پایگاه خبری خانه فوتبال:

آموت بار ، بیش از 20 سال است که در زمینه حمل و نقل انواع باربری بین شهری با وانت بار و  نیسان بار ، مشغول به فعالیت است و با داشتن 40 نمایندگی رسمی در سراسر ایران، خدمات باربری را به صورت شبانه روزی ارائه می دهد . درواقع می توان گروه حمل و نقل آموت بار با مدیریت محمد درویشی نیا را یکی از بهترین ناوگان های سبک بار در کشور معرفی کرد؛ زیرا دارای گستردگی خدمات در تمام نقاط کشور است و همواره می کوشد تا خدمات خود در زمینه باربری بین شهری را ارتقا دهد و در این مسیر گام های موثری برداشته است .

برای ارتباط با باربری آموت بار می توانید با شماره تلفن  02152901  تماس حاصل فرمایید .

باربری تهران به شهرستان آموت بار

برای انجام انواع خدمات باربری بین شهری با وانت بار و نیسان بار ، انتخاب یک باربری معتبر و ایمن ، همواره از دغدغه‌های اصلی صاحبان بار محسوب می شود . با استفاده از خدمات باربری آموت بار ، خیالتان از بابت حمل بار آسوده خواهد بود و از مزایای آن بهره مند خواهید شد .

در باربری آموت بار ، تمام امور باربری با قیمت مناسب در کمترین زمان و به صورت کاملا ایمن صورت می گیرد . در این گروه حمل و نقل به صورت شبانه روزی حمل بار با وانت بار و نیسان بار در تمام نقاط کشور انجام می شود . برای استفاده از خدمات باربری آموت بار فقط نیاز به اعلام بار در سامانه آموت بار است .

باربری آموت بار بزرگ ترین ناوگان وانت بار و نیسان بار در کشور

حمل و نقل آموت بار با داشتن 64000 راننده فعال وانت بار و نیسان بار ، نخستین ناوگان سازماندهی شده در سراسر ایران است ، به این صورت که مشتری می تواند از هر جایی از کشور ، به ارزان‌ترین تعرفه حمل بار در کمتر از یک ساعت به ماشین باربری درخواست شده ، دسترسی داشته باشد و مطمئن باشد که بار او با داشتن بارنامه و بیمه نامه معتبر ، به صورت کاملا ایمن و سالم به مقصد می رسد .

آموت بار پایانه وانت بار و نیسان بار

باربری آموت بار ، آماده ارائه خدمات ویژه باربری به متقاضیان امور باربری ، برای حمل انواع کالاهای صنعتی ، تجاری ، تولیدی و موارد مختلف همانند حمل اثاثیه منزل و حمل خرده بار است .  

برخی از خدمات باربری آموت بار مربوط به اسباب کشی با مدرن‌ترین تجهیزات و به صورت کاملا حرفه‌ای است. به این صورت که تمام مراحل حمل اثاثیه منزل به درخواست مشتری توسط نیروی بسته‌بندی و باربری با تجربه انجام می شود .

حمل خرده بار یکی دیگر از این باربری است . با استفاده از این خدمات مشتریان فقط هزینه حمل کالا را پرداخت می کنند و دیگر نیاز به پرداخت هزینه ماشین باربری نیسان بار یا وانت بار به صورت دربستی نخواهد بود .

نیسان بار برگشتی ، جزو خدمات ویژه باربری آموت بار است که تحت عنوان باربری ارزان و مقرون به صرفه از آن یاد می شود ، زیرا زمانی که مشتریان از این نوع باربری استفاده می کنند ، برای حمل بار هزینه کمتری پرداخت خواهند کرد .

وسایل سنگین نیز با انواع ماشین باربری در آموت بار جابجا می شود . همچنین باربری تمام محموله های خوراکی و کشاورزی ، تجهیزات صنعتی ، فرآورده‌های دامی با نیسان بار به صورت کاملا ایمن صورت می گیرد .  

 

باربری نیسان بار آموت بار

باربری بین شهری نیسان برگشتی آموت بار با تعرفه ارزان

در باربری آموت بار ، تمام امور باربری بین شهری با وانت بار و نیسان بار انجام می شود . تعرفه باربری در این گروه حمل  و نقل با توجه به نوع بار ، حجم بار ، مسیر مبدأ تا مقصد ، زمان بارگیری و تحویل ، نوع و تعداد ماشین باربری برای هر نوع باربری تعیین خواهد شد . همچنین تلاش بر این است که خدمات باربری با پایین ترین قیمت و بالاترین کیفیت انجام شود . 

لازم به ذکر است که مشتریان می توانند برای اطلاع دقیق از تعرفه‌های باربری آموت بار ، از طریق پشتیبانی این گروه حمل و نقل در هر زمان که بخواهند استعلام بگیرند . با این کار مشتریان می توانند قیمت حمل بار آموت بار را با بقیه باربری‌ها مقایسه کنند و مطلع شوند که آموت بار خدمات باربری را بالاترین کیفیت و با پایین‌ترین قیمت برای مشتریان خود انجام می دهد .

صدور بیمه نامه و بارنامه دولتی معتبر در باربری آموت بار

باربری ایمن ، از مهم ترین ویژگی‌های باربری آموت بار است . در آموت بار برای تمام امور باربری با درخواست و رضایت مشتری براساس ارزش بار ، بیمه نامه صادر می‌شود . این کار در هنگام حمل و نقل بسیار اهمیت دارد ؛ زیرا در صورت بروز آسیب ، باربری متعهد می شود که تمام خسارت مشتری پرداخت شود ، بنابراین پیشنهاد می شود در هنگام استفاده از خدمات باربری ، صدور بیمه نامه جزو ضرورت های اصلی به شمار آید .  

در بیمه نامه باربری آموت بار ، خسارت‌های مربوط به آتش سوزی ، سرقت ، حوادث رانندگی و آسیب به محموله به صورت کامل پرداخت خواهد شد .

باربری تهران به شهرستان آموت بار

 

اهداف باربری آموت بار

باربری آموت بار قصد دارد که بزرگ‌ترین ناوگان حمل بار بین شهری در کشور را با ارتقای خدمات خود در زمینه های مختلف به وجود آورد . هدف این گروه حمل و نقل ارائه خدمات با قیمت مناسب به متقاضیان حمل بار بین شهری است که از میان آنها می توان به شرکت‌های خصوصی و دولتی ، کارگاه‌ها و کارخانجات تولیدی و صنعتی اشاره کرد . همچنین یکی از اهداف مهم باربری آموت بار این است که با گسترش خدمات باربری ، در تمام نقاط ایران به جز مرکز استان ها ، نمایندگی داشته باشد و می توان بیان کرد که با افزایش ناوگان رانندگان خود در مسیر ارائه بهترین خدمات باربری گامی نوین برداشته است .

ویژگی‌های انحصاری باربری آموت بار

  • هوشمند بودن سامانه آموت بار برای صدور بارنامه
  • باربری ایمن و ارزان
  • قیمت‌دهی سریع و حقیقی
  • بزرگ ترین ناوگان سبک بار سازماندهی شده در کشور
  • 34 نمایندگی فعال در تمام نقاط ایران
  • 64.000 راننده نیسان بار فعال تا به امروز
  • ارائه دهنده خدمات باربری به صورت شبانه روزی با پشتیبانی 24 ساعته
  • پایین نگه داشتن نرخ و تعرفه حمل بار بین شهری
  • باربری تهران به شهرستان و سراسر ایران
  • صدور بارنامه برای اعلام وضعیت بار به صورت آنلاین
  • صدور بیمه نامه برای تمام امور باربری (با ارزش 1 میلیون تومان تا 100 میلیارد تومان)
  • ارسال راننده به مبدأ بارگیری کمتر از یک ساعت در سراسر کشور
  • پشتیبانی شبانه‌روزی بین شهری (برای نخستین بار در ایران)
  • ارسال ماشین باربری سالم از لحاظ فنی و مجهز به امکانات لازم برای باربری
  • حمل بار به تمام نقاط کشور
  • ارسال ایمن و تضمین حفظ سلامت بار
  • رعایت حقوق مشتریان و جلب رضایت و اعتماد آنها

با توجه به هوشمندسازی و مکانیزه شدن سامانه باربری و برزو رسانی ناوگان حمل و نقل برای مشاوره با کارنیل وب تماس بگیرید .

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: