پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

 

اگه شما طرفدار های پروپاقرص فوتبال هستید و حتی میخوایید تحصیلاتتون هم تو این زمینه باشه حالا چه تو رشته علوم ورزشی، مربی گری یا مدیریت ورزشی و.. این مطلب رو تا آخرش بخونید تا شما 2501 امین نفری باشید که بهش کمک میکنیم راحت به ترکیه مهاجرت کنه.

 

چرا دانشگاه های ترکیه برای رشته های ورزشی مناسبن؟

9

اکثر دانشگاه های ترکیه به صورت خصوصی تاسیس شدن و همین باعث شده سرمایه گذار ها هزینه های زیادی برای کیفیت و راحتی دانشجو ها اختصاص بدن.

مثلا یکی از 175 دانشگاه ترکیه دانشگاه نیشانتاشی استانبول هستش که فقط 49 تا باشگاه تو رشته های مختلف برای دانشجو ها داره، جالب نیست؟

دستگاه های بروز دنیا تو رشته های ورزشی، زمین فوتبال های استاندارد و کلی امکانات دیگه که فقط برای استفاده دانشجو هاست.

بعلاوه تمام اینا دانشگاه های ترکیه اکثرا مورد تایید اتحادیه اروپا هستن و خیلی راحت از دانشجو ها برای کار و.. جذب دارن و حتی دانشجو ها میتونن تو کشور هایی مثل (کانادا، آلمان، فرانسه، بلغارستان، لهستان، یونان، ایتالیا، پرتغال، رومانی، هلند، بلژیک و...) به صورت مهمان درس بخونن.

 

اوگو آکادمی پل شما به زمین چمن ترکیه

ما در اوگو آکادمی به صورت تخصصی روی مهاجرت تحصیلی به ترکیه و به عنوان مشاور تحصیلی در ترکیه فعالیت میکنیم و در سال 1400 توانستیم بیش از 2500 نفر را از صفر تا پذیرش در دانشگاه همراهی و بورسیه کنیم.

هر رشته ای که بخوایید رو میتونیم براتون پذیرش بگیریم حتی پزشکی، مهندسی و...

البته برای پذیرش در هر کدام از دانشگاه های ترکیه 2 راه دارید (1. پذیرش شخصی با آزمون، 2. پذیرش با بورسیه و بدون آزمون)

برای پذیرش با آزمون باید مراحل بسیار پیچیده ای رو طی کنید و نمره قابل قبولی را در یکی از آزمون های یوس، SAT یا ACT کسب کنید، به دلیل اینکه دانشگاه های ترکیه اکثرا به دو زبان ترکی و انگلیسی تدریس میکنن باید آزمون یا مدرک زبان شما نسبت به زبان رشته تحصیلی باشه که انتخاب میکنید.

 

پذیرش در دانشگاه ترکیه بدون آزمون

ما مستقیما با خیلی از دانشگاه های ترکیه (مثل نیشانتاشی، باهچه شهیر و...) در ارتباط هستیم، نماینده هستیم و طی تفاهم نامه هایی از دانشگاه ظرفیت های بورسیه و پذیرش میگیریم.

همین باعث شده که بتونیم کاری کنیم شما بدون آزمون و حتی مدرک زبان و شرکت در آزمون زبان دانشگاه، و با تخفیف خوب برای شهریه تا 70 درصد پذیرش بگیرید، عالی نیست؟

هیچ نگرانی برای زبان نداشته باشید بعد از پذیرش دانشگاه براتون کلاس های آمادگی زبان (انگلیسی یا ترکی) برگزار میکنه و بعد شما وارد کلاس ها میشید.

فقط کافیه سری به لیست دانشگاه ها بزنید و رشته خودتان را انتخاب کنید و برای باقی مراحل با کارشناسان اوگو آکادمی در ارتباط باشید.

حتما یادتون باشه که از قبل پاسپورت، آخرین مدرک تحصیلی و ریز نمراتش رو اماده کنید که کارتون سریعتر انجام بشه.

 

اعتبار مدارک

خیلی از دانشگاه های ترکیه مورد تایید وزرات علوم ایران هستن و شما بعد از گرفتن مدرک حتی در رشته هایی مثل پزشکی میتونید به ایران برگردید، کار کنید و حتی مطب بزنید.

یا حتی اگه دانشجوی آقا مشمول سربازی هستین میتونید در دانشگاه مورد تایید تحصیل کنید و معافیت تحصیلی دریافت بگیرید.

 

هزینه های تحصیل و خوابگاه

 

تحصیل در ترکیه مخصوصا تو رشته های پزشکی ارزان نیست و هزینه ها به شدت بالاست، اما رشته های ورزشی شهریه های خیلی معقولی دارن.

ولی ما تا 70 درصد برای شما تخفیف از بهترین دانشگاه های ترکیه میگیریم که بتوانید با کمترین هزینه تحصیل کنید.

البته اکثرا از ما میپرسن رنج شهریه چقدره؟ بستگی به دانشگاه و رشته داره ولی از 1000 دلار تا 7000 هزار دلار متغییره که تو بعضی دانشگاه ها این مبلغ برای کل مقطع تحصیلی و برای بعضی به صورت سالانه حساب میشه.

البته با تخفیف بالا و امکان پرداخت اقساطی این شرایط خیلی به صرفه است.

10

در مورد محل اقامت و خوابگاه مثل دانشگاه های ایران، بعضی از دانشگاه ها خوابگاه داخل دانشگاه دارن، بعضی خصوصی در بیرون و بعضی اصلا ندارن که این مورد رو داخل صفحه دانشگاه مربوطه میتونید مطالعه کنید.

ولی دانشگاه هایی که خوابگاه دارن همشون کیفیت درجه یک و قابل سکونت هستن، مثلا عکس بالا یکی از این خوابگاه هاست.

 

اقامت بعد یا موقع تحصیل

11

شرایطی وجود داره که شما میتونید موقع تحصیل یا حتی بعد از تموم شدن درستون اقامت بگیرید، ترکیه بمونید و کار کنید که این مورد رو کارشناسان ما مفصل براتون توضیح میدن فقط کافیه وارد سایت اوگو آکادمی بشید و فرم مشاوره رایگان رو پر کنید و منتظر تماس ما باشید یا خودتون زودتر از طریق تلفن 04135541959 (دفتر تبریز) یا شماره واتس آپ 00905067117070 با ما در ارتباط باشید.

 

جمع بندی و اولین قدم برای مهاجرت تحصیلی

حتما دیدید که خیلیا برای مهاجرت چقدر سختی کشیدن و با دردسر و از دست دادن پول مجبور شدن برگردن یا اصلا نتونن برن، چون راه مطمئنی رو انتخاب نکردن

ما به هیچ عنوان برای مهاجرت تحصیلی از شما پولی دریافت نمیکنیم و کار بورسیه و پذیرش شمارو به صورت رایگان انجام میدیم و خیالتون راحت باشه که حتی دعوتنامه دانشگاه برای تحصیل رو مستقیم از دانشگاه دریافت میکنید.

 

 

سوالات متداول:

  1. میتونم بدون کنکور یا آزمون تو ترکیه درس بخونم؟

بله، هر سال ظرفیت های خاصی تا 50 درصد ظرفیت هر رشته به ما که نماینده مستقیم دانشگاه هستیم اختصاص داده میشه که میتونیم شمارو بدون آزمون یا حتی کنکور جزء این ظرفیت ها قرار بدیم.

 

  1. میتونم تو رشته ای غیر رشته دیپلم یا لیسانسم درس بخونم؟

دانشگاه های ترکیه محدودیتی برای رشته قائل نیستن و با شعار اینکه هر کسی هر چیزی دوست داره باید بخونه اجازه میدن شما هر رشته ای که دوست دارید رو بخونید و مدرکش رو بگیرید، حتی پزشکی

 

  1. اگه زبانم خوب نباشه میتونم پذیرش بگیرم؟

حتما اگه زبان بلد باشید کارتون ساده تره ولی اگرم بلد نبودید مشکلی نیست دانشگاه براتون کلاس های آمادگی زبان میزاره و بعدش میتونید تحصیل کنید.

 

  1. لیست شهریه ها و شرایط رو کجا میتونم ببینم؟

وارد سایت  ogoacademy.comبشید و از منو روی گزینه لیست دانشگاه ها بزنید و میتونید شرایط و شهریه هارو به تفکیک رشته و مقطع ببینید.

 

  1. چطور میتونم اقدام کنم؟

فقط کافیه وارد سایت اوگو آکادمی بشید و فرم درخواست مشاوره یا اپلای رو پر کنید و منتظر تماس ما باشید یا از طریق تلفن 04135541959 (دفتر تبریز) یا شماره واتس آپ 00905067117070 با ما در ارتباط باشید.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: