پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

یکی از ورزش‌هایی که در دنیای مدرن طرفداران زیادتری نسبت به گذشته پیدا کرد، بدنسازی است. در سال‌های اخیر حرف و حدیث‌های زیادی در مورد مکمل‌های بدنسازی وجود داشت که این روزها تاثیر مثبت آن برای همه مشخص شده است. افرادی که تحت نظر مربی فعالیت می‌کنند و راهنمایی‌های لازم انجام می‌شود، به خوبی عضلات خود را تقویت می‌کنند. در این زمینه نیز کسب اطلاعات لازم می‌تواند نگرش متفاوتی به شما بدهد و شما نیز از تاثیرات مثبت این مواد بهره‌مند شوید. در این مطلب می‌خواهیم شما را با مکمل بدنسازی خانگی بیشتر آشنا کنیم.

 

دلایل ساخت مکمل بدنسازی خانگی

برخی از افراد، به این مسئله فکر می‌کنند که چه علتی برای ساخت مکمل در خانه وجود دارد در حالی که می‌توان این محصول را به سادگی از بیرون تهیه کرد. دلیل اصلی این کار شاید قیمت‌های سرسام‎‌آوری است که برای این محصولات گذاشته شده و تنها افرادی که در این حیطه فعالیت دارند، از این موضوع مطلع هستند. بدون هیچ تردیدی افراد زیادی که علاقه‌مند به استفاده از این محصولات هستند، به دلیل قیمت بالای آنها منصرف می‌شوند.

دلیل دیگری که می‌توان به آن اشاره کرد، تبلیغات منفی در مورد محصولات مختلف بازار است که ورزشکاران گمان می‌کنند که با استفاده از آنها ممکن است عوارضی گریبان‌گیر آنها شود. به این ترتیب مشخص می‌شود که ساخت مکمل بدنسازی خانگی از اهمیت بالایی برخوردار است.

مکمل خانگی با پودر پروتئین گیاهی برای عضله سازی

زمانی که خودتان مکمل ورزشی را آماده می‌کنید، با اعتماد به نفس کامل از آن استفاده خواهید کرد. برای تهیه این مکمل چندان کار دشواری ندارید و اکثر وسایل مورد نیاز را به احتمال زیاد در خانه خواهید داشت. از تخم کدو تنبل و بلغور جو دو سر هرکدام نیم پیمانه آماده نمایید. از بادام و دانه چیا هر کدام یک چهارم پیمانه و تخم کتان و دانه آفتاب‌گردان هر کدام یک پنچم پیمانه را مهیا کنید.

در تهیه این پودر، بهتر است بادام را تفت دهید و برشته نمایید. به دانه آفتابگردان، جو دوسر، کدو تنبل و دانه‌های کتان نیز در تابه‌های جداگانه باید حرارت داده شود. پس از خنک شدن تمامی موارد، می‌توانید به کمک مخلوط‌کن آنها را آسیاب کنید. برای استفاده نیز لازم است این پودر که سرشار از پروتئین گیاهی است به یک نوشیدنی اضافه شود. میزان مصرف را خودتان می‌توانید تعیین نمایید.

20

مکمل پروتئین خانگی

این روزها با جستجو در اینترنت می‌توان به نتایج متفاوتی در مورد ساخت مکمل بدنسازی خانگی رسید. افرادی که به دنبال تهیه مکمل خانگی برای بدنسازی هستند، می‌توانند به روش‌های مختلف این پودرها را درست کنند. یکی دیگر از ترکیبات بی‌نظیر برای عضله‌سازی را می‌خواهیم به شما معرفی کنیم.

مواد اولیه لازم برای درست کردن این پودر، لوبیا سویا، بادام زمینی، دانه کتان، جو دوسر، بادام، گردو، تخمه کدو تنبل، دانه چیا ، پسته و شیر خشک است. از هر کدام از این مواد باید یک چهارم پیمانه تهیه نمایید. دانه کتان را باید حدود یک دقیقه حرارت دهید. بادام زمینی، پسته، دانه چیا، جو دوسر، بادام، تخم کدو تنبل و گردو را نیز 2 الی 3 دقیقه حرارت دهید و منتظر بمانید تا سرد شوند.

تمام این مواد را با شیر خشک در مخلوط‌کن آسیاب کنید و در نهایت از الک نیز کمک بگیرید تا یک مکمل غنی از پروتئین در دست داشته باشید. قطعا روش‌های زیادی برای تهیه مکمل خانگی وجود دارد که ما بهترین پودرها را برایتان معرفی کردیم.

آیا مکمل خانگی با تولیدات کارخانه‌ها متفاوت است؟

برخی افراد گمان می‌کنند محصولاتی که در کارخانه‌های معتبر جهان تهیه می‌شوند را می‌توان با مکمل بدنسازی خانگی مقایسه کرد. توصیه می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر با استانداردهای ساخت مکمل بدنسازی در کارخانه‌هایی که مجوز GMP دارند، آشنا شوید.

هیچ شکی نداشته باشید که بازخورد و بازده مکمل‌های کارخانه‌ای، خیلی بیشتر از محصولات خانگی است و به هیچ عنوان قابل مقایسه نیست. تمام ورزشکاران در خرید مکمل به سمت برندهای برتر می‌روند. افرادی که تنها برای عضله‌سازی می‌خواهند از مکمل استفاده کنند، می‌توانند با مکمل‌های خانگی کارهای بزرگی انجام دهند و در هزینه نیز صرفه‎‌جویی نمایند.

جمع بندی

در دنیای امروز، افراد زیادی به عضله‌سازی علاقه‌مند هستند و این را می‌توان از توسعه باشگاه‌های بدنسازی در کشور متوجه شد. یکی از مسائل بحث برانگیزی که در این باشگاه‌ها همیشه وجود داشته، استفاده از مکمل‌ است. در این مطلب شما را با نحوه تهیه مکمل بدنسازی خانگی آشنا کردیم تا در صورت تمایل بتوانید محصولی سرشار از پروتئین را قبل، بعد و در حین تمرینات مصرف نمایید. بازده و بازخورد محصولات کارخانه‌ای با این مکمل‌های دست ساز قابل مقایسه نمی‌باشد.

برای تهیه انواع مکمل بدنسازی می‌توانید از مجموعه معتبر داروسازی کارون کمک بگیرید. این مجموعه با سالها سابقه توانسته با ارائه خدمات ارزنده و محصولات اصل رضایت مشتریان را جلب کند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: