پایگاه خبری خانه فوتبال:

اگر شما هم یک بازیکن فوتبال هستید و سلامتی خود را در اولویت می دانید، حتما میوه خشک مصرف کنید؛ چرا که انواع میوه خشک با داشتن فیبر، کالری و ویتامین سرشار، می توانند بدن شما را روی فرم آورده و از آسیب های احتمالی دور نمایند.

 

چرا فوتبال؟

همانطور که می دانید، بازی فوتبال به عنوان محبوب ترین ورزش جهان شناخته می شود؛ از کودک و نوجوان گرفته تا جوان و پیر، همه و همه بازی کردن فوتبال را دوست دارند. اگر هم توانایی بازیکن شدن را نداشته باشند، حتما به تماشای مسابقات فوتبال در کشورهای مختلف می نشینند.

بازیکنان فوتبال در کشورهای مختلف دنیا و در تیم های متفاوت در حال بازی هستند. از جمله این مسابقات می توان به لیگ برتر انگلیس، لالیگا اسپانیا، سری آ ایتالیا، لاشامپیونه فرانسه، لیگ قهرمانان اروپا و در نهایت لیگ برتر فوتبال ایران اشاره نمود.

بازیکنان اسطوره ای همچون کریستیانو رونالدو، لیونل مسی، کریم بنزما، کیلین امباپه، ارلینگ هالند و حتی مهدی طارمی خودمان هستند که هر کدام استایل بدنی و نوع تغذیه مربوط به خود را دارند.

چرا میوه خشک؟

اگر شما بازیکن فوتبال باشید خواهید دانست که بدنتان نیاز به انواع مواد مغذی مانند فیبر، پروتئین، ویتامین، کلسیم و کالری دارد؛ بهترین عملکرد شما در زمین علاوه بر استعداد و تمرین، بستگی به همین رژیم غذایی متعادل و مناسب و همه جانبه دارد.

فواید و خواص میوه خشک آنقدر گسترده و فراوان هستند که هر کدام از آنها می توانند بمب انرژی هنگام ورزش کردن محسوب شوند.

5 میوه خشک پیشنهادی برای بازیکنان فوتبال

در اینجا قصد داریم تا 5 میوه خشک برتر برای بازیکنان فوتبال را به شما معرفی کنیم:

 

انجیر خشک میوانو

1.انجیر خشک

انجیر خشک را می توان بهترین و کامل ترین میوه خشک موجود در جهان دانست که به قول معروف برای هر درد بی درمانی دوا است.

این میوه خشک بهشتی می تواند با کلسیم سرشار و کالری فراوانی که دارد، تمام نیازهای بدن شما را قبل و بعد از بازی یا تمرین فوتبال رفع نماید.

تنها کافیست انجیر خشک مرغوب را از یک فروشگاه مطمئن تهیه کنید؛ زیرا هرچه کیفیت آن بیشتر و تازه تر باشد، اثر آن بر بدن شما نیز بهینه تر خواهد بود.

2.توت خشک

توت خشک با داشتن منابع غنی و سرشار از ویتامین C، فیبر و آنتی اکسیدان های قوی، علاوه بر انرژی زا بودن فراوان می تواند به تنظیم قند خون و تقویت ایمنی بدن شما کمک شایانی نماید.

3.انبه خشک

میوه انبه به عنوان برترین میوه دارای پروتئین در جهان شناخته می شود؛ درحالیکه انبه خشک به دلیل از دست دادن کامل آب و رطوبت، از میوه تازه انبه بسیار بهتر و غنی تر می باشد.

4.برگه زردآلو

برگه زردآلو نیز با توجه به سرشار بودن از ویتامین E و پتاسیم و همچنین بتاکاروتن، می تواند به خوبی مواد مغذی بذن یک ورزشکار آماده را فراهم نماید.

همچنین زردآلو خشک طعم بسیار خوبی دارد و می تواند هر سلیقه ای را راضی و خشنود نماید.

5.خرما خشک

فکر نمی کنم لازم باشد تا خواص خرما و انرژی زا بودن این میوه خشک رویایی را بیان کنیم؛ خرما به عنوان یک منبع غنی کالری باید همیشه در رژیم غذایی و ساک یک فوتبالیست حرفه ای موجود باشد.

میوه خشک میوانو

 

بهترین فروشگاه میوه خشک در ایران

حال که به اهمیت فوق العاده گنجاندن میوه های خشک شده در رژیم غذایی فوتبالی خود پی بردید، باید شما را با بهترین فروشگاه میوه خشک در ایران نیز آشنا کنیم.

فروشگاه میوه خشک میوانو (Mivanoshop.ir)، با بهره گیری و استفاده از بهترین میوه های تازه و مرغوب ترین نوع آنها، و همچنین خط تولید مدرن و پیشرفته میوه خشک، توانسته خود را به همگان ثابت نماید.

اگر شما هم یک بار از محصولات میوانو نظیر میوه خشک و چیپس میوه (میوه خشک حبه ای) خریداری کنید، متوجه طعم بی نظیر و تازگی آنها خواهید شد و به دیگران هم توصیه خرید میوه خشک میوانو را خواهید نمود.

قیمت میوه خشک میوانو هم در مقایسه با دیگران، البته با توجه به صادراتی بودن و کیفیت بالا، بسیار مقرون به صرفه می باشد.

می توان در یک جمله به اختصار گفت که با خرید انواع محصولات میوه خشک میوانو، رضایت خود و خانواده تان را فراهم می کنید و لذت چشیدن طعم میوه خشک صادراتی را خواهید برد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: