پایگاه خبری خانه فوتبال:

انسانها به طور غریزی علاقه بسیاری به خواندن کتاب های معمایی و حل مثائل معمایی و ژانر میستری دارند دلیل این مسئله خوی کنجاوی انسانها میباشد و همیشه این ویژگی در نوشتن رمان های برتر تاریخ بروز پیدا کرده است شما میتوانید با دانلود رمان های زیر از سایت اسکین 98 به راحتی این کتابها را بخوانید و برای چند روز ذهن خود را مشغول کنید.

 

1.و سپس هیچ کدام از آگاتا کریستی

در یک روز گرم در اواخر اوت سال ۱۹۳۹، هشت نفر، که همه با یکدیگر غریبه هستند، به یک جزیره کوچک در سواحل دوون، انگلستان، توسط آقا و خانم اوون دعوت می‌شوند. میهمانان در حال مستقر شدن در یک عمارت توسط دو پیشخدمت تازه استخدام شده به نام‌های توماس و اتل راجرز هستند. ولی خود میزبان غایب است. زمانی که میهمانان برای شام دور یک میز نشستند متوجه ده مجسمه کوچک به شکل سرباز شدند که وسط میز غذا و به صورت دایره ای گذاشته شده‌است. پس از آن، توماس راجرز یه صفحه موسیقی را در داخل یک گرامافون قرارمی‌دهد که از آن صدای شخصی به گوش می‌رسد که هر یک از افراد حاضر در جزیره را به قتل متهم می نماید. مدت کوتاهی پس از این، یکی از حاضرین در اثر مسمومیت می‌میرد، و پس از آن هر یک از میهمانان به نحوی به قتل می‌رسد و پس از قتل هر یک از حاضرین یکی از مجسمه‌های موجود بر روی میز نهارخوری کم می‌شود. افراد باقی مانده در تلاش هستند تا قاتل را پیدا نمایند.

2.خواب گران اثر ریموند چندلر

کتاب خواب گران، اولین رمان نویسنده ی آمریکایی، ریموند چندلر، است که برای اولین بار در سال 1939 به انتشار رسید. در مرکز داستان این اثر، کارآگاهی تحصیل کرده، شجاع و باتجربه به نام فیلیپ مارلو قرار دارد. این رمان، باعث تثبیت جایگاه چندلر به عنوان یکی از برترین نویسندگان داستان های کارآگاهی شد و سبک نگارش ماهرانه و ادبی این نویسنده، طیف گسترده و متنوعی از مخاطبین و طرفداران را برایش به ارمغان آورد. میلیونری در حال مرگ، ...

بهترین رمان جنایی

3..دختر از دست رفته اثر گیلیان فلین

داستان از آن جا آغاز می‌شود که قرار است جشن پنجمین سالگرد ازدواج نیک و ایمی برگزار شود. همه در پی تدارکات و آماده کردن هدایا هستند که همسر زیبای نیک یعنی ایمی، ناگهان غیبش می‌زند.در این رمان عاشقانه میخوانیم که اما نیک که در نگاه سایر افراد، بهترین همسر دنیاست، هیچ کار خاصی برای یافتن همسرش انجام نمی‌دهد.پلیس از دفتر خاطرات ایمی، نوشته‌هایی پیدا می‌کند که نشان می‌دهد این زن ممکن است برای اطرافیانش خطری تهدیدآمیز محسوب شود.این رمان عاشقانه و معمایی نیک که بسیار از سوی پلیس، رسانه‌ها و پدر و مادر ایمی تحت فشار است، مجبور می‌شود به دروغگویی، ریاکاری و رفتارهای نامناسب بسیاری روی آورد. او به طرز دلهره‌آوری از همه فراری شده و حال و روز خوبی ندارد. اما آیا نیک واقعاً قاتل همسرش است؟

رمان پلیسی

4. پستچی همیشه دوبار زنگ می زند اثر جیمز ام. کین

کتاب پستچی همیشه دوبار زنگ می زند، رمانی کلاسیک نوشته ی جیمز ام. کین است که از بدو انتشار به خاطر مفاهیم ساختارشکنانه ی خود، در بوستون آمریکا ممنوع اعلام شد. این رمان، جایگاه کین را به عنوان رمان نویسی برجسته تثبیت کرد و آلبر کامو، آن را نمونه و الگوی خود در نوشتن رمان «بیگانه» نامید. کتاب پستچی همیشه دوبار زنگ می زند، داستان دوره گردی به نام فرانک را روایت می کند که در یک رستوران، شغلی پیدا می کند و شیفته ی کورا، زن اغواگر صاحب رستوران، می شود. رابطه ی بین فرانک و کورا، آن ها را وارد مسیر خطرناکی می کند. کورا که از زندگی کنونی خسته شده و به دنبال شرایط بهتری می گردد، فرانک را متقاعد می کند که خلاص شدن از شر همسرش، تنها راه رسیدن آن ها به آزادی و زندگی بهتر است.

5. در کمال خونسردی اثر ترومن کاپوتی

زمانی که رمان در کمال خونسردی، نوشته ی ترومن کاپوتی، برای اولین بار در سال 1966 به انتشار رسید، این نویسنده، آن را «اولین رمان با داستان واقعی» نامید. نکته ی قابل توجه درباره ی این رمان، در میان خیل عظیم کتاب های داستانی، توانایی منحصر به فرد کاپوتی در آمیزش حقایق با مهارت های داستان سرایی است. در روز 15 نوامبر 1959 و در محله ی کوچک هالکوم واقع در کانزاس، 4 عضو خانواده ی کلاتر با شلیک های شات گانی که در فاصله ی چند اینچی از صورتشان قرار گرفته بود، به شکل وحشیانه ای به قتل می رسند. پس از قتل، هیچ انگیزه ی آشکاری برای این جنایت وجود نداشت و پلیس تقریبا به هیچ سرنخی نرسید. ترومن کاپوتی، همزمان با بازسازی قتل، بازپرسی ها و تحقیقاتی که به گرفتن و محاکمه ی قاتلین منجر شد، موفق به خلق تعلیقی حیرت آور و حسی شگفت انگیز از همذات پنداری می شود.

6. زن سفیدپوش اثر ویلکی کالینز

راوی داستان" جوانی است هنرمند به نام "والتر" که برای تدریس نقاشی به دو دوشیزه اشراف زاده، لندن را به مقصد دهکده لیمریج ترک می کند. او در جاده لندن زن سفیدپوش و مضطربی را می بیند که از او کمک می خواهد. زن در طول مکالمه مطالبی درباره خانه ای که مدرس جوان قرار است به آن جا برود می گوید، والتر پس از اقامت در "لیمریج " دلباخته "لورا" یکی از دوشیزگان می شود؛ اما پس از چندی درمی یابد که قرار است او با نجیب زاده ای ازدواج کند و.....

اسکین 98

بهترین رمان معمایی

7. آناتومی یک قتل اثر رابرت تراور

داستان این رمان پلیسی در شبه جزیره علیای میشیگان بارنی کوبیل توسط ستوان فردریک مانیون (با بازی بن گازارا) کشته می شود . همسر وی (با بازی لی رمیک) از پاول بیگ لر (با بازی جیمز استوارت) درخواست می کند که دفاع از وی را به عهده گیرد و... [۳]

8. بندزن،جامه دوز،سرباز،جاسوس اثر جان لو کاره

پیله ور، خیاط، سرباز، جاسوس مشهورترین کار لوکاره و از شاهکارهای ادبی دنیاست. استقبال از این رمان، منحصر به دنیای ادبیات نبوده و این اثر کم نظیر بارها دست مایه ی اقتباس های رادیویی، تلویزیونی و سینمایی قرار گرفته است. از جمله، در سال 2011 بر اساس آن فیلم موفقی با بازی گری اولدمن روی پرده سینماهای جهان رفت. پیله ور، خیاط، سرباز، جاسوس راوی ماجراهای جرج اسمایلی، مامور مخفی مسن و کم حرف است برای یافتن جاسوس شوروی در سرویس مخفی اطلاعات انگلیس و...

9. رمز داوینچی اثر دن براون

داستان کتاب حول یک تئوری خاص درباره تاریخ مسیحیت می‌گردد که پیش از آن نیز در موردش صحبت شده‌ است و برخی تاریخ‌دانان با آن موافقند. کتاب خون مقدس و جام مقدس منبع اصلی برای این تئوری‌ها می‌باشد. طبق این تئوری عیسی مسیح با مریم مجدلیه ازدواج کرده و صاحب فرزند شده‌ است و کلیسای کاتولیک و واتیکان با اطلاع از این قضایا، قصد پنهان کردن آن‌ها را دارد. همچنین جام مقدس نه یک شیء، بلکه خود مریم مجدلیه(رحم مریم مجدلیه) است.

منبع : Skins98.ir

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: