پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

 

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که از دوچرخه به عنوان وسیله جابه جایی استفاده می کنید یا دوچرخه سواری  ورزش مورد علاقه شما است، راهنمای خرید کیف دوچرخه برای شما مفید خواهد بود. امروزه انجام سفرهای توریستی و تفریحی با دوچرخه بسیار پرطرفدار است.

مسلما انجام این برنامه ها با دوچرخه مستلزم به همراه داشتن وسایل و ملزومات جانبی دیگری به جز دوچرخه نیز است. کیف دوچرخه یکی از کاربردی ترین این وسایل است. اگر می خواهید وسایل شخصی، ملزومات سفر یا مواد غذایی را با دوچرخه خود حمل کنید، داشتن کیف دوچرخه مناسب بسیار مهم است.

راهنمای خرید کیف دوچرخه، به شما کمک می کند تا کیفی با کیفیت و مناسب با نیازهای خود خریداری کنید. هنگام خرید کیف دوچرخه باید به ویژگی های مختلفی مانند دوام کیف، مقاومت در برابر آب، قابلیت تنظیم در اندازه های مختلف، سهولت دسترسی به محتویات کیسه، متعادل کردن وزن دوچرخه و توانایی چنگ زدن سریع به کیف، زمانی که می خواهید دوچرخه های دیگر را پشت سر بگذارید، توجه کنید.  فروشگاه زوین جهت رفاه حال شما بهترین محصولات جمع آوری کرده است رو می توانید به راحتی کیف دلخواه خودتان را تهیه کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

کیف دوچرخه چیست و چه کاربردی دارد؟

6

قبل از اینکه از راهنمای خرید کیف دوچرخه آگاه شوید، بهتر است کاربرد این کیف ها را به طور دقیق بدانید. کیف دوچرخه بهترین وسیله برای حمل وسایل ضروری روزمره، لباس های اضافی و وسایل کمپینگ در دوچرخه سواری شهری و تورهای طولانی مدت است. این کیف ها فضای ذخیره سازی زیادی دارند.

آنها جادار هستند، در شرایط آب و هوایی بارانی مقاومت و محافظت خوبی دارند. همچنین توانایی جدا شدن سریع از قفسه دوچرخه را دارند تا بتوانید وسایل خود را با خود ببرید. آنها با استفاده از یک سیستم ساده از قلاب ها، گیره ها یا طناب های پانچی به قفسه ها متصل می شوند. آنها را می توان به صورت جداگانه یا جفت استفاده کرد و به طور خاص برای قفسه های جلو یا عقب طراحی شده اند.

در صورتی که قصد مسافرت های کوتاه یا بلند مدت با دوچرخه را دارید، خرید کیف دوچرخه ضروری است. با به همراه داشتن این کیف ها تمامی لوازم مورد نیاز خود را با کمترین زحمت ممکن به همراه خواهید داشت. اقلام کوچک معمولاً در کیف های بزرگ گم می‌شوند، بنابراین از کیسه‌های وسایل برای سازماندهی استفاده کنید.

در استفاده از این کیف ها مطمئن شوید که پاشنه پای شما در طول چرخش معمولی پدال زدن با کیف تماس پیدا نکند. تابه های خیلی بزرگ (یا آنهایی که به طور نامناسب خیلی جلوتر نصب می شوند) می توانند باعث این ضربه و وضعیت ناامن سواری شوند.

معروف ترین برند های کیف دوچرخه

7

یکی از بخش های مهم در راهنمای خرید کیف دوچرخه، شناخت برند های معتبر و با کیفیت است. فهمیدن اینکه چه نوع کیف دوچرخه ای را بخریم و کدام برندها بالاترین کیفیت ساخت را دارند، کار دشواری است. در اینجا تصمیم گرفتیم شش برند برتر کیف دوچرخه را نام می بریم.

·کیف دوچرخه BTB:

برند BTB از معروفترین برند های کیف دوچرخه است که از کیفیت و تنوع طرح بالایی برخوردار هستند. جادار و زیبا و راحتی این کیف ها زبان زد است.

·کیف دوچرخه TOPIK:

این برند از محبوبیت زیادی بین دوچرخه سواران برخوردار است. بسیار محکم و ضد آب می باشند و در هر آب و هوایی قابل استفاده هستند.

·کیف دوچرخه آپیدورا (Apidura) :

سری مسابقه‌ای این برند برای افرادی است که مسافت‌های طولانی دوچرخه‌سواری می‌کنند. روی کیسه‌ها بسیار سبک است و دید خوبی را در هنگام حرکت دارید. ضد آب بودن و محافظت از کیف در هوای بارانی مهم ترین خصیصه آن است.

·کیف دوچرخه ALPKIT :

این برند از سال 2008 انواع کیف های دوچرخه دست ساز را ارائه می دهد. این برند سه نوع کیت تولید کرده است که مناسب برای همه دوچرخه سواران است.

·کیف دوچرخه Thule :

 Eric Thule از سوئد این برند را با هدف ارائه بهترین کیف برای انواع روش های حمل و نقل راه اندازی کرد که یکی از آنها کیف دوچرخه است. Thule کیسه های دوچرخه را ارائه می دهد که به دوچرخه شما امکانات جدیدی می دهد. آنها مناسب برای سفر در مسافت های طولانی هستند. بسیار بادوام هستند و ایمنی بالایی دارند.

·کیف دوچرخه Evoc :

ارائه دهنده بهترین کیف های دوچرخه است که با تجربه 20 سال سفر، تولید کننده آن به 50 کشور مختلف در دنیا مطابقت دارد.

·کیف دوچرخه REI:

این برند تنها کیف های دوچرخه را تولید نمی کند. REI بسیاری از محصولات مختلف فعالیت در فضای باز مانند لباس، ابزارهای کوهنوردی و موارد دیگر را نیز ارائه می دهد. انواع مختلفی کیف دوچرخه REI وجود دارد که هرکدام کاربرد خاص خود را دارند.

·کیف دوچرخه اسپکترا :

کیف های دوچرخه ای که Spectra ارائه می دهد برای سفر در انواع آب و هوا ساخته شده است و ضد آب و با دوام است.

کیف دوچرخه را از کجا بخریم؟

8

راهنمای خرید کیف دوچرخه، شامل تمامی مراحل خرید این نوع کیف ها می باشد. خرید کیف دوچرخه و خرید خورجین دوچرخه مسلما از روش های مختلفی امکان پذیر است. با بررسی برند ها و انواع مختلف این کیف ها در بازار می توان اقدام به خرید کرد اما در این جستجو ها اجناس بی کیفیت و ناشناخته زیادی وجود دارد، که شما را در خرید سر در گم می کند.

با توجه به گسترش خرید های آنلاین، آن هم از طریق سایت ها و فروشگاه های معتبر به راحتی و بدون زحمت می توان بهترین انتخاب را داشت. در این شیوه خرید با صرف کمترین زمان ممکن، می توانید از برند ها و انواع کیف ها دیدن کنید، قیمت ها و مشخصات را مقایسه کنید و با خیالی آسوده اقدام به خرید کیف دوچرخه نمایید.

فروشگاه زوین یکی از فروشگاه های معتبر فروش کیف دوچرخه است که بیش از صد ها محصول متنوع دراین زمینه دارد شما می توانید محصولات ببینید و با قیمت خیلی مناسب تهیه درب منزل تحویل بگیرید. برای دریافت کد تخفیف به سایت زوین مراجعه کنید.

نکات مهم هنگام خرید کیف دوچرخه

طبق راهنمای خرید کیف دوچرخه در خرید انواع مختلف این نوع کیف باید نکاتی را مد نظر قرار دارد. قیمت کیف، برند کیف، کیفیت و جنس آن، ضد آب بودن آن، استفاده آسان و راحت از آن، بادوام بودن و عدم از بین بردن دید در حین رکاب زدن و در نهایت کاربری آسان برای استفاده از آن، از مهم ترین فاکتور ها در هنگام خرید هستند.

روش نگهداری از کیف دوچرخه

نگهداری درست از کیف دوچرخه، باعث افزایش طول عمر مفید آن می شود. بهتره لوازمی را داخل آن قرار دهید که برای قرار گرفتن در این کیف ها مناسب هستند و باعث پارگی کیف نشوند. سعی کنید تا حد امکان از قرار دادن کیف در معرض نور شدید خورشید، مواد شیمیایی یا اسیدی مخرب خودداری کنید.

در طی سفر با دوچرخه لوازمی را درون کیف قرار دهید که نیاز به استفاده مداوم ندارید زیرا با باز و بسته کردن مداوم زیپ و سایر بخش های کیف آسیب پذیر تر می شود. همچنین از قرار دادن کیف های دوچرخه در جوار آتش و اجسام تیز و برنده اجتناب کنید تا بهترین استفاده را از این وسیله مفید داشته باشید.

مجله زوین

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: