پایگاه خبری خانه فوتبال:

گروه بین المللی تهران جم استون یکی از معدن داران سنگهای قیمتی و نیمه قیمتی در ایران است که سنگهای خود را مستقیم و بی واسطه و پس از استخراج از معدن بدست مشتریان خود می رساند . این مجموعه علاوه بر مشتریان داخلی که اغلب از جواهرسازان بنام میباشند مشتریان خارجی از کشورهای حوزه خلیج فارس و همچنین کشورهای اروپایی دارد . فروش عمده سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی در جم استون به صورت راف ( تراش نخورده ) از یک تا 50 تن را شامل میشود . تهران جم استون مرکز فروش عمده سنگ های قمیتی علاوه بر صادرات گوهر سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی در کار واردات سنگهای قیمتی نیز می باشد . برخی سنگ های وارداتی تهران جم استون یاقوت و زمرد افغانستان که بصورت خام و عمده و در داخل کشور به فروش میرسد . اگر از خریداران عمده سنگ قیمتی هستید و یا در امر جواهر سازی و گوهر تراشی فعالیت دارید با مجموعه بین المللی تهران جم استون تماس بگیرید .

. برای ارتباط با مجموعه تهران جم استون می توانید با شماره های 02176318199 و 09938239086 تماس حاصل فرمائید .

 

 

فروش سنگهای کلکسیونی خاص و کمیاب در تهران جم استون

فعالیت مجموعه تهران جم استون تنها به خرید و فروش سنگهای قیمتی و نیمه قیمتی به صورت عمده محدود نشده و این مجموعه فروش سنگهای کلکسیونی خاص و کمیاب را نیز انجام می دهد . برخی از گوهرسنگهای قیمتی و نیمه قیمتی بدلیل کمیاب و نادر بودن و یا بدلیل توقف استخراج آنها از معدن به دلایل گوناگون به تعداد محدودی در جهان وجود دارند . این موضوع موجب میشود افرادی که صاحب این جواهر سنگ ها هستند بعنوان کلکسیون دار این گوهرسنگها شناخته شوند و ارزش سنگهای آنها خیلی بیش از حد معمول باشد . گروه بین المللی تهران جم استون بعنوان یکی از کلکسیون داران سنگهای کمیاب در ایران علاوه بر فروش این سنگهای کلکسیونی به علاقمندان گوهرسنگ های نادر ، آمادگی دارد تا سنگهای کلکسیونی و کمیاب افراد یا مجموعه داران این سنگها را پس از کارشناسی اصل بودن به بالاترین قیمت در کشورهای اروپایی و دیگر کشورها به نمایندگی از صاحبان آنها بفروش برساند .

برخی سنگها مانند سنگ یاقوت افغانستان و زمرد افغانستان به ایران وارد می شوند که این کار نیز توسط مجموعه تهران جم استون انجام میگردد . از آنجا که زمردهای افغانستان از قیمت و کیفیت مناسبی برخوردارند همیشه مورد توجه جواهرسازان داخلی قرار دارند . مجموعه تهران جم استون با واردات این سنگ قیمتی زیبا و ارزشمند بازار این سنگ قیمتی را در دست گرفته است .

فروش الماس های کمیاب رنگی در تهران جم استون

مجموعه تهران جم استون دارنده الماس های رنگی و کلکسیونی می باشد که ارزش آنها براساس رنگ و سوت آن تعیین می شود . الماس های مجموعه تهران جم استون ارزش گذاری جهانی شده اند و تائیدیه از GIA آمریکا دارند . وزن الماس های این مجموعه از 50 سوت تا 30 قیراط می باشد . الماس های کلکسیونی و کمیاب نیز در کنار سایر الماسها در این مجموعه به فروش می رسند .

8

خرید و فروش عمده سنگ های نیمه قیمتی

مجموعه تهران جم استون امتیاز استخراج معادن گارنت دمانتوئید و عقیق شجر را دارا می باشد یعنی استخراج این نوع سنگها را بطور مستقیم از این معادن انجام داده و به صورت عمده درب معدن و یا در گمرک و بنادر به مشتریان این سنگها تحویل می دهد . گارنت دمانتوئید جواهرسنگی به رنگ سبز درخشان و از انواع گارنت آندرادیت می باشد و بدلیل مقدار اندکی از آهن فریک و کرومیوم به رنگ سبز در آمده است . بهای راف سنگ گارنت دمانتوئید چنانچه مناسب تراش باشد و بدون ترک ، درشت و دارای رنگ خوب و پاک باشد و یا کمیاب و از نوع کلکسیونی باشد قیمتهای متفاوتی پیدا خواهد کرد .

عقیق شجر نیز اغلب به رنگهای سفید تا خاکستری دیده میشود . عقیق شجر مانند نگاتیو دوربینهای قدیمی گویا تصویری از طبیعت را در خود ثبت نموده است . اسم این عقیق بدلیل رگه های درون سنگ که شبیه درخت است به نام عقیق شجر معروف شده است . این سنگ تاثیر زیادی روی جسم و روح انسان دارد و دلیل محبوبیت این سنگ نیز به همین خاطر است . بسیاری از افراد اعتقاد دارند سنگ شجر فراوانی ، ثروت و آرامش با خود بهمراه دارد . عقیق شجر در نمونه های شجر درختی ، شجر خزه ای ، شجر بهاری ، شجر پاییزی ، شجر زمستانی و ... دیده میشود .

دفتر مجموعه بین المللی تهران جم استون در کجاست ؟

دفتر مجموعه تهران جم استون در تهران است که علاوه بر این ، شعبه ای از جم استون در شهر موسکو روسیه به فعالیت در زمینه خرید و فروش سنگهای قیمتی و نیمه قیمتی مشغول است . به زودی شعب دیگری از این مجموعه در شهرهای بزرگ ایران و همچنین در کشورهای دیگر افتتاح خواهند شد .     

 

9

فروش عمده سنگ قیمتی و نیمه قیمتی

گروه بین المللی تهران جم استون مشاور تخصصی و نماینده ارشد معادن ایرانی و اروپایی ، صادر کننده و وارد کننده سنگهای قیمتی و نیمه قیمتی در ایران و کشورهای اروپایی و عربی میباشد .

در این مجموعه انواع سنگهای قیمتی مانند الماس ، یاقوت کبود ، یاقوت سرخ ، یشم ، زمرد ، سنگ ماه ، شهاب سنگ ، مروارید و ... همچنین سنگهای نیمه قیمتی مانند مالاکیت ، گارنت ، اپال ، آکوامارین و ... با بهترین قیمت انجام میگردد .

مجموعه تهران جم استون آمادگی همکاری در زمینه فروش راف ( تراش نخورده ) و عمده سنگهای قیمتی و نیمه قیمتی را با جواهرسازان عزیز کشور دارد . تحویل سنگ های این مجموعه به خریداران در امنیت و ایمنی کامل و توسط مامورین پخش همین مجموعه صورت میگیرد . گوهرسنگ های تهران جم استون دارای ضمانت اصالت کالا ، ضمانت تامین خسارت و ضمانت بازگشت وجه در صورت عدم تمایل به خرید یا وجود ایراد و اشکال در سنگ از طرف مشتری می باشد .  

مجموعه بین المللی تهران جم استون میزبان چندین دوره نمایشگاه بین المللی سنگ های قیمتی در کشور امارات متحده عربی و دیگر کشورها بوده و افتخار همکاری با بیش از 1000 مجموعه را دارد .

ما در مجموعه تهران جم استون توانسته ایم سهم قابل توجهی از صادرات سنگ قیمتی کشور را به عهده داشته باشیم و همچنین افتخار این را داریم که سایر معادن سنگ های گران قیمت و نیمه قیمتی را تحت پوشش خود قرار دهیم .

برای ارتقا کسب و کار خود و کسب درآمد بیشتر با مشاورین شرکت طراحی سایت کارنیل وب تماس بگیرید .

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: