پایگاه خبری خانه فوتبال:

دیوار اردبیل مکان درج آگهی غیر رایگان فروش ماشین و خودرهای سبک و سنگین می باشد.

برای درج آگهی فروش خودرو در دیوار ادربیل باید هزینه ی درج آگهی را پرداخت کنید که در زمان نوشتن این مطلب هزینه درج آگهی 690.000 ریال بود.

در استان اردبیل روشهای خیلی زیادی برای درج آگهی رایگان وجود ندارد و تقریبا دیوارتنها جای بود که آگهی قرار داده میشد. اما امروزه با آمدن شیپور اردبیل و استادوُرک اردبیل این محدودیت کمتر شده است.

استادورک برخلاف دیوار و شیور، اپلیکیشن مخصوص استان اردبیل هست و تنها اردبیلی ها از این برنامه استفاده می کنند. درج آگهی در برنامه استادورک کاملا رایگان می باشد و البته قسمت های غیررایگان مثل تبلیغات در دسته بندی ها مختلف را هم دارد . نردبان و فوری کردن در استادورک در حال حاضر رایگان میباشد.

 

دیوار ماشین سنگین اردبیل

برای دیدن قیمت ماشین سنگین در دیوار اردبیل می توانید با دانلود و نصب برنامه دسترسی داشته باشید. در نتیجه پیشنهاد ما نصب برنامه استادوُرک از طریق کافه بازار روی گوشی موبایل هست.

ماشین های سنگین شامل کامیون ، کشنده ، تراکتور و .. می باشد.

دیوار اردبیل خودرو

برای مشاهده قیمت و آگهی های خودروهای پژو و پراید، سمند سورس و پرشیا و پارس tu5 و .. در قسمت خودرو اردبیل نیز کافی هست به قسمت مربوطه مراجعه کنید.

امکان بررسی خودرو بر اساس قیمت و خوردگی و رنگ شدگی نیز ممکن است.

در برنامه استادورک می توانید روی قیمت هر یک از آگهی های خودرو یک پیشنهاد ثبت کنید، چیزی شبیه به تخفیف گرفتن. اگر فروشنده قیمت ماشین فروشی را تغییر داد ، همان لحظه و آنی به شما سیستم استادورک اطلاع رسانی می کند. برای استفاده از این قابلیت باید اپلیکیشن استادورک را از کافه بازار دانلود و نصب کنید. آدرس سایت استادورک www.ostad.work می باشد.

دیوار تراکتور اردبیل

خرید تراکتور از دیوار  اردبیل و شیپور و استادورک را باید حتما دقت لازم را داشته باشید. به طور کلی هر خریدی که می خواهید انجام بدید ، به هیچ عنوان بیعانه ی پرداخت نکنید مخصوصا مواردی که قیمت آن ها به نسبت بقیه آگهی ها خیلی پایین و چشمگیر هست.

تراکتور دیوار اردبیل

 این موارد هرچند اکثرا مواقع درست و واقعی هست اما بهتر است بیشتراز هر مورد دیگری احتیاط کنید.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: