پایگاه خبری خانه فوتبال:

لوازم دیجیتال و فنّاوری در زندگی تک‌تک ما نقش بسیار پررنگی دارند و با گذر زمان این نقش پررنگ‌تر از قبل نیز می‌شود. ضمن اینکه بر رنگ و لعابش نیز افزوده می‌شود و جذابیت و زیبایی بیشتری به دست می‌آورد. موبایل و تبلت جزو چنین لوازم دیجیتالی هستند که محبوبیت بسیار زیادی دارند. علت آن هم نیاز به توضیح ندارد و کاملاً مشخص است که این لوازم روزبه‌روز جای بیشتری در قلب مردم به دست می‌آوردند. به دنبال این محبوبیت، فروشگاه‌های لوازم جانبی موبایل و تبلت نیز توسعه بیشتری پیداکرده‌اند و اقدام به توزیع انواع متنوعی از لوازم مرتبط با موبایل و تبلت می‌کنند.

قدردان قاب گوشی خود باشید!

تا حالا به وظیفه مهمی که یک جلد گوشی و تبلت دارد، فکر کرده‌اید؟ واقعیت این است که ما انسان‌ها نقش مهم بسیاری از افراد و اشیاء را به خاطر همیشگی یا تکراری بودنشان فراموشش می‌کنیم.

 قاب موبایل و تبلت نیز چنین نقشی دارند و ما معمولاً اهمیتشان را نادیده می‌گیریم. اما تا چه زمانی؟ تا زمانی که بعد از یک روز خسته‌کننده درحالی‌که قصد پیاده شدن از تاکسی را داریم و باعجله در را باز می‌کنیم، متوجه افتادن گوشی بر روی خیابان می‌شویم. در این لحظه اگر گارد گوشی از کیفیت و مقاومت مطلوبی برخوردار باشد نجات‌دهنده گوشی ما خواهد بود.

از ویژگی‌های یک قاب گوشی خوب می‌توان به این مورد اشاره داشت که باید ضربه‌پذیر و از دوام و مقاومت زیادی برخوردار باشد. ضمن اینکه بدنه و اطراف گوشی را به‌طور کامل در بربگیرد تا بتواند از آن در برابر ضربه حفاظت نماید. برخی از کاورها، دارای محافظ لنز دوربین نیز هستند که نگرانی شما را از بابت ضربه خوردن و ایجاد آسیب به دوربین از بین می‌برد.

انواع قاب گوشی

خرید قاب و کاور گوشی

قاب‌های گوشی در جنس، طرح و رنگ‌های مختلفی موجود هستند و با توجه به کیفیتی که دارند در نمونه قاب ارزان و قاب گران‌قیمت در بازار عرضه می‌شوند. انواع قاب گوشی شامل نمونه‌های زیر هستند:

  • قاب سیلیکونی
  • قاب آینه‌ای
  • قاب آکواریومی
  • قاب طرح دار
  • قاب ضد آب
  • قاب چوبی
  • قاب پلاستیکی
  • قاب برچسبی
  • قاب فلزی
  • قاب چرمی
  • قاب خزدار
  • قاب پارچه‌ای

در میان انواع نمونه‌های معرفی‌شده، قاب‌های پارچه‌ای، خزدار، برچسبی و چرمی بیشتر جنبه زیبایی دارند و برای محافظت از گوشی در برابر خط و خش مناسب هستند. نمونه قاب‌های چرمی که از چرم طبیعی ساخته ‌شده‌اند، از قیمت بالاتری در مقایسه با سایر انواع آن برخوردار هستند و کیفیت بسیار خوبی دارند.

قاب‌های سیلیکونی از قیمت مناسبی در مقایسه با نمونه‌های دیگر برخوردارند، وزن کمی دارند و در رنگ‌های بسیار زیبا و متنوعی تولید می‌شوند. همچنین بسیار خوش‌دست هستند و استفاده از موبایل با آن‌ها بسیار راحت است.

قاب‌های آینه‌ای، آکواریومی و طرح دار نمونه‌هایی هستند که جلوه‌ای فانتزی به گوشی شما می‌بخشند و برای ایجاد تنوع در ظاهر گوشی مناسب و شیک هستند.

قاب پلاستیکی نمونه‌ای از قاب ارزان و باکیفیت است. این مدل‌ها مقاومت بالایی نیز در برابر ضربه دارد و می‌تواند گزینه مناسبی برای محافظت تمام و کمال از بدنه گوشی شما باشد. نمونه‌های چوبی و فلزی نیز در برابر ضربه به‌خوبی می‌توانند از گوشی مراقبت کنند. انواع قاب‌های فلزی از قیمت زیادی برخوردار می‌باشند اما دوام زیادی هم دارند.

در ادامه برای خرید اینترنتی و سفارش انواع قاب و کاور زیبا با جدید ترین طرح های موجود در بازار به شما یک فروشگاه معرفی میکنیم که لازم به ذکر است تمام محصولات موجود در این فروشگاه کاملا اورجینال هستند ، به منظور خرید قاب اورجینال و با کیفیت برای گوشی خود وارد لینک زیر شوید :

https://pro-island.com/product-category/mobile-accessories/mobile-accessories-type/mobile-case/

خرید بهترین لوازم جانبی موبایل و تبلت

منظور از لوازم جانبی موبایل و تبلت، وسایلی است که برای محافظت از صفحه و بدنه موبایل و تبلت یا برای بهره‌مند شدن از امکانات صوتی و همچنین شارژ کردن آن‌ها استفاده می‌شوند. این لوازم شامل گلس، قاب موبایل و تبلت، شارژر، هندزفری، ایرپاد، کیف ایرپاد، کابل شارژ و گلس محافظ لنز است. با توجه به حجم بالای عرضه و تقاضای لوازم جانبی، خرید عمده لوازم جانبی موبایل می‌تواند فرصتی مناسبی برای سرمایه‌گذاری در این حوزه کاری باشد و سود زیادی را به همراه داشته باشد. بنابراین اگر صاحب چنین کسب‌وکاری هستید، یا به فکر راه‌اندازی کسب‌وکار در زمینه لوازم جانبی موبایل و تبلت می‌باشید، این کار گزینه بسیار خوبی برای شما خواهد بود.

مزیت خرید عمده چنین لوازمی در این است که می‌توان وسایل را با قیمتی مناسب‌تر از قیمت تک تهیه کرد. علاوه بر این، این امکان فراهم است تا با خرید عمده قاب گوشی، طیف متنوعی از انواع قاب را تهیه کنید که مطابق با نیازها و سلیقه همه افراد باشد. در این صورت شانس فروش محصولات شما نیز افزایش پیدا می‌کند. ضمن اینکه با توجه به اینکه  لوازم جانبی موبایل عمده را با قیمت اولیه مناسب‌تری تهیه می‌کنید، سود بیشتری نصیبتان می‌شود.

بهترین جا برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل کجاست ؟

برای خرید عمده محصولات گفته شده به علاوه دیگر لوازم جانبی موبایل به صورت کاملا اورجینال و قیمت ارزان نسبت به دیگر پخش کننده های لوازم جانبی عمده و همچنین ثبت سفارش وارد لینک زیر شوید :

https://pro-island.com/wholesale-accessories/

پروآیلند؛ مرکز فروش تک و عمده لوازم جانبی موبایل و تبلت

خرید لوازم جانبی موبایل از پرو آیلند

فروشگاه پرو آیلند یک مرکز معتبر پخش عمده لوازم جانبی موبایل و تبلت است که امکان فروش تک نیز دارد و شما می‌توانید از آن خرید عمده و تک بهترین لوازم جانبی داشته باشید. این فروشگاه نمایندگی فروش لوازم جانبی برندهایی مانند باسئوس و نیلکین در ایران است و از سال 1382 فعالیت تخصصی خود را در این حوزه آغاز کرده است و سابقه‌ای درخشان در پخش لوازم جانبی موبایل و تبلت دارد. ازجمله محصولات پروآیلند می‌توان به گلس، بند ساعت هوشمند، کیف ایرپاد، کیف و کاور موبایل و تبلت، گلس محافظ لنز، شارژر وایرلس، هولدر و پایه نگه‌دارنده موبایل، برخی لوازم دیجیتال مانند اسپیکر و هدفون اشاره داشت.

شما می‌توانید به‌راحتی و با خیال راحت برای خرید عمده و تک کاور گوشی به سایت پروآیلند مراجعه کنید و پس از دریافت لیست قیمت عمده لوازم جانبی موبایل، سفارش خود را ثبت نمایید. خبر خوب اینکه ضمانت اصالت کالا به شما خریداران عزیز ارائه می‌شود و سفارش شما در سریع‌ترین زمان پس از ثبت نهایی، خدمتتان ارسال می‌شود. ضمن اینکه محصولات در صورت معیوب بودن، تعویض می‌شوند.

از دیگر مزیت‌های این فروشگاه این است که گارانتی شرکتی از سوی واردکننده‌ها و همچنین پروآیلند صادر می‌شود. همچنین تمام لوازم جانبی موجود در این فروشگاه، اورجینال بوده و امکان استعلام اصالت کالا از طریق لیبلی که روی پک آن‌ها حک شده وجود دارد.

پروآیلند امکان خرید لوازم جانبی با کمترین قیمت ممکن و به‌صورت مستقیم از واردکننده اجناس (حذف واسطه‌ها) را فراهم آورده است. شما می‌توانید بدون هیچ دغدغه‌ای از بابت اصالت کالا، کیفیت محصولات و سالم بودن لوازم جانبی، از این فروشگاه خرید تک و عمده داشته باشید و از تنوع و کیفیت آن‌ها لذت ببرید.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: