پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

 

در این مطلب به معرفی جدیدترین سریال های خارجی پخش 2023 تهیه شده از یکی از سایت های دانلود فیلم میپردازیم. 

سریال های خارجی همیشه در بین کاربران ایرانی محبوب بودند و تا جایی که بیشترین بازدید یک سایت دانلود فیلم را به خود اختصاص میدهند ، بروز بودن سایت فیلم در زمینه سریال های خارجی بسیار حائز اهمیت است چراکه مخاطب قرار است در زمان پخش سریال لینک های دانلود را با اپدیت سایت دریافت کند. داشتن نسخه های کامل با تمامی کیفیت ها ، نسخه دوبله و زیرنویس فارسی هر قسمت ، داشتن نسخه سانسور و بدون سانسور برای هر سریال از نکات مهم در انتخاب سایت دانلود سریال به شمار می آید. در ادامه به معرفی آخرین سریال های خارجی روز دنیا میپردازیم.

سریال The Last of Us 2023

سریال آخرین بازمانده از ما ، داستان جوئل و الی را روایت می کند، جوئل ماموریت دارد تا الی را سرتاسر آمریکا اسکورت کند و آن را به غرب آمریکا ببرد، آن ها در این سفر با چالش های زیادی به رو به می شوند و... سریال آخرین بازمانده از ما ، محصول سال 2023 کشور آمریکاو کانادا و در ژانر اکشن ، ماجراجویی و درام به سازندگی نیل دراکمن و نویسندگی کریگ مازین و نیل دراکمن است. این سریال امتیاز 9.6 را از 8,600 رای در سایت IMDB دریافت کرد در این سریال بازیگرانی چون پدرو پاسکال، بلا رمزی، گابریل لونا، پیتر هار، لیزا جانسون، کریگ مازین، جاسمیلا زبانیچ و... به ایفای نقش پرداخته اند.

کارگردان : Neil Druckmann

بازیگران : Pedro Pascal ، Bella Ramsey ، Gabriel Luna

 

سریال Hunters 2023

سریال شکارچیان ، در سال 1977 میلادی روایت شده و  درباره ی گروهی از شکارچیان است که در شهر نیویورک زندگی می‌کنند. آن‌ها به زودی متوجه می‌شوند که صدها نفر از مقامات عالی رتبه حزب نازی، برای ایجاد رایش چهارم در ایالات متحده توطئه کرده‌اند. حال شکارچیان تصمیم می‌گیرند تا نازی‌ها را به دست عدالت سپرده و نقشه‌ نسل‌کشی جدید آن‌ها را خنثی کنند اما… سریال شکارچیان ، محصول سال 2023 کشور آمریکا و در ژانر جنایی ، درام و معمایی به کارگردانی فیل آبراهام، نلسون مک کورمیک و مایکل آپندال و نویسندگی دیوید ویل و زکیا الکساندر است. این سریال امتیاز 7.2 را از 41,000 رای در سایت IMDB دریافت کرد در این سریال بازیگرانی چون آل پاچینو، لوگان لرمن، جریکا هینتون، لنا اولین، سال روبینک، گرگ آستین، جاش ردنر، کیت مولوانی، کارول کین، لوئی اوزاوا و... به ایفای نقش پرداخته اند.

کارگردان : Phil Abraham ، Nelson McCormick ، Michael Upendall

بازیگران : Al Pacino ، Logan Lerman ، Lena Olin

سریال Vikings: Valhalla 2022

سریال وایکینگ ها: والهالا ، اتفاقات این سریال صد سال پس از حوادث سریال اصلی رخ می دهد. ماجراهای این سریال که بر اساس برخی افسانه های اسکاندیناوی ساخته شده از سال 793 میلادی آغاز شده و به حوادث دهه های بعد می پردازد... سریال وایکینگ ها: والهالا ، محصول سال 2023 کشور آمریکا و در ژانر اکشن ، ماجراجویی و درام  به کارگردانی استیو سنت لجر و نویسندگی جب استوارت، دکلن کروگان و ونسا الکساندر است. این سریال امتیاز 7.2 را از 42,000 رای در سایت IMDB دریافت کرد در این سریال بازیگرانی چون چون پولیانا مکینتاش، فریدا گوستاوسون، لئو سوتر، یوهانس هاوکور یوهانسون، کارولاین هندرسون، دیوید اوکس، سام کورلت، لورا برلین و... به ایفای نقش پرداخته اند.

کارگردان : Steve Saint Leger

بازیگران : Sam Corlett ، Leo Suter ، Frida Gustavsson

سریال Alert: Missing Persons Unit 2023

سریال هشدار: واحد گمشدگان ، درباره ی زنی به نام نیکی پارکر است که به واحد گمشدگان اداره پلیس فیلادلفیا ملحق می‌شود تا در همان زمانی که به دنبال پسر گمشده‌اش می‌گردد، به افراد دیگر نیز کمک کند تا عزیزان خود را پیدا کنند و…سریال هشدار: واحد گمشدگان ، محصول سال 2023 کشور آمریکا و در ژانر جنایی و درام به کارگردانی مایکل آفر و نویسندگی جان آیزندرات، جی.آر اورسی و جیمی فاکس است. این سریال امتیاز 6.1 را از 392 رای در سایت IMDB دریافت کرد در این فیلم بازیگرانی چون اسکات کان، دانیا رامیرز، رایان بروسارد، آدئولا رول، پنج استوارت، گراهام ورچر، ناتالی تیبو، نوام جنکینز، پیتی گیبسون، آندره موریس-موات، ناتالی براون، بری بلر و... هنرنمایی میکنند.

کارگردان : Michael Offer

بازیگران : Scott Caan ، Dania Ramirez ، Ryan Broussard

سریال Black Snow 2023

سریال برف سیاه ، در سال 1995 میلادی دختری 17 ساله به نام ایزابل بیکر به قتل رسید. وقوع این جنایت مردم شهر کوچک اشفورد را شوکه کرد اما این پرونده هرگز حل نشد و قاتل نیز هرگز پیدا نگردید. حال با گذشت سال‌ها، پیدا شدن یک سرنخ تازه، رازی را آشکار می‌کند که کارآگاه جیمز کورمک را بار دیگر در مسیر حل این پرونده قدیمی قرار می‌دهد و….سریال برف سیاه ، محصول سال 2023 کشور دانمارک و در ژانر جنایی به کارگردانی سیان دیویس و متیو ساویل و نویسندگی بئاتریکس کریستین، لوکاس تیلور، بوید کواکاووت است. این سریال امتیاز 7.4 را از 1,500 رای در سایت IMDB دریافت کرد در این فیلم بازیگرانی چون تراویس فیمل، اریک تامسون، بروک ساچول، کیستی مرسی، گالیور مک گراث، الکساندر انگلند، لی جونز، آنتونی جی شارپ، لوسی بل و... هنرنمایی میکنند.

کارگردان : Sian Davies ، Matthew Saville

بازیگران : Travis Fimmel ، Brooke Satchwell ، Kestie Morassi

سریال Kaleidoscope 2023

سریال کلایدسکوپ ، این داستان بر اساس حوادث واقعی روایت شده و درباره ی گروهی از سارقین است که تلاش میکنند وارد گاوصندوقی نفوذناپذیر شوند تا بزرگ ترین سرقت پول تاریخ را به ارزش 7 میلیارد دلار، انجام دهند....سریال کلایدسکوپ ، محصول سال 2023 کشور آمریکا  و در ژانر اکشن ، جنایی و درام، به کارگردانی میرزی الماس، ایوراردو گوت و خوزه پادیلا و نویسندگی اریک گارسیا است. این سریال امتیاز 6.9 را از 13,000 رای در سایت IMDB دریافت کرد در این فیلم بازیگرانی چون پاز وگا، روزالین البای، پیتر مارک کندال، نیوشا نور، جان هانس تستر، سامی پرالتا، بوبا ویلر، استیسی اوریستانو، همکی مادرا و... به ایفای نقش پرداخته اند. 

کارگردان : Mairzee Almas ، Everardo Gout ، José Padilha

بازیگران : Giancarlo Esposito ، Rufus Sewell ، Paz Vega

دانلود سریال اپ مدیا

برای دانلود فیلم و سریال های بیشتر میتوانید به صفحه دانلود سریال خارجی آپ مدیا ، مرجع دانلود قانونی فیلم و سریال ایرانی و خارجی مراجعه کنید.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: