پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

 

وقتی صحبت از بهترین شرکت حمل و نقل کشور می شود، مجموعه ای از پارامترها را بررسی خواهیم کرد که در این زمینه مهم هستند. در حمل و نقل باربری بین شهری ، اقلام و کالاهای مختلف از جمله مبلمان، تجهیزات اداری و لوازم اداری و اداری را تحویل می دهیم.

همچنین خدمات بین شهری را به تمامی شهرهای ایران از شمال تا جنوب کشور بدون محدودیت در مسیرهای بلند و کوتاه ارائه می دهیم. همچنین حفظ سلامت و ایمنی بارهای بین شهری از مهمترین اهداف این شرکت می باشد. یکی از مهم ترین عوامل موثر بر ایمنی حمل بار در مسافت های طولانی، نوع کامیون است.

به همین دلیل همانطور که در ادامه خواهیم گفت برای حمل بار در جاده های بین شهری از کارآمدترین وسایل نقلیه استفاده می کنیم. عامل تعیین کننده دیگر میزان تجربه و مهارت راننده کامیون است. رانندگان ما با تمامی مسیرهای بین شهری و خارج از تهران آشنا هستند و در سال های فعالیت این شرکت گزارشی مبنی بر بی احتیاطی از سوی این افراد گزارش نشده است.

 

تحویل اثاثیه منزل با حمل و نقل بین شهری

باربری بین شهری یکی از خدمات ویژه و منحصر به فرد ارائه شده توسط سقاور بار می باشد که امکانات لازم را در این زمینه فراهم کرده است. ممکن است به دلایل مختلفی از جمله تغییر شغل و تحصیلات بیشتر نیاز به نقل مکان از شهری به شهر دیگر باشد. حمل اثاثیه منزل و اسباب کشی از داخل شهر کار ساده ای نیست و حداقل به یک هفته برنامه ریزی و کارکرد 24 ساعته نیاز دارد.

اما اگر این کار را به ما بسپارید ظرف دو روز تمام اقدامات لازم را در این زمینه انجام خواهیم داد. بیمه، ما یک یادداشت تحویل برای شما ایجاد می کنیم. گروهی از پرسنل ما تمامی اثاثیه اعم از یخچال، مبلمان، بوفه و سایر اقلام ریز و درشت را با روش های منطقی و اصولی ساماندهی می کنند. ما ایمنی و سلامت محموله شما را در مسافت های طولانی تضمین می کنیم، مانند ب- در حمل و نقل از تهران به خرم آباد و شهرستانها به تجربه چندین ساله ما اعتماد کنید.

هزینه رفت و آمد بین شهری

هزینه حمل اثاثیه بین شهرها تفاوت چندانی با نرخ حمل سایر کالاها ندارد و معمولاً یکسان است. البته کارشناسان ما و مشاوران باربری بین شهری در تعیین قیمت اثاثیه بین شهرها به تناژ و حجم کالا اهمیت زیادی می دهند و ارتباط مستقیم بین میزان بار و هزینه حمل آن را در نظر می گیرند.

به طور کلی از آنجایی که جابجایی و جابجایی اثاثیه منزل نیاز به حساسیت و دقت بالایی دارد، برای حفظ ایمنی و سلامت این مبلمان از پرسنل بیشتری کمک می گیریم. از طرفی وضعیت ساختمان و تعداد پله ها و وضعیت پله ها در مقصد نیز توسط مشاورین ما بررسی می شود و در نهایت با توجه به این پارامترها قیمت ثابتی را تعیین می کنند. اما جای نگرانی نیست زیرا ما قیمت های منصفانه و محبوب را برای همه مشتریان خود در نظر می گیریم.

 

2

 

حمل و نقل بار بین شهری

ایمنی منطقه بار 90٪ و حتی بیشتر به نوع کامیون مورد استفاده بستگی دارد. در سرتاسر دنیا برای حمل و نقل کالا در جاده های بین ایالتی از کامیون ها و کامیون های سبک مسقف در ابعاد و انواع مختلف استفاده می شود. سخاو بار بسته به نوع کالا و حجم حمل و نقل از انواع خودروهای سبک و سنگین استفاده می کند.

در ادامه در مورد انواع کامیون هایی که برای حمل کالا به خارج از شهر استفاده می شود صحبت خواهیم کرد. ما باربری از کرج به شهرستان و سایر شهرهای ایران با کامیون های دربسته و مجهز حمل و نقل را انجام می دهیم.

اجاره کامیون بین شهری

حمل بار به شهرستان با حمل و نقل ترکیبی نیاز به کامیون های بارگیری کامل و ایمن دارد. اما چیزی که مشتریان ما را آزار می دهد، قیمت اجاره کامیون است. اگر قیمت خودروی کرایه ای بیش از حد بالا باشد، مشتریان ما نمی توانند از خدمات شهری استفاده کنند.

ما در واقع از هزینه های قانونی برای اجاره خودرو استفاده می کنیم تا به مشتریان خود و افرادی که به شرکت مراجعه می کنند احترام بگذاریم. بهتر است قبل از رزرو کامیون با مشاوران ما صحبت کنید. آخرین قیمت های کرایه ماشین باربری ویژه به دلیل تغییرات در اقتصاد کشور دائما در حال تغییر است. برای رزرو کامیون مربوط، مشاوران ما تعداد مناسبی از قیمت ها را در اختیار شما قرار می دهند.

 

3

 

وانت بار بین شهری

گاهی برای حمل بار بین شهری از کامیون های سبک استفاده می کنیم. وقتی حجم بار نسبتاً کم باشد، مشخص است که از وانت تلفنی و سایر وسایل نقلیه سبک استفاده خواهیم کرد. ما این وسیله نقلیه را در دو نوع سرپوشیده و روباز عرضه می کنیم. یعنی در حمل و نقل تهران به غرب یا سایر شهرهای کوهستانی از نوع سقف این خودروها استفاده خواهیم کرد. در فصل سرما احتمال بارندگی وجود دارد که باعث خیس شدن محصول و آسیب دیدن وسایل داخل آن می شود.

کامیون شما مجهز و سرپوشیده بین شهری

خاور یکی از ماشین آلاتی است که سال هاست برای حمل کالا در این شرکت کشتیرانی استفاده می شود. این خودرو ظرفیت حمل 3 تا 6 تن بار را دارد و این مرکز حمل و نقل دارای نسخه های باز و بسته می باشد. ما معمولا از این وسیله نقلیه برای حمل و نقل وسایل منزل از تهران به شهرستان ها استفاده می کنیم.

کافی است با مشاورین باربری بین شهری صحبت کنید تا با توجه به مقدار کالا بهترین خودرو را برای حمل و بارگیری کالای شما انتخاب کنند. تعداد زیادی از این خودروها در پارکینگ این شرکت وجود دارد و شما مشتریان گرامی هر روز آنها را ثبت نام می کنید.

حمل و نقل با واگن برقی بین شهری

همانطور که گفته شد حمل و نقل بین شهری را با استفاده از انواع ماشین آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین انجام می دهیم. ما گاهی بارهای بزرگ حدود ده پانزده تنی را در شهرهای اطراف تهران جابه جا می کنیم. این محموله شامل مصالح ساختمانی، مواد اولیه کارخانه، ماشین آلات صنعتی و امثال آن می باشد و برای حمل آن از ماشین آلات سنگین مانند چرخ دستی استفاده می کنیم.

برای جابجایی ایمن بار از رانندگانی که حداقل 15 سال سابقه کار در حمل بار باربری بین شهری در جاده های روستایی دارند کمک می گیریم. هدف ما این است که نکات فنی و ایمنی در سفرهای طولانی توسط این افراد به طور کامل رعایت شود. در لیست زیر انواع خودروهای سنگینی که برای حمل بارهای بزرگ در مسیرهای بین شهری استفاده می کنیم را قرار داده ایم. اما بهترین کار این است که با کارشناسان ما صحبت کنید تا در انتخاب خودروی بهری مناسب به شما کمک کنند.

 

https://barbaribinshari.ir/

 

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: