از جمله مصارف درمانی و خانگی به مشتریان خود ارائه داده و محصولات خود را گارانتی می نماید.

ضرورت استفاده از کمپرسور باد سایلنت

تمامی کمپرسورهای باد موجود در بازار، دارای صدا و لرزش است. اگر در خانه کار می کنید و تا شب طول می کشد، این سر و صدا برای همسایه ها موجب آزار و اذیت می شود. شاید تصمیم بگیرید در پشت بام به کار خود ادامه دهید، اما مکان مناسبی برای کمپرسور باد نیست و به علت دوری، نمی توانید آن را زیر نظر بگیرید و ممکن است با بارش باران و اتفاقات مشابه بسوزد.

مخزن این دستگاه باید به موقع خالی شود و روغن آن تعویض گردد. کمپرسور باید جلوی دید شما باشد تا با کوچک ترین مشکل، متوجه شده و آن را برطرف کنید. فاصله شما با کمپرسور ممکن است موجب خرابی یا سوختن آن گردد و هزینه زیادی را از دست بدهید.

روش های زیادی برای کاهش صدا و لرزش کمپرسور باد پیشنهاد شده که گذاشتن فوم و یونولیت کنار دستگاه، یکی از نمونه های آن است. اما دستگاه کمپرسور باد برای خنک شدن نیاز به جریان هوا دارد و با قرار دادن فوم کنار پمپ باد موجب داغ شدن و در نتیجه سوختن آن می شوید.

راه حل های کاهش صدا و لرزش کمپرسور باد

راه حل های کاهش صدا و لرزش کمپرسور باد

شرکت ایران پمپ توانسته با کمک متخصصان حرفه ای و با تجربه، کمپرسور باد سایلنت یا بی صدایی تولید کند که از نظر کارایی همانند کمپرسورهای صدا دار است. موتور یخچال را می توان بر روی مخزن قرار داد تا به عنوان پمپ باد استفاده شود. فشار بادی که این موتور در پمپ تولید می کند، چند برابر یخچال است.

شاید فکر کنید ممکن است موتور سوخته روی پمپ بگذارند. این نظریه بسیار غلط است زیرا با موتور سوخته نمی توان فشار باد تولید کرد و حتی امکان روشن شدنش هم نیست. فشار هوای پمپ باد 150 psi  است و موتور سوخته توان تولید این فشار باد را ندارد. موتورهایی که شرکت ایران پمپ تولید می کند، قدرت 1.4 تا 3 اسب بخار را دارد.

برای روشن کردن این موتور به همراه آن، یک رله سیمی یا جنرالی با خازن دایم استارت وجود دارد تا در هر شرایطی بتوان موتور را روشن کرد. فشار باد استاندارد کمپرسور باد یخچالی روی 8 است ولی در صورت نیاز می توانید با استفاده از موتورهای قوی تر این فشار را بیشتر کنید.

برتری پمپ باد سایلنت ایران پمپ

در این قسمت می خواهیم شما را با مشخصات پمپ باد بدون صدای ایران پمپ آشنا کنیم:

  • فشار باد کمپرسورهای بدون صدا به صورت استاندارد بر روی 8 بار است البته قابلیت تنظیم دارند.
  • کمپرسورهای سایلنت، کاملا بدون صدا و لرزش هستند و دیگر لازم نیست آن را به جایی دیگر منتقل کنید.
  • سیم پیچ استفاده شده در موتور کمپرسور باد سایلنت، مسی است، به همین دلیل باعث افزایش عمر دستگاه و همینطور مقاومت در مقابل نوسان برق می گردد.
  • روی سیم پیچ موتور، فیوز حرارتی به کار می برند تا در صورتی که بیش از اندازه روشن ماند، آن را خاموش کند و تا خنک شدن ان امکان راه اندازی کمپرسور وجود نخواهد داشت. این کار از خرابی و آسیب موتور جلوگیری کرده و موجب طولانی تر شدن عمر موتور می شود.
  • از روغن برودتی در موتور کمپرسور باد سایلت برای روان شدن کار قطعات استفاده می شود، و چرخش روغن داخل دستگاه، سبب خنکی آن خواهد شد.
  • از مانومتر برای نشان دادن فشار هوا مخزن کمپرسو باد، استفاده می شود.
  • از سوپاپ اطمینان زمانی استفاده می شود که اگر کلید قطع کن کار نکند، وظیفه خارج کردن هوای اضافه در مخزن را دارد.
  • از شیر یک طرفه برای کاهش فشار هوا در کمپرسور باد استفاده می شود. وقتی هوای مخزن پر شود، ممکن است به داخل موتور برگشته و دچار مشکل شود. شیر یک طرفه از وقوع این اتفاق جلوگیری می کند.
  • با توجه به نیاز خود می توانید از ورق 3 میل برای مخزن، استفاده کنید.

کاربرد کمپرسور باد سایلنت ایران پمپ و برتری آن

کاربرد کمپرسور باد سایلنت ایران پمپ و برتری آن

کمپرسور سایلنت به دو گروه اویل فری و یخچالی تقسیم می شوند. کمپرسور سایلت اویل فری به دلیل عدم استفاده از روغن، در مشاغلی همچون آزمایشگاه و مراکز درمانی استفاده می شوند، ولی کمپرسور های یخچالی در صنایع مختلف کاربرد دارد.

کمپرس باد سایلنت یخچالی ویژگی های زیادی دارد که می توان به طول عمر بالا، دوام، قیمت به صرفه، بدون صدا و لرزش بودن آن اشاره کرد.

کمپرسور هوا سایلنت یخچالی در مشاغل زیر کاربرد دارند:

  • کارگاه رنگ آمیزی
  • کارگاه صنعتی
  • لوله بازکن
  • تعمیرات خودرو
  • مصارف خانگی

نکات مهم برای نگهداری از کمپرسور باد سایلنت

  • ممکن است کمپرسور شما کج شود، حتما روغن آن را با دقت و روی سطح صاف چک کنید.
  • بهتر است بعد از یک ساعت کار، یک ربع به دستگاه استراحت بدهید.
  • اگر قصد تغییر فشار کمپرسور باد را دارید، باید همراه با متخصص این کار را انجام دهید.

حرف آخر

برای خرید کمپرسور باید نکته های زیادی را رعایت کنید. ممکن است لازم باشد آن را در خانه یا محلی که امکان سر و صدا وجود ندارد بکار ببرید. بهترین انتخاب در این شرایط می تواند کمپرسور سایلنت ایران پمپ باشد. معرفی کمپرسور باد سایلنت ایران پمپ و برتری آن نسبت به سایر نمونه های موجود در بازار نشان می دهد این شرکت معتبر دستگاه هایی با کیفیت و با دوام به مشتریان عرضه می نماید.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: