پایگاه خبری خانه فوتبال:

قیمت گوشی در بازار در ابهام است. قیمت گوشی پس از گرانی ارز افزایشی شد. قیمت گوشی به دلیل افزایش تقاضا گران تر شد. قیمت گوشی به دلیل ممنوعیت واردات گران تر شد. قیمت گوشی امروز در بازار را می خوانیم.

جدیدترین قیمت گوشی ۱۸ آبان ۱۴۰۱ 

قیمت ردمی ۹A شیائومی حداقل دو میلیون و ۴۰۰ هزار است. گلکسی A۰۳ Core سامسونگ در همین بازه فروخته می‌شود

فرارو: ردمی ۹A یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های هوشمند بازار است. نسخه ۳۲ گیگابایت ردمی ۹A را امروز چهارشنبه ۱۸ آبان دو میلیون و ۴۰۰ هزار تومان می‌فروشند. تقریبا در همین بازه قیمت بین محصولات سامسونگ گلکسی A۰۳ Core دردسترس و معادل دو میلیون و ۵۷۰ هزار تومان فروخته می‌شود و سامسونگ اخیرا گلکسی A۰۴s را در دسته گوشی‌های اقتصادی وارد بازار کرده است و نسخه ۳۲ گیگابایت آن را تقریبا ۳.۵ میلیون تومان می‌فروشند. بین محصولات پرفروش اپل نیز الان آیفون SE مدل ۲۰۲۲ نسخه ۶۴ گیگابایت با قیمت ۱۶ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان در بازار حضور دارد.

قیمت گوشی‌های سامسونگ

به گزارش فرارو، گلکسی A۱۳ پرفروش‌ترین گوشی سامسونگ در بازار موبایل ایران است. رتبه دوم به گلکسی A۳۲ تعلق دارد. این گوشی را با حافظه حداکثر ۱۲۸ گیگابایتی و حافظه موقت شش گیگابایتی در بازار بیشتر می‌پسندند.

گلکسی A۵۳ نسخه سازگار با نسل پنجم موبایل جانشین A۵۲s شده، اما تقریبا دو برابر گوشی‌های قبلی قیمت دارد. گلکسی A۲۳، گلکسی M۳۲ و گلکسی M۱۲ را دیگر گوشی‌های پرفروش برند سامسونگ می‌شناسیم. گلکسی A۷۳ نسخه سازگار با ۵G با وجود قیمت حدود ۱۲ میلیون تومانی شانس زیادی در بازار دارد. نسخه‌های سازگار با ۵G گلکسی M۳۳ و A۳۳ هم جزو گوشی‌های پرفروش سامسونگ هستند.

گلکسی S۲۲ FE ۵G با حافظه‌موقت هشت گیگابایت و فضای ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایت جزو گوشی‌هایی است که خریداران باید بهای بیشتر برایش بپردازند. این گوشی ذاتا یک قاتل پرچمدار است. به‌این معنی که امکانات گوشی‌های پرچمدار مثل دوربین باکیفیت را با قیمتی کمتر در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد. گلکسی S۲۲ نسخه اولترا شاید قیمت ترسناکی داشته باشد، اما بررسی‌ها نشان می‌دهد جزو گوشی‌های پرفروش سامسونگ قرار دارد. برای خرید نسخه ارزان‌تر از آن می‌توانید گلکسی S۲۲ ۵G را بررسی کنید.

قیمت روز گوشی‌های پرفروش سامسونگ

مدل

قیمت

Galaxy A۱۳ ۶۴+۴

چهار میلیون و ۵۴۰ هزار تومان

Galaxy A۳۲ ۱۲۸+۶

شش میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

Galaxy A۰۳ Core ۳۲+۲

دو میلیون و ۵۷۰ هزار تومان

Galaxy A۰۳s ۳۲+۳

سه میلیون و ۲۷۵ هزار تومان

Galaxy A۵۳ ۵G ۲۵۶+۶

۱۱ میلیون و ۶۰۰ تومان

Galaxy A۲۳ ۱۲۸+۶

شش میلیون و ۷۰۰ هزار تومان

Galaxy M۳۲ ۱۲۸+۶

پنج میلیون و ۷۵۰ هزار تومان

Galaxy M۱۲ ۶۴+۶

چهار میلیون و ۶۰۰ هزار تومان

Galaxy A۷۳ ۵G ۲۵۶+۸

۱۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان

Galaxy S۲۲ Ultra ۵G ۲۵۶+۱۲

۴۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان

Galaxy S۲۱ FE ۵G ۲۵۶+۸

۱۸ میلیون و ۱۰۰ تومان

Galaxy S۲۲ ۵G ۱۲۸+۸

۲۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

قیمت روز گوشی‌های پرفروش شیائومی

به گزارش فرارو، ردمی نوت ۱۱ پرفروش‌ترین گوشی شیائومی در بازار ایرانی است. این موبایل با حافظه‌موقت شش گیگابایت و فضای ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت طرفداران زیادی دارد. در رتبه دوم نام Poco X۴ Pro نسخه سازگار با ۵G را می‌بینیم. خریداران این گوشی ترجیح می‌دهند سراغ مدلی بروند که به حافظه‌موقت هشت گیگابایت و فضای ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایت مجهز است. Note ۱۱s سومین گوشی پرفروش شیائومی در بازار ایران به‌حساب می‌آید.

بین گوشی‌های پرفروش شیائومی باید از Xiaomi ۱۱ Lite ۵G NE اسم ببریم. کمی قدیمی شده، اما با توجه به سخت‌افزار قدرتمند، ظاهر زیبا و قیمت عادلانه هنوز محبوبیت خود را در بازار ایران حفظ کرده است. با توجه به ضخامت کم، این گوشی را بیشتر برای خانم‌ها توصیه می‌کنند. گران‌ترین گوشی حال حاضر شیائومی در بازار ایران Mi ۱۱ Ultra است. شیائومی ۱۲ پرو و شیائومی ۱۲ هم بیش از ۲۰ میلیون قیمت دارند. شیائومی ۱۲x رقیب گلکسی S۳۲ FE است و همان حدود قیمت فروخته می‌شود. بین گوشی‌های ارزانقیمت شیائومی باید به ردمی ۹A، پوکو C۳۱، ردمی ۹C و Poco ۳۱ اشاره کنیم که قیمت آن‌ها بین ۲.۵ تا ۳.۵ میلیون تومان است.

قیمت روز گوشی‌های پرفروش شیائومی

مدل

قیمت

Redmi Note ۱۱ ۱۲۸+۶

پنج میلیون ۲۵۰ هزار تومان

Poco X۴ Pro ۵G ۲۵۶+۸

هشت میلیون و ۷۰۰ هزار تومان

Redmi Note ۱۱S ۱۲۸+۸

شش میلیون و ۲۰۰ هزار تومان

Poco X۴ Pro ۵G ۱۲۸+۶

هفت میلیون و ۷۰۰ هزار تومان

Xiaomi ۱۱ Lite ۵G NE ۱۲۸+۸

هشت میلیون و ۷۰۰ هزار تومان

Redmi ۹A ۳۲+۲

دو میلیون و ۴۰۰ هزار تومان

Xiaomi ۱۱T Pro ۲۵۶+۸

۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان

Xiaomi ۱۲ Lite ۲۵۶+۸

۱۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان

Mi ۱۱ Ultra ۵۱۲+۱۲

۳۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان

قیمت گوشی‌های آیفون

آیفون ۱۳ پرو مکس نسخه ۲۵۶ گیگابایت امروز چهارشنبه ۱۸ آبان تقریبا ۵۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود و خرید نسخه یک ترابایت آیفون ۱۳ پرو مکس می‌تواند نزدیک ۶۶ میلیون تومان آب بخورد. طبق حرف فروشنده‌های موبایل الان گوشی آیفون SE مدل ۲۰۲۲ نسخه ۱۲۸ گیگابایت بین مدل‌های پرفروش اپل در ایران قرار گرفته و برای خرید آن باید کمی بیش از ۱۶ میلیون تومان پرداخت کرد.

قیمت روز گوشی‌های پرفروش آیفون

مدل

قیمت

iPhone SE ۲۰۲۲ ۶۴+۴

۱۶ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان

iPhone ۱۳ ProMax ۲۵۶+۶

۵۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان

iPhone ۱۳ ۱۲۸+۶

۳۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان

iPhone ۱۳ Pro ۲۵۶+۶

۵۲ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان

iPhone ۱۳ ProMax ۱۲۸+۶

۴۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

iPhone ۱۱ ۱۲۸+۴

۲۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان

iPhone ۱۳ ۲۵۶+۴

۴۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان

 بررسی قیمت گوشی‌های سامسونگ

گلکسی A۱۳ پرفروش‌ترین گوشی سامسونگ در بازار موبایل ایران است. رتبه دوم به گلکسی A۳۲ تعلق دارد. این گوشی را با حافظه حداکثر ۱۲۸ گیگابایتی و حافظه موقت شش گیگابایتی در بازار بیشتر می‌پسندند.
گلکسی A۵۳ نسخه سازگار با نسل پنجم موبایل جانشین A۵۲s شده، اما تقریبا دو برابر گوشی‌های قبلی نرخ دارد. گلکسی A۲۳، گلکسی M۳۲ و گلکسی M۱۲ را دیگر گوشی‌های پرفروش برند سامسونگ می‌شناسیم. گلکسی A۷۳ نسخه سازگار با ۵G با وجود نرخ حدود ۱۲ میلیون تومانی شانس زیادی در بازار دارد. نسخه‌های سازگار با ۵G گلکسی M۳۳ و A۳۳ هم جزو گوشی‌های پرفروش سامسونگ هستند.

گلکسی S۲۲ FE ۵G با حافظه‌موقت هشت گیگابایت و فضای ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایت جزو گوشی‌هایی است که خریداران باید بهای بیشتر برایش بپردازند. این گوشی ذاتا یک قاتل پرچمدار است. به‌این معنی که امکانات گوشی‌های پرچمدار مثل دوربین باکیفیت را با قیمتی کمتر در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد. گلکسی S۲۲ نسخه اولترا شاید نرخ ترسناکی داشته باشد، اما بررسی‌ها نشان می‌دهد جزو گوشی‌های پرفروش سامسونگ قرار دارد. برای خرید نسخه ارزان‌تر از آن می‌توانید گلکسی S۲۲ ۵G را بررسی کنید

قیمت گوشی

خودرو و موبایل چه ارتباطی با یکدیگر دارند؟

دبیر انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی در ادامه گفت: سال گذشته حدود ۱ میلیون گوشی وارد کشور شده استن  اما امروزه عدم امنیت روانی جامعه به حدی رسیده است که کسی جرات نمی کند در معابر عمومی گوشی آیفون خود را در دست بگیرد. چرا دولت بدون کارشناسی دقیق چنین تصمیمی را اخذ کرده است؟ عنوان شده که قرار است یک میلیارد دلار ارزی که برای واردات گوشی آیفون به کشور صرف می شود صرفه جویی شده و به سمت واردات خودرو سوق داده شود. حوزه خودرو چه ارتباطی به حوزه گوشی های همراه دارد؟

اسحاقی در ادامه با اشاره به معضل قاچاق مسافری،‌ عنوان کرد: بنابر آخرین اطلاعات، سالانه حدود ۳۰ هزار گوشی قاچاق از این طریق وارد کشور می شود و کد رجیستری دریافت می کند. به طور حتم ارز موبایلی که به صورت قاچاق وارد کشور شده به صورت آزاد و غیر قانونی از کشور خارج شده است. متاسفانه این نکات از چشم دولت پنهان مانده است. ما نباید فراموش کنیم که بدون شک آیفون از طرق مختلف وارد کشور خواهد شد و حتی اگر مصرف کننده بدون سیمکارت و با استفاده از مودم های جیبی اقدام به استفاده از این گوشی ها کند، این اتفاق رخ خواهد داد.

وی همچنین گفت: ما قبلا در حوزه خودرو شاهد تبعات چنین تصمیمی بوده ایم. اما همان طور که عنوان شد حوزه خودرو تفاوت بسیار چشمگیری با حوزه تلفن های همراه دارد.  گوشی موبایل نیاز تمام اقشار جامعه است. امروزه بسیاری از دانش آموزان، دانشجویان، معلمان و حتی مسئولان حکومتی و نمایندگان مجلس از گوشی های آیفون استفاده می کنند. چرا باید در چنین شرایطی این تصمیم گرفته شود؟

 دبیر انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی تصریح کرد: ای کاش این تصمیم بعد از ورود آیفون ۱۴ گرفته می شد و به این کالا شناسه تعلق نمی گرفت تا این موج گریبانگیر شرکت ها و واحدهای صنفی فعال در این حوزه نمی شد تا آنها به فعالیت خود ادامه دهند. سابق بر این تعرفه واردات کالاهای آیفون از ۵ به ۱۲ تغییر کرد؛ ارز تخصیصی از نیمایی به آزاد تغییر پیدا کرد؛ درآمد فروش این کالا به صندوق حمایت از تولید داخل سرریز شد و این تصمیم غیر کارشناسی اخیر هم ماجرای جدید دولت برای این برند است.

جهش قیمت در راه است

اسحاقی با تاکید بر اینکه به طور قطع بعد از این تصمیم، قیمت ها در بازار موبایل به صورت تصاعدی افزایش خواهد یافت، گفت: نه تنها گوشی های IOS بلکه گوشی های ANDROID نیز با جهش قیمت مواجه خواهند شد. از طرفی با توجه به اینکه بخش عمده ای از مخاطبان برند آیفون به سمت بازار گوشی های آیفون کشیده خواهند شد شاهد بروز جنگ قیمتی در این حوزه نیز خواهیم بود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: ما قبلا نتایج چنین تصمیماتی را در حوزه لوازم خانگی نیز تجربه کرده ایم. اگر آقای وزیر صمت تاکنون تبعات این تصمیمات را تجربه نکرده اند از تجربه گذشتگان عبرت بگیرند. چرا کارگروه تخصصی موبایل در دوره فعالیت ایشان تعطیل شده است؟ وزیر صمت باید پاسخگوی شرایط فعلی باشد. 
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: