پایگاه خبری خانه فوتبال:

افزایش ناگهانی قیمت‌ها در بازار موبایل دلیلی بود برای این‌که دیگر اغلب مردم توانایی خرید بهترین گوشی‌ها را نداشته باشند؛ اما با این حال افراد می‌خواهند محصولی را خریداری کنند که در عین داشتن قیمت مناسب از قابلیت‌های خوبی برخوردار باشد. در این حالت باید به سراغ گوشی‌های میان رده رفت که شما با صرف یک هزینه معقول می‌توانید بهترین گزینه ممکن را خریداری کنید. گوشی‌های میان رده مانند نمونه‌های پرچم‌دار همه چیز تمام نیستند، اما هرکدام در یک یا چند بخش مانند دوربین‌ها، پردازنده و یا صفحه‌نمایش حرفی برای گفتن دارند. تنوع گوشی‌های میان رده زیاد است و می‌تواند شما را دچار سردرگمی کند؛ بنابراین ما در این مقاله قصد داریم تا 5 گوشی برتر میان رده را به شما معرفی کنیم تا توانایی انتخاب بهترین گزینه را داشته باشید.

گوشی شیائومی  با طراحی شیک و جذاب

همه ما برند شیائومی را با محصولات جذاب و قیمت فوق‌العاده‌اش می‌شناسیم. یکی از بهترین میان رده‌های موجود در بازار، گوشی شیائومی 11T است که به دلیل مشخصات ویژه‌ای که دارد به‌عنوان قاتل پرچم‌دار شناخته می‌شود. تراشه Dimensity 1200 5G قلب تپنده این گوشی است که به کاربران خود اجازه انجام بازی‌های حرفه‌ای و سنگین را می‌دهد. یک صفحه‌نمایش AMOLED با اندازه 6.67 اینچ در قاب جلویی شیائومی 11T دیده می‌شود که از نرخ تازه‌سازی 120 هرتز و قابلیت HDR10+ پشتیبانی می‌کند. این پنل قادر به نمایش تصاویر با گستره رنگی یک میلیارد و روشنایی فوق‌العاده است.

برای محافظت از پنل، آن را با یک‌لایه گوریلا گلس ویکتس پوشانده‌اند. گواهینامه IP53 گوشی، نشان از مقاومت آن در برابر نفوذ گرد و غبار و پاشش آب دارد. در بخش دوربین‌ها، این گوشی نیز به‌عنوان یک میان رده در نوع خود بهترین است؛ زیرا دوربین اصلی آن یک لنز 108 مگا پیکسلی است که توانایی ثبت عکس‌هایی واضح و با جزئیات کامل را دارد و حتی در شب یا محیط‌های کم‌نور نیز می‌تواند عکس‌های خوبی را بگیرد. انرژی موردنیاز این گوشی توسط یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود که از شارژر سریع 67 واتی پشتیبانی می‌کند. این باتری می‌تواند تا مدت دو روز، شارژ را درون خود نگه دارد. برای خرید گوشی شیائومی 11T با بهترین قیمت و به‌صورت قسطی می‌توانید به‌صورت آنلاین از طریق فروشگاه گوشی شاپ اقدام کنید.

گوشی سامسونگ گلگسی A73 از بهترین میان رده‌های سامسونگ

A73 از بهترین میان رده‌های سامسونگ است که طراحی مدرن و زیبایی دارد. بدنه پشتی گوشی جنس پلاستیکی دارد، اما بازهم چیزی از زیبایی آن کم نکرده است. گواهینامه IP67 گوشی نشان می‌دهد که در برابر نفوذ گرد و غبار و آب مقاومت بسیار خوبی دارد به‌طوری‌که می‌تواند در عمق یک متری آب تا مدت 30 دقیقه دوام بیاورد. پردازنده اسنپدراگون 5G 778G از بهترین ویژگی‌های گلگسی A73 است که می‌تواند به‌خوبی از پس پردازش‌های سنگین و نیمه سنگین برآید. برای نمایشگر گوشی یک پنل Super AMOLED Plus با اندازه 6.7 اینچ قرار داده‌اند که از نرخ تازه‌سازی 120 هرتز پشتیبانی می‌کند. سامسونگ، سنسور اثرانگشت A73 را در زیر نمایشگر جای‌داده است. ضد آب بودن و کیفیت بالای نمایشگر این گوشی باعث شده تا تفاوت چندانی با گوشی‌های پرچم‌دار نداشته باشد. برای آگاهی از قیمت گوشی سامسونگ گلگسی A73 می‌توانید به سایت گوشی‌شاپ، بخش گوشی‌های سامسونگ مراجعه کنید.

2

گوشی ردمی Note 10 Pro 4G  میان رده‌ای باارزش

یکی از لوکس‌ترین گوشی‌های میان رده بازار که ارزش خرید بالایی دارد، گوشی  ردمی نوت 10 پرو 256 رم 8 است که بدنه شیشه‌ای و مات آن باعث شده تا شبیه نمونه‌های پرچم‌دار به نظر برسد، در حالی که قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای دارد. اگر علاقه زیادی به بازی کردن و عکاسی دارید، ردمی نوت 10 پرو می‌تواند بهترین گزینه ممکن باشد.

پردازنده اسنپدراگون 732G، عملکردی بسیار عالی دارد به‌طوری‌که به شما اجازه انجام بازی‌های سنگین بدون افت فریم یا داغ شدن را می‌دهد. نمایشگر گوشی یک پنل 6.67 اینچی AMOLED است که با پشتیبانی از نرخ تازه‌سازی 120 هرتز، اجرایی روان و نرم را برای شما فراهم می‌کند. ما شاهد بهترین صفحه‌نمایش در این گوشی میان رده بین دیگر محصولات میان رده از دیگر برندها هستیم؛ بنابراین برای تماشای فیلم و بازی کردن گزینه‌ای فوق‌العاده است. این گوشی میان رده در بخش عکاسی بسیار حرفه‌ای عمل می‌کند. دوربین اصلی آن‌یک لنز 108 مگا پیکسلی است که توانایی ثبت عکس‌هایی فوق‌العاده و فیلم‌برداری با وضوح 4K و 30 فریم بر ثانیه را دارد. از دیگر ویژگی‌های مثبت گوشی می‌توان به بلندگوهای استریو آن با حجم صدای عالی اشاره کرد که لذت فیلم دیدن را برای شما دوچندان می‌کند.

3

گوشی سامسونگ باقابلیت‌هایی شبیه به پرچم‌دار

گلگسی A33 5G 128  رم 8 ازلحاظ مشخصات شبیه به A53 طراحی شده است و به‌عنوان یک میان رده از جایگاه بالایی برخوردار است. این گوشی یک قاب پلاستیکی با ظاهر مات دارد که از ماندن اثرانگشت و لکه‌های چربی جلوگیری می‌کند. تراشه اگزینوس 1280 توانایی اجرای برنامه‌ها و بازی‌های مختلف را دارد و در هنگام اجرای بازی‌ها شما شاهد داغ شدن یا کاهش عملکرد آن نخواهید بود.

نمایشگر گوشی یک پنل 6.4 اینچی از نوع Super AMOLED است که می‌تواند تصاویر را با نرخ 120 هرتز تازه‌سازی کند. همچنین این صفحه‌نمایش قادر به ارائه تصاویر با دقت رنگ بالا و وضوح بسیاری خوبی است که تماشای فیلم را برای شما جذاب می‌کند. در مورد دوربین‌های گوشی باید گفت که در روز و محیط‌های با نور زیاد، عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان می‌دهد، اما بهتر است که توقع بالایی از آن نداشته باشید. فیلم‌برداری با وضوح 4K هم با لنز اصلی و هم سلفی می‌تواند یکی از ویژگی‌های مثبت برای این گوشی میان رده باشد. خرید گوشی سامسونگ گلگسی A33 برای کسانی که به دنبال یک نمونه خوب به‌منظور استفاده‌های روزمره هستند، می‌تواند بهترین گزینه باشد. از طرفی باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی آن توانایی روشن نگه داشتن گوشی تا مدت 1.5 روز را دارد، اما شارژ شدن آن بیشتر از یک ساعت زمان می‌برد.

گوشی شیائومی 12 Lite

گوشی شیائومی 12 Lite از قاتلین پرچم‌دار این برند است که به‌عنوان یک میان رده فوق‌العاده در بازار به فروش می‌رسد. طراحی شیک و جذاب گوشی و لایه محافظ گوریلا گلس 5 می‌تواند شما را در مورد میان رده بودن آن به شک بیندازد. نمایشگر 6.55 اینچی امولد با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز و پشتیبانی از فناوری HDR10+ یک تجربه منحصربه‌فرد را برای شما در هنگام بازی کردن و تماشای فیلم به ارمغان می‌آورد. کنتراست و روشنایی بالا و برخورداری از طیف رنگی 68 میلیاردی از دیگر ویژگی‌های مثبت این صفحه‌نمایش است.

خرید برترین گوشی‌های میان رده از گوشی شاپ

گوشی شاپ یکی از بهترین فروشگاه‌های آنلاین درزمینهٔ فروش گوشی، تبلت، لوازم صوتی و تصویری و لوازم جانبی موبایل است که امکان خرید این لوازم را با بهترین شرایط و قیمت ممکن برای کاربران خود فراهم می‌کند. از بابت اصالت کالاهای گوشی شاپ مطمئن باشید، زیرا دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت و معدن و تجارت است. شما قصد خرید هرکدام از گوشی‌های میان رده از هر برندی را که داشته باشید، می‌توانید از فروشگاه گوشی شاپ به‌صورت آنلاین اقدام کنید، حتی اگر امکان خرید نقدی را ندارید از شرایط خرید اقساطی گوشی کمک بگیرید. درصورتی‌که محصول موردنظر شما در این فروشگاه موجود نباشد با ثبت درخواست خود، گوشی شاپ در کم‌ترین زمان ممکن آن را برای شما موجود می‌کند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: