پایگاه خبری خانه فوتبال:

بهترین فروشگاه اسباب بازی برای والدین سخت گیر کجاست؟ اسباب بازی‌ها بخش مهمی از رشد هر کودکی هستند؛ ارائه یک تعریف برای یک اسباب بازی خوب بسیار دشوار است و باید مطابق با مقررات، کاملاً ایمن و استاندارد برای کودکان باشد. علاوه بر این، باید برای آنها سرگرمی، رضایت و کمک به رشد روانی حرکتی را فراهم نماید. آنها همچنین باید پایدار و اخلاقی باشند و همه این ویژگی‌ها لزوماً در آنهایی که از فروشگاه‌ها میخریم یافت نمی شوند! با ما همراه باشید تا بهترین فروشگاه اسباب بازی برای والدین سخت گیر را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم.

 

چرا برخی والدین برای خرید اسباب بازی سخت‌گیر هستند؟ هر سال، بسیاری از کودکان به دلیل آسیب‌های ناشی از اسباب بازی در بخش‌های اورژانس بیمارستان‌ها درمان می‌شوند. خفگی برای کودکان 3 ساله یا کمتر یک خطر است، زیرا آنها تمایل دارند اشیاء را در دهان خود قرار دهند. به همین دلیل تولیدکنندگان دستورالعمل‌ها را دنبال می‌کنند و بیشتر اسباب بازی‌های جدید را برای گروه‌های سنی خاص برچسب گذاری خواهندکرد. اما مهم‌ترین کاری که والدین می‌توانند انجام دهند - مخصوصاً در مورد بچه‌های کوچک‌تر - نظارت بر بازی است.

بهترین فروشگاه اسباب بازی برای والدین سخت گیر

فروشگاه اسباب‌ بازی نیماپروداکت در زمینه فروش اسباب بازی فعالیت دارد که تمامی اجناس آن از برندهای معتبر بوده و از استانداردها پیروی می‌کند. اما چرا ما خرید از نیما پروداکت را پیشنهاد می‌کنیم؟ مهم‌ترین موضوعی که والدین سخت گیر در نظر دارند، کیفیت اسباب بازی و ایمن بودن آن است؛ به همین دلیل باید به فروشگاهی مراجعه کنید که علاوه بر ارائه محصولات باکیفیت، به فکر سلامتی کودک شما نیز باشد. همچنین فروشگاه‌های معتبر همواره بهترین برندهای ایرانی و خارجی مانند لگو و متل را ارائه خواهد داد.

در اینجا چند دستورالعمل کلی وجود دارد که هنگام خرید اسباب بازی باید در نظر داشته باشید:

  • اسباب بازی‌های ساخته شده از پارچه باید دارای برچسب مقاومت در برابر شعله باشند.
  • اسباب بازی‌های پر شده باید قابل شستشو باشند.
  • اسباب بازی‌های رنگ شده باید از رنگ بدون سرب استفاده کنند.
  • مواد هنری باید غیر سمی باشند.

از خرید اسباب بازی‌های قدیمی‌تر خودداری کنید، حتی از دست دوستان و خانواده؛ زیرا اینها ممکن است استانداردهای ایمنی فعلی را رعایت نکنند و مطمئن شوید که یک اسباب بازی برای کودک شما خیلی خشن نیست. صدای برخی جغجغه‌ها و اسباب بازی‌های موزیکال یا الکترونیکی می‌تواند به اندازه بوق ماشین یا حتی بلندتر باشد. بنابراین، ممکن است کودک آن را مستقیماً روی گوشش نگه دارد و به شنوایی او آسیب برساند.

بهترین فروشگاه اسباب بازی برای والدین سخت گیر

ارائه اسباب بازی‌های مناسب در سنین مناسب

بهترین فروشگاه اسباب بازی برای والدین سخت گیر باید برچسب‌های گروه سنی را رعایت کرده باشد. همیشه برچسب‌ها را بخوانید تا مطمئن شوید که اسباب بازی برای سن کودک شما مناسب است. دستورالعمل‌های منتشر شده توسط فروشگاه نیماپروداکت می‌تواند به شما در تصمیم گیری در مورد خرید کمک کند.

هر زمان که اسباب بازی جدیدی می‌خرید، حتماً خلق و خو، عادات و رفتار کودک خود را در نظر بگیرید. حتی کودکی که در مقایسه با سایر بچه‌های هم سن و سال پیشرفته به نظر می‌رسد، نباید از اسباب بازی‌های مخصوص بچه‌های بزرگتر استفاده کند. سطوح سنی اسباب بازی‌ها بر اساس عوامل ایمنی تعیین می‌شود، نه هوش یا بلوغ.

ایمن نگه داشتن اسباب بازی‌ها در خانه

پس از خرید اسباب بازی‌های ایمن، مهم است که مطمئن شوید بچه‌ها نحوه استفاده از آن‌ها را می‌دانند. بهترین راه برای انجام این کار نظارت بر کودکان در حین بازی است. این کار به بچه‌ها یادمی‌دهد که چگونه با خیال راحت بازی کنند در حالی که سرگرم می‌شوند.

ارائه اسباب بازی‌های مناسب در سنین مناسب

والدین باید:

  • به بچه‌ها یاد بدهید که اسباب بازی‌ها را در تایم معین کنار بگذارند.
  • به طور مرتب اسباب بازی‌ها را بررسی کنید تا مطمئن شوید که شکسته یا غیر قابل استفاده نیستند:
  • اسباب بازی‌های چوبی نباید تراشه داشته باشند.
  • دوچرخه‌ها و اسباب بازی‌های فضای باز نباید زنگ زده باشند.
  • اسباب بازی‌های پر شده نباید دارای درزهای شکسته یا قطعات قابل جابجایی در معرض دید باشند.
  • اسباب بازی‌های شکسته را دور بیندازید یا فورا آنها را تعمیر کنید.
  • اسباب بازی‌ها را وقتی استفاده نمی‌کنید در فضای باز نگهداری نکنید تا در معرض باران یا برف قرار نگیرند.

و مطمئن شوید که اسباب بازی‌ها را تمیز نگه می‌دارید. برخی از اسباب بازی‌های پلاستیکی را می‌توان در ماشین ظرفشویی تمیز کرد، اما ابتدا دستورالعمل سازنده را بخوانید. گزینه دیگر این است که صابون ضد باکتری یا مواد شوینده ملایم ظرفشویی را با آب داغ در یک بطری اسپری مخلوط کنید و از آن برای تمیز کردن اسباب بازی‌ها استفاده کنید و سپس آنها را بشویید.

ویژگی‌های اسباب بازی خوب در یک فروشگاه معتبر

خرید آنهایی که به خوبی با مواد با کیفیت و مستحکم برای کودک طراحی و تولید شده‌اند، ضروری است. برای مثال یک  اسباب بازی چوبی جامد به اسباب بازی ساخته شده با مواد نئوپان ارجحیت دارد. برخی از آنها احتمالا برای سلامتی و محیط زیست خطرناک هستند. مونتاژ محصول نیز باید رضایت بخش بوده و همچنین می‌تواند یک محصول قابل تعمیر با  قطعات یدکی باشد که توسط سازنده، به عنوان مثال، از طریق فروشگاه آنلاین آن در دسترس است. در صورت امکان، باید به اسباب بازی‌های دوستدار محیط زیست اولویت داده شود. این محصولات سالم تر و سازگار با محیط زیست هستند و تا آنجا که ممکن است از خرید پلاستیک‌ها، حتی پلاستیک‌های بازیافتی خودداری کنید.

ایمن نگه داشتن اسباب بازی‌ها در خانه

یک اسباب بازی خوب نباید به اخلاق کودک شما آسیب بزند

آنها باید  تضمین کنند که در طول ساخت خود، حقوق و استانداردهای سازمان بین المللی را رعایت کرده‌اند. آنها تضمین می‌کنند که هیچ گونه تبعیض نژادی و جنسیتی در کودک ایجاد نخواهندکرد. متاسفانه برخی اساب‌بازی‌ها باعث ترویج خشونت، وسواس و ترس در کودکان خواهند شد که برای جلوگیری از این موضوع، همیشه باید به دنبال فروشگاهی باشید که برای سنین مختلف وسایل کاملا استانداری را ارائه می‌کند. بنابراین، بهترین فروشگاه اسباب بازی برای والدین سخت گیر فروشگاهی است که در درجه اول عرضه محصول یاکیفیت برایش مهم باشد نه صرفا فروش محصول!

 توصیه مهم به والدین

یک اسباب بازی خوب غیرکلیشه‌ای است. اسباب بازی‌های جنسی در واقع برای نوزاد، دختر و پسر مضر خواهندبود، به ویژه، برخی از بازی‌های تقلیدی که از کودکان نوپامی‌خواهند مانند مامان یا بابا رفتار کنند. آنها نابرابری‌های شدیدی بین زنان و مردان، چه از نظر شخصی و چه از نظر شغلی ایجاد خواهندکرد.

اسباب بازی چه نوع ارزش آموزشی ارائه می‌دهد؟ آیا جذابیت حسی دارد؟ یکی از مزیت‌های بزرگ بسیاری از اسباب بازی‌ها این است که می‌توانند به تشویق و حمایت از بازی تعاملی بین کودکان در همان منطقه بازی کمک کنند. این گونه اسباب بازی‌ها تعامل اجتماعی را تشویق کرده و از بسیاری از آنها می‌توان به‌صورت جداگانه یا تعاملی لذت برد، مانند خانه‌های عروسک، بیل مکانیکی، مجموعه‌های ماشین و قطار و غیره.

مورد بعدی که باید در نظر داشته باشید، بوی اسباب بازی است؛ محصولی که شما می‌خرید نباید بوی نامطبوع و یا غیر طبیعی بدهد، زیرا این موضوع می‌تواند نشان‌دهنده استفاده از مواد اولیه نامرغوب برای ساخت وسایل باشد. البته استشمام مقدار بسیار کمی بوی پلاستیک، در برخی موارد امری طبیعی است؛ اما نباید بیش از حد باشد.

کلام آخر

ایمنی برای والدین بسیار مهم است؛ شما باید به دنبال فروشگاهی باشید که علاوه بر ارائه محصولات باکیفیت، سلامتی کودک را نیز حفظ کند. اما اگر با وجود توضیحات بالا هنوز فروشگاه مناسبی برای خرید اسباب بازی انتخاب نکرده‌اید، ما نیما پروداکت را پیشنهاد می‌دهیم؛ چراکه تمامی استانداردهای گفته شده را رعایت کرده است و ارائه محصولات ایمن و باکیفیت، باعث شده تا بسیاری از والدین سخت گیر به آن اعتماد کنند. برای مشاهده محصولات بیشتر به نشانی nimaproduct.com مراجعه فرمایید.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: