پایگاه خبری خانه فوتبال:

درب و پنجره دوجداره UPVC یکی از پر استفاده‌ترین ملزومات، در مراکز ورزشی و استخرها است. همچنین از درب های UPVC سرویسی در سونا و جکوزی نیز استفاده می‌شوند. این محصولات به دلیل رطوبت موجود در استخر، معمولا با پروفیل یو پی وی سی ساخته می‌شود.

سرویس بهداشتی مراکز ورزشی نیز می‌بایست با درب‌ UPVC سرویس بهداشتی و حمام تجهیز شوند تا علاوه بر زیبایی محیط، دیرتر نیاز به تعمیر پیدا کنند. از طرفی این درب‌ها در مقایسه با مدل چوبی قیمت پایین‌تری دارند.

در این مقاله قصد داریم تا در مورد درب‌های UPVC سرویس بهداشتی را به صورت دقیق بشناسیم.

دلیل استفاده از درب و پنجره یو پی وی سی در اماکن ورزشی

در اماکن ورزشی، سرویس‌های بهداشتی باید به صورت مداوم تمیز شوند. در صورتی که از درب‌های چوبی برای سرویس‌های عمومی استفاده شود، امکان شستشوی آن‌ها به صورت مداوم وجود نداشته و ممکن است هزینه‌های تعمیر و نگهداری آن‌ها برای مجموعه زیاد باشد.

همچنین بزرگ‌ترین مزیت درب و پنجره UPVC به نسبت سایر متریال‌ها دوام آن‌ها در طولانی مدت است. اگر درب‌های سرویسی در مجموعه‌های ورزشی سر موقع رگلاژ شوند، طول عمر آن‌ها تا ۲۰ سال نیز افزایش خواهد یافت.

قابلیت استفاده از پروفیل‌های رنگی برای درب‌های UPVC

اگر یک مجموعه بخواهد از درب‌های رنگی استفاده کند می‌تواند پیش از اجرای پروژه از شرکت سازنده در و پنجره UPVC که از پروفیل‌های رنگ‌شده یا روکش لمینت استفاده کند. پروفیل‌های یو پی وی سی رنگ شده علاوه بر ظاهر زیباتر باعث پرانرژی‌تر شدن محیط‌های ورزشی خواهد شد. به همین دلیل تلفیق رنگ و مدرنیته می‌تواند باعث جذب مشتریان بیشتر شود.

انواع درب‌های سرویسی مناسب مجموعه‌های ورزشی

به طور کلی صاحبان مجموعه‌های ورزشی می‌توانند از انواع درب UPVC سرویسی استفاده کنند. این درب‌ها متناسب با مکان استفاده متفاوت خواهند بود.

۱- درب تمام پنل

2

درب تمام پنل به صورت کامل از ورق یو پی وی سی ساخته می‌شود که حالت سه جداره دارد. بسیاری از درب‌های سرویس بهداشتی این مدلی ساخته می‌شوند. این مدل درب‌ها را معمولا بدون قسمت پایینی می‌سازند که شست‌و‌شوی سرویس بهداشتی برای نیروی خدماتی آسان‌تر باشد.

۲- درب تمام شیشه

3

این مدل از درب‌های یو پی وی سی معمولا برای مکان‌های عمومی مثل استخر و مجموعه‌های تجاری مناسب نخواهد بود. چرا که ممکن است در اثر ضربه شیشه نصب شده روی آن بشکند و از نظر امنیت مشکل‌ساز باشد. از این مدل درب‌ها معمولا برای سونا، جکوزی، سرویس استخرهای شخصی و… استفاده می‌شود.

۳- درب ترکیبی پنل و شیشه

4

معمولا این مدل درب‌ها به صورت ترکیبی از شیشه و پنل یو پی وی سی ساخته می‌شوند. کاربرد این درب‌ها عمدتا برای استفاده در سرویس بهداشتی‌های عمومی است. اگر بخواهیم در یک پاساژ از درب‌ها استفاده کنیم باید حدودا ۲/۳ آن شیشه باشد و قسمت پایینی آن پنل یو پی وی سی باشد.

چرا هوم وین؟

هوم وین به عنوان یک مجموعه تخصصی در ساخت و مونتاژ انواع درب‌های UPVC و آلومینیومی باکیفیت در بازار فعالیت دارد. همچنین این مجموعه دارای سابقه طولانی‌مدت در زمینه تولید درب و پنجره در بازار است و بدون واسطه و به‌صورت مستقیم با تامین‌کننده در ارتباط است.

مجموعه هوم وین با شرکت‌های بزرگی چون هافمن، وین تک، هابرمن، دل وین، پروفیل آرارات و… همکاری می‌کند و با توجه به نیاز مشتریان خود باکیفیت‌ترین پنجره‌ها را مونتاژ و نصب می‌کند.

نماینده رسمی برند پروفیل هابرمن در ایران

شرکت پروفیل صنعت آرارات که یک شرکت شناخته شده در صنعت فراوری درب و پنجره های یو پی وی سی دوجداره در ایران است که در سال 1392 برای اولین بار پنجره های چند جداره UPVC خود را تحت نام تجاری هابرمن (Hubermann) را به بازار عرضه نمود. مجموعه هوم وین به عنوان نماینده رسمی این شرکت به صورت مستقیم و با قیمت مناسب پنجره های یو پی وی سی با این پروفیل به بازار عرضه می نماید که قیمتی ارزان را برای مشتریان به همراه خواهد داشت.

درباره هوم وین بیشتر بدانید!

شرکت هوم وین با هدف تولید درب و پنجره‌ UPVC و آلومینیوم برندهای مختلف با بهره گیری از فناوری های روز جهان، تخصص و تجربه 12 ساله کادر مدیریتی، در سال 1389 فعالیت خود را در شهر شیراز شروع کرده است و در این مدت کوتاه توانسته است با در نظر گرفتن اهداف بلند مدت (تولید درب و پنجره باکیفیت) به اهداف خود در مسیر این چشم‌انداز دست یابد. شرکت هوم وین در سال 1400 برای توسعه استراتژی های خود به تهران منتقل شد تا خدمات بیشتری به سراسر نقاط ایران ارائه دهد. این مجموعه با هدف افزایش رضایت مشتریان بهترین خدمات را به سازندگان ارائه می‌دهد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: