پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

نصاب دوربین مداربسته کسی است که خدمات نصب و راه اندازی سیستمهای حفاظتی و نظارتی را اجرا میکند، این افراد باید سواد و تجربه کاری در این حوزه را داشته باشند.

بنابراین این افراد یکسری افراد کاملاً فنی و صد درصد دارای تجهیزات مربوط برای نصب و راه اندازی دوربین مداربسته می باشد که توانایی ارائه خدمات فنی و مهندسی در زمینه دوربین مداربسته را دارا هستند.

در صورتی که شما میخواهید اقدام به نصب و راه اندازی دوربین مداربسته کنید لازم است که حتما از این افراد جهت نصب نصب و اجرای پروژه دوربین مداربسته خودتان استفاده کنید، زیرا اجرای پروژه های دوربین مداربسته دارای چالش های متفاوتی می باشد که تنها توسط یک نصاب دوربین مداربسته قابل حل و برطرف کردن می باشد.

در صورتی که میخواهید عنوان نصاب دوربین مداربسته شروع به فعالیت کنید لازم است که حتماً در ابتدا نسبت به افزایش سطح سواد و دانش فنی خودتان اقدام کنید و در حوزه های الکترونیک، برق ساختمان و همچنین کامپیوتر و شبکه اطلاعات لازم را کسب کنید و پس از آن به صورت کارآموز در کنار کسانی که شغل اصلی آنها ب دوربین مداربسته می باشد شروع به کسب دانش و تجربه کنید تا بتوانید با ریزه‌کاری‌های این حوزه آشنا شده و در آینده خودتان به تنهایی شغل نصاب دوربین مداربسته را داشته باشید.

بنابراین پاسخ "نصاب دوربین مداربسته کیست؟" این میشود : "یک فرد متخصص و دارای تجربه و دانش فنی در حوزه نصب و راه اندازی سیستمهای حفاظتی و نظارتی".

 

مراحل نصب دوربین مدار بسته به صورت گام به گام

برای اینکه بدانید مراحل نصب دوربین مداربسته به چه صورت است می خواهیم به صورت مرحله به مرحله و گام به گام و بر اساس استانداردهای تعریف شده در حوزه سیستم های امنیتی و دوربین مداربسته را به شما آموزش دهیم.

بر اساس تجربه و دانش شرکت چشمان بیدار آریا امروزه نصب دوربین مدار بسته به شدت مورد استقبال و نیاز مردم در شهرهای بزرگ مخصوصاً در شهر تهران و در بسیاری از مراکز اداری و تجاری قرار گرفته است است و معمولاً از آن به عنوان یک الزام و نیاز اساسی برای محل کسب و کار نام می برند.

با توجه به گستردگی جرم و جنایت در جامعه امروزی سرقت های صورت گرفته استفاده از دوربین های مداربسته در مراکز مختلف یک نیاز اساسی می باشد به همین دلیل است که افرادی که در جستجوی شغل مناسب هستند می توانند با آموزش و کسب مهارت های لازم برای نصب دوربین مدار بسته از این شغل کسب درآمد داشته باشد برای اینکه ما بتوانیم به شما کمک کنیم مراحل نصب دوربین مداربسته را به صورت کامل به شما معرفی می کنیم.

قدم اول -تهیه نقشه و مکان نمایی نصب دوربین های مداربسته :  در این مرحله لازم است شما بر اساس پلان اجرایی دوربین های مدار بسته محل های نصب دوربین را مشخص کرده و تخمین مناسبی از ابزار و لوازم مورد نیاز جهت نصب دوربین را تهیه کنید و همچنین بتواند بر اساس ابعاد پروژه کار را تقسیم و بر اساس اولویت اجرای پروژه را شروع کنید.

 قدم دوم- انتخاب دوربین مداربسته : سطح به عنوان یک نصاب دوربین مداربسته لازم است که بر اساس نیازهای کارفرما و همچنین شرایط محل نصب دوربین ها کیفیت دوربین مدار بسته مورد نظر را ارزیابی و بهترین مدل و برند ها را به کارفرما پیشنهاد نمایید

قدم سوم-کابل کشی دوربین مدار بسته: در این مرحله لازم است که یک نصاب دوربین مداربسته اقدام به ایجاد بستر انتقال تصاویر دوربین به دستگاه ذخیره ساز و می آید و یا اصطلاحاً کابل کشی مربوطه را انجام دهد از آنجایی که این موضوع کاملاً وابسته به شرایط پروژه و تجربه نصاب می باشد لازم است که حتماً الزامات استانداردهای مربوطه را در این حوزه به صورت کامل رعایت کند.

آخرین قدم- تست و تحویل:بعد از اینکه یک نصاب دوربین مداربسته تمامی اقدامات فنی را در راستای نصب و راه اندازی دوربین مداربسته انجام داد لازم است که بر اساس نیازهای کارفرما تنظیمات نرم افزاری و سخت افزاری مربوطه را انجام داده و سپس پروژه را به کارفرما تحویل دهد.

بر اساس این آموزش بسیار ساده و خلاصه توسط مهندسین شرکت چشمان بیدار آریا انجام شد اکنون می دانید که برای این که شما به شغل نصاب دوربین مداربسته تبدیل شوید لازم است هم تجربه و هم دانش کافی را در این حوزه داشته باشیم بنابراین میتوانید از خدمات مشاوره فنی شرکت چشمان بیدار آریا در این حوزه استفاده کنید.

2

نصب دوربین در منزل

یکی از کاربردهای دوربین مداربسته، نظارت بر روی منزل و محل زندگی میباشد در زمانی که شما در منزل حضور ندارید، برای نصب دوربین در منزل باید حتما به برخی الزامات و استاندادرها توجه کنید تا بهترین بازده را از وجود دوربین در منزل داشته باشید.

یکی از این الزامات و استاندادرها استفاده از دوربین با قابلیت تشخیص حرکت و استفاده همزمان دوربین و دزدگیر باهم میباشد که باید این دو کارکرد باهم داشته باشد تا شما با کمترین هزینه بتوانید بیشترین کاربرد را از دوربین خودتان داشته باشید.

بهترین برندها که توسط نصاب دوربین مداربسته جهت نصب دوربین در منزل معرفی میشوند برندهای داهوا و هایک ویژن میباشد، بررسی برندهای دوربین مداربسته به شرح زیر است:

نام برند

مزایا

معایب

داهوا

  • خوش قیمت
  • با کیفیت تصاویر مناسب
  • خدمات پس از فروش مناسب
  • دوربین مداربسته تحت شبکه این برند دارای مشکل پهنای باند است.
  • عدم انتقال تصویر بر روی موبایل در ایران بدون IP استاتیک

هایک ویژن

  • کیفیت تصویر فوق العاده بالا
  • امکانات هوش مصنوعی فوق العاده عجیب و حرفه ای
  • مناسب برای پروژه های بزرگ
  • قیمت بالا
  • عدم انتقال تصویر بر روی موبایل در ایران بدون IP استاتیک
  • خدمات پس از فروش ضعیف

اکسیس

  • هوش مصنوعی فوق العاده
  • مقاوم در برابر نفوذ آب و گرد و غبار و مناسب محیطهای صنعتی
  • بسیار گران قیمت( بیش از 10 میلیون به ازای ساده ترین دوربین)
  • تعداد متخصص خیلی کم در ایران

برندهای ایرانی

  • تولید ایران
  • خدمات پس از فروش
  • کمک به اقتصاد ایران
  • رقابت ناسالم
  • کیفیت تصویر باید توسط متخصص چک شود
 

 

3

 

درباره شرکت چشمان بیدار آریا

انتخاب نصاب دوربین مداربسته در شهر تهران یکی از از کارهای بسیار سخت و طاقت فرسا می باشد، زیرا شما باید به یک نفر انسان غریبه آنچنان اطمینانی داشته باشید که که او را به محیط داخل منزل خودتان وارد کنید و به او اجازه دسترسی به تمامی نقاط محل زندگی و یا کسب و کار شما  بدهید این چنین اطمینان و سطح دسترسی افرادی که ممکن است ذات درستی نداشته باشد عواقب بسیار سخت و بعضاً جبران ناپذیری را به همراه دارد بنابراین در صورتی که می خواهید یک نصاب دوربین مداربسته معتمد در تهران را انتخاب کنید حتماً از یک شرکت ثبت شده و دارای اعتبار مانند شرکت چشمان بیدار آریا استفاده کنید که تمامی نیروهای آن توسط این شرکت مورد ارزیابی قرار گرفته و شما مستقیماً با یک شرکت رسمی که مورد تایید تمامی وزارتخانه های جمهوری اسلامی ایران نیز می باشد در ارتباط هستید.

 برای انتخاب نصاب دوربین مداربسته در تهران حتماً یک بار با شرکت چشمان بیدار آریا تماس بگیرید تا بتوانید بهترین انتخاب را جهت نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته خود در تهران و شهرهای اطراف داشته باشید، شماره تلفن شرکت چشمان بیدار آریا عبارت است از 02166762449. 

4

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: