پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

قبل از خرید وفروش کولر گازی حتما سوالات زیر را بپرسید.

فروش کولر گازی در حال افزایش است. فروش از 3.42 میلیون در سال 2010 به 5.4 میلیون در سال 2018 رسیده است. اما کدام کولر گازی را باید بخرید؟

1. ظرفیت خنک کننده کولر گازی چقدر است؟

هنگام خرید یک کولر گازی جدید، وسوسه انگیز است که به سادگی واحد قدیمی را با یک مدل ظرفیت مشابه جایگزین کنید. شما نمی توانید مطمئن باشید که اندازه کولر اصلی برای خانه شما درست بوده است.

 

فناوری در کولر گازی مانند سایر لوازم خانگی همیشه در حال پیشرفت است. مهم است که خانه خود را برای تعیین نیازهای تهویه مطبوع آن ارزیابی کنید.

 

تامین کنندگان کولرگازی شما باید بتوانند یک بررسی و محاسبه بار را مطابق با استانداردهای صنعتی انجام دهند. آنها ویژگی های منحصر به فرد خانه شما را در نظر می گیرند و اطمینان حاصل می کنند که یک تهویه مطبوع مناسب تهیه می کنید.

 

از جمله عواملی که باید در نظر بگیرید اندازه و چیدمان خانه شماست. همچنین تعداد پنجره ها و محل قرارگیری آنها تفاوت قابل توجهی در نیازهای تهویه مطبوع شما ایجاد می کند. حتی میزان سایه درختان یا ساختمان های دیگر و جهت خانه شما باید در نظر گرفته شود.

 

ارزیابی دقیق نیازهای کولرگازی شما به پیمانکار کولرگازی شما کمک می کند تا تهویه مطبوع مناسب را برای شما توصیه کند. از پیمانکاری که نیازهای شما را ارزیابی نمی کند و یک دستگاه تهویه مطبوع با ظرفیت مناسب را توصیه می کند باید اجتناب شود.

 

2. آیا نصب کننده کولرگازی واجد شرایط و با تجربه خواهند بود؟

واحد تهویه مطبوع شما یک سرمایه گذاری مهم است. در صورت تمایل به فروش می تواند ارزش خانه شما را افزایش دهد. همچنین می تواند یک ویژگی جذاب برای یک خریدار بالقوه باشد.

 

شما می خواهید کولر گازی شما به درستی نصب شود و قابل اعتماد باشد. خرابی های ناشی از اتصالات نامناسب ممکن است زمانی اتفاق بیفتد که بیشتر به کولر گازی خود برای کار کردن نیاز دارید. یعنی در هوای گرم

 

برای اطمینان از اینکه سرمایه گذاری شما بازده خوبی به شما می دهد، به نصب کننده های شایسته نیاز دارید. بپرسید چه کسی کولر گازی شما را نصب می کند؟ بپرسید چه صلاحیت و تجربه ای دارند؟

6

3. چه فناوری جدیدی می توانم داشته باشم؟

 

ویژگی های جدیدی وجود دارد که می توانید از کولر گازی جدید خود انتظار داشته باشید. دریابید که چه گزینه هایی در دسترس هستند.

 

موتورهای با سرعت متغیر نوآوری هستند که به کولر گازی شما اجازه می دهند با سرعت کم در تمام ساعات شبانه روز کار کند. آنها فقط در صورت نیاز سرعت می بخشند و کارآمد و موثر می شوند.

 

تهویه مطبوع می تواند بخشی از یک سیستم یکپارچه باشد. این بدان معنی است که می تواند در کنار گرمایش، ترموستات و سایر تجهیزات تهویه کار کند. بپرسید که آیا این امکان پذیر است؟

 

می‌توانید با استفاده از برنامه‌ای در گوشی هوشمند خود، وسایل را از راه دور کنترل کنید. به عنوان مثال، سیستم‌های امنیتی، روشنایی و سیستم‌های گرمایشی همگی می‌توانند از راه دور نظارت و کار کنند.

اگر این عملکرد را مفید می‌دانید، کنترل از راه دور تهویه مطبوع خود را به لیست وسایل کنترل از راه دور خود اضافه کنید. به این ترتیب می توانید هنگام خروج از محل کار، تهویه مطبوع خود را روشن کنید و هنگام ورود خانه خود را برای خود زیبا و خنک کنید.

 

تهویه مطبوع شما همچنین می تواند ویژگی های اضافی داشته باشد. واحد تهویه مطبوع شما علاوه بر خنک کردن خانه شما می تواند از رطوبت گیر، پاک کننده هوا و هواکش استفاده کند. با این ویژگی ها می توانید گرده ها، دود تنباکو، گرد و غبار، کپک ها و باکتری ها را از بین ببرید.

 

4. مصرف انرژی کولرگازی چقدر است؟

 

تمام وسایل برقی از برق استفاده می کنند. تهویه مطبوع کارآمدتر می تواند با استفاده از برق کمتر در هزینه شما صرفه جویی کند.

 

امتیاز ستاره واحدهای تهویه مطبوع مورد نظر خود را بررسی کنید. این به شما نشان می دهد که کارایی نسبی مدل هایی که در نظر دارید را نشان می دهد.

 

5. نیازهای تعمیر و نگهداری کولر گازی چیست؟

 

اگر می خواهید از سرمایه گذاری خود در تهویه مطبوع خود محافظت کنید، برنامه ریزی نگهداری پیشگیرانه ضروری است. تعمیر و نگهداری معمولی به جلوگیری از بروز مشکلات کمک می کند و عمر واحد تهویه مطبوع شما را افزایش می دهد.

 

در کنار نصب تهویه مطبوع خود، در مورد خدمات تعمیر و نگهداری پیشگیرانه پیمانکار خود سوال کنید. شامل چه مواردی می شود و هزینه آن چقدر است؟

 

بهتر است تعمیرات پیشگیرانه خود را برنامه ریزی کنید تا بتوانید در صورت نیاز از یک واحد تهویه مطبوع کاملاً کارآمد مطمئن شوید. یک سرویس بهاری شما را برای تابستانی با تهویه مطبوع مطمئن آماده می کند.

 

  ممکن است فکر کنید که در صورت خرید وفروش کولر گازی جدید می توانید در تعمیر و نگهداری پیشگیرانه صرفه جویی کنید، اما این می تواند یک اقتصاد کاذب باشد. اگر قبل از ورود تکنسین منتظر خرابی باشید، ممکن است متوجه شوید که صورتحساب تعمیر بسیار بیشتر از هزینه نگهداری پیشگیرانه است. تعمیر و نگهداری پیشگیرانه همچنین با کاهش مصرف انرژی کولر گازی به کاهش هزینه های عملیاتی شما کمک می کند.

 

6. هزینه کل چقدر است؟

 

نصب یک کولر گازی جدید می تواند شامل چندین جزء هزینه باشد. خود تهویه مطبوع و اجزای مرتبط وجود دارد. هر کار ساختمانی در خانه شما ممکن است هزینه ای داشته باشد. هزینه نصب نیز وجود دارد که بیشتر از هزینه های نیروی کار تشکیل شده است، اما ممکن است شامل دفع یک تهویه مطبوع قدیمی نیز باشد.

 

7. چه زمانی می توانید کولرگازی جدید من را نصب کنید؟

 

فقط یک کار دیگر وجود دارد. شما باید بهترین زمان را برای نصب کولر گازی جدید خود در نظر بگیرید.

 

اگر کولر گازی موجود دارید که کار نمی کند و تابستان نزدیک است، ممکن است بخواهید این کار را به زودی انجام دهید. حتی اگر یک کولر گازی فعال دارید، فرآیند نصب به این معنی است که حداقل برای مدتی بدون تهویه مطبوع خواهید بود. همچنین در حین اتمام کار، در خانه شما اختلال ایجاد می شود.

 

درمورد زمان نصب ترجیحی خود با تامین کننده خود بحث کنید. آنها روند را توضیح می دهند و با شما همکاری می کنند تا اختلال را به حداقل برسانید.

می دانید سایت روشن تهویه علاوه برخرید وفروش کولرگازی خدمات تعمیرپکج در تهران را نیز انجام می دهد.

7

خدمات تعمیر پکیج در تهران

 اکثر افراد باور دارند که می‌توانند پکیج خود را با دستی به روی آن کشیدن تعمیر کرد و نیازی به هزینه‌های اضافی ندارند، آنها فکر می‌کنند که مراکز تعمیر پکیج، تخصص خاصی ندارند یا ممکن است نتوانند مشکل پکیج مرا را برطرف کنند. بنابراین به این باور می‌رسند که خودشان می‌توانند از عهده آن بربیایند.

اگر درخواست خدمات تعمیر پکیج در جنوب تهران را دارید اما نمی‌دانید که شرکت‌های مجاز چه خدماتی را ارائه می‌دهند. پیشنهاد می‌کنم با کارشناسان ما تماس بگیرید و درخواست موردنیاز خود را مطرح کنید، در صورت لزوم با کمک از مشاوره متخصصین، خدمات مورد نیاز خود را ثبت کنید.

منبع سایت:

 https://www.roshantamir.ir

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: