پایگاه خبری خانه فوتبال:

شرکت سنگ بازالت ماکو از معدن داران عمده سنگ بازالت در ایران است که عرضه سنگ بازالت را بصورت عمده و جزئی انجام می دهد . در سایت شرکت سنگ بازالت ماکو می توانید نمونه های سنگ بازالت را مشاهده نمایید  .

برای ارتباط با شرکت معادن و کارخانجات سنگ بازالت ماکو می توانید با شماره های 09128282912 و 02144138813 تماس حاصل فرمائید .

سنگ بازالت از گروه سنگهای آذرین بیرونی است و به همین دلیل یکی از سنگهایی که به وفور در زمین یافت می شود بازالت است . کشور ما نیز به دلیل داشتن رشته کوههای فراوان و قرارگیری در گسل زلزله دارای کوههای آتشفشانی فراوانی است که موجب شده این سنگ در ایران نیز به وفور یافت شود . سنگ بازالت اغلب در رنگهای طیف طوسی تا مشکی وجود دارد و این بدلیل این است که در هنگام خروج گدازه ها از آتشفشان به سرعت در معرض هوای سرد خنک و سخت شده اند و دارای دانه بندی ریز هستند . دلیل استحکام این نوع سنگ نیز همین است . یکی از کاربردهای سنگ بازالت استفاده در ساختمان سازی اعم از نمای خارجی ، نمای داخلی ، استفاده در سرویس های بهداشتی و ... می باشد . همان طور که می دانید روز به روز به طرفداران سبک مدرن افزوده می شود و این بدلیل شیک بودن در عین سادگی و کاربردی بودن این سبک است . استفاده از رنگهای خنثی نظیر طوسی و مشکی بسیار در این سبک دیده می شود و یکی از علت هایی که از سنگ بازالت در دکوراسیون داخلی استفاده می شود نیز همین است .

 

 

سنگ بازالت در دکوراسیون سبک مدرن

سبک مدرن یعنی لوکس و شیک بودن در عین سادگی و کاربردی بودن . این سبک به دلیل سادگی همیشه مد است و از مد افتادگی در این سبک راه ندارد . استفاده از رنگ های خنثی نظیر سفید ، مشکی ، طوسی روشن تا تیره و ... باعث می شود تا بتوان هر رنگی را بصورت مکمل با آن ست کرد . کاربرد متریال طبیعی چون سنگ و چوب در این سبک می تواند دکوراسیون داخلی را بسیار دلچسب نماید .

دلایل استفاده از سنگ بازالت در دکوراسیون سبک مدرن

کاربرد سنگ بازالت در طراحی دکوراسیون به سبک مدرن بسیار به چشم می خورد که این بدلایل گوناگونی است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت .

طیف رنگی خنثی

سنگ بازالت در طیفی از رنگهای طوسی تا مشکی می باشد که در سبک مدرن بسیار پرکاربرد است . از سنگ بازالت در تی وی وال ، دیوار لابی ها ، کف و دیوارهای آشپزخانه ، حمام و سرویس بهداشتی ، راه پله ها ، شومینه ، کانتر و ... استفاده می شود.

بدون نقش بودن و سادگی

سنگ بازالت برخلاف برخی سنگهای دیگر دارای خطوط و نقوش نیست و سنگی تقریبا یکنواخت از نظر بافت و رنگ می باشد . در سبک مدرن که استفاده از متریال ساده بسیار به چشم می خورد این ویژگی سادگی سنگ بازالت بسیار کاربردی می باشد .

داشتن قیمت مناسب

دلیل قیمت مناسب سنگ بازالت این است که این سنگ  به وفور در کشور ما وجود دارد و همین موضوع باعث می شود که قیمت آن نسبت به برخی سنگهای دیگر خصوصا سنگ های وارداتی بسیار مناسب تر باشد . و همین موضوع باعث می شود که بتوان با به راحتی از این سنگ در فضاهای داخلی و خارجی ساختمان استفاده کرد .

استحکام و دوام بالا

همانطور که گفتیم سبک مدرن سبکی است که همیشه مد است و سالهای سال می توان بدون خستگی و دلزدگی از این سبک در منزل و محل کار استفاده کرد پس استفاده از سنگی که دوام و استحکام بالایی داشته باشد و به مرور زمان در مقابل رطوبت ، دما ، مواد اسیدی و ... زیبایی خود را از دست ندهد ، لازم و ضروری به نظر می رسد . در این زمینه نیز سنگ بازالت یکی از بهترین انتخاب ها برای سبک مدرن است .

 

خرید سنگ بازالت ماکو

چرا سنگ بازالت ماکو ؟

ماکو نام شهرستانی در شمال استان آذربایجان غربی است که دارای معادن سنگ بازالت می باشد و بهترین و معروفترین سنگ بازالت در ایران در این شهر وجود دارد . سنگ های بازالت در اثر فعالیتهای آتشفشانی در سالیان دراز در این منطقه شکل یافته اند . سنگ بازالت شیار خورده ماکو از بهترین نوع سنگ بازالتی در کشور است که مقاومت زیادی در برابر یخبندان و سرما دارد و به همین خاطر برای شهرهای با اقلیم سرد و خشک بسیار مناسب است . همچنین سنگ بازالت ماکو طوسی رنگ است و همین هم موجب انتخاب طراحان ساختمان برای داشتن نما با طرح امروزی و مدرن است . شرکت سنگ بازالت ماکو دارنده امتیاز معدن سنگ بازالت در این منطقه می باشد و فروش عمده در داخل کشور و صادرات به خارج از کشور را انجام می دهد .

انواع فرآوری سنگ بازالت در شرکت سنگ بازالت ماکو

  • سنگ بازالت بصورت صفحه تخت و بزرگ که به آن اسلب می گویند برای استفاده در تی وی وال ، دیوار نشیمن یا پذیرایی ، در لابی هتل ها و آپارتمان ها ، پاساژها و ...
  • بازالت به صورت تایل در آشپزخانه ، سرویس بهداشتی ، حمام ، استخر و ...
  • سنگ بازالت به صورت مکعب های کوچک در تزئینات ساختمان ، حیاط ، کفپوش پیاده رو و ...

قیمت سنگ بازالت بر چه اساسی تعیین می شود ؟

قیمت سنگ بازالت نیز مانند خیلی سنگهای دیگر براساس موارد زیر تعیین می شود .

  • ابعاد سنگ : هر چه سنگ از نظر طول و عرض بزرگتر باشد قیمت بالاتری دارد .
  • ضخامت سنگ : سنگ های ضخیم تر به دلیل داشتن استحکام بالاتر گران تر هستند .
  • کیفیت فرآوری : نوع فرآوری ، دستگاههای فرآوری کنند ه، کارخانه فرآوری کننده و ... در قیمت سنگ بازالت موثر است .
  • درجه بندی کیفیت : سنگهایی که دارای رگه ، ترک خوردگی ، ناخالصی و ... هستند قیمت پایین تری دارند و سنگ های بازالت یکدست تر گران تر هستند .
  • رنگ سنگ : برخی رنگ ها خاص هستند و به همین دلیل قیمت بالاتری دارند .

 

سنگ بازالت ماکو برای نما ساختمان

سنگ بازالت ماکو

شرکت معادن و کارخانجات سنگ بازالت ماکو با بیش از دو دهه سابقه در زمینه عرضه سنگ بازالت ، اندزیت ، اسپراخون با دارا بودن مهمترین معادن سنگ بازالت ، گرانیت و تراورتن در آذربایجان غربی و کارخانجات مدرن سنگبری و فرآوری از بزرگترین قطب های تولید سنگ کشور می باشد . شرکت سنگ بازالت ماکو جز بزرگترین شرکت های صادرات سنگ بازالت می باشد .

برای کسب در آمد بیشتر و ارتقا کسب و کار خود با مشاورین شرکت کارنیل وب تماس بگیرید .

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: