پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

 

در جهان امروز، زیبایی یکی از چیزهایی است که بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته می­شود. یکی از معیارهای زیبایی در افراد نیز داشتن پوست خوب است به همین دلیل است که افراد دوست دارند که پوستی شاداب و جذاب داشته باشند. برای داشتن یک پوست خوب راهکارهای متفاوتی وجود دارد و مردم نیز از متدهای مختلفی برای خود استفاده می­کنند. مثلا بعضی از افراد برای خود یک روتین پوستی خاص دارند، بعضی دیگر به صورت دوره­ای از ماسک­های مختلف استفاده می­کنند. اما انتخاب دیگری نیز وجود دارد که مردم از آن بهره می­برند و بسیار نیز مورد استقبال قرار گرفته است. این روش استفاده از دستگاه بخور سالنی برای شادابی پوست است. در این مقاله، برای شما همراهان عزیز از دستگاه بخور سالنی صحبت می­کنیم و از کاربرد و مزایای آن خدمت شما عرض می­کنیم.

آشنایی کوتاه، مفید و مختصر با با دستگاه بخور سالنی!

اگر می­خواهید یک پوست با طراوت و عالی داشته باشید، یکی از راه­های آن استفاده از دستگاه بخور سالنی است. شاید برایتان سوال پیش بیاید که این دستگاه چیست؟

این وسیله جزو دستگاه­های مراقبتی آرایشی طبقه بندی می­شود. دستگاه بخور سالنی یک وسیله مراقبتی است که برای تمام سالن­های آرایشی و مراقبتی پوست و مو الزامی است. این دستگاه با آبرسانی عمقی که به وسیله بخور سرد و گرم انجام می­دهد، بسیار مفیدتر و سریع­تر از تمامی روش­ها به پوست شده طراوت می­بخشد. این رطوبت­رسانی به پوست باعث می­شود پوست شما جذاب­تر و سرحال­تر از قبل باشد. هم بانوان و هم آقایان می­توانند برای سلامت پوست خود از دستگاه بخور سالنی استفاده کنند.

2

دستگاه بخور سالنی چه کاربردی دارد؟

به طور کلی از دستگاه بخور سالنی، برای فیشیال و پاکسازی پوست اسفاده می­شود. حال افراد به دلایل و مشکلات مختلف پوستی برای رفع آن اقدام می­کنند. در این بخش با جزئیات بیشتری خدمت شما همراهان عزیز عرض می­کنیم که دستگاه بخور سالنی چه کاربردی دارد و برای چه مواردی استفاده می­شود.

قبل از نام بردن کاربردهای دستگاه، نکته­ای حائز اهمیت وجود دارد که بیان آن خالی از لطف نیست. دستگاه بخور سالنی، از بخور سرد و گرم استفاده می­کند که طبق نوع پوست شما تنظیم می­شود. بخور گرم مناسب پوست خشک بوده و منافذ پوستی را باز می­کند و بالعکس بخور سرد برای پوست چرب مناسب بوده و برای آن استفاده می­شود.

حال با دانستن این موضوع سراغ کاربردهای این دستگاه فوق العاده تاثیرگذار می­رویم که هم برای بانوان و هم برای آقایان مفید است.

بیشترین کاربرد دستگاه بخور سالنی و بیشترین موارددی که مردم برای ان به سالن­ها مراجعه می­کنند؛ آبرسانی عمیق، پاکسازی پوست و باز شدن منافذ است. شفاف شدن صورت، جوان­سازی، از بین بردن جوش­های سرسیاه از دیگر کاربردهای آن است. این دستگاه علاوه بر این موارد کاربردهای دیگر بسیاری دارد که در ادامه به آن­ها اشاره می­کنیم؛

  • افزایش گردش خون
  • رفع چین و چروک
  • درمان سرماخوردگی و آنفولانزا
  • از بین بردن آلودگی­های محیطی
  • نرمی و لطافت پوست
  • بهبود و کاهش منافذ
  • کاهش لک
  • افزایش جذب مواد مغذی
  • و موارد دیگری از این دست .

به این دلایل بود که گفتیم دستگاه بخور سالنی یک وسیله الزامی برای سالن­های آرایشی می­باشد.

3

مزایای دستگاه بخور نسبت به سایر دستگاه ها چیست؟

یکی از مهم­ترین و بارزترین مزیت­های دستگاه بخور سالنی، بدون عارضه بودن آن است، به طوریکه استفاده از این دستگاه هیچگونه عوارضی برای انسان ندارد. بخور به طور کلی چه سرد چه گرم، باعث افزایش خون رسانی به پوست می­شود. این افزایش خون رسانی باعث می­شود که مواد مغذی بیشتر و راحت­تر جذب شوند. مواد مغذی هر چه بیشتر در سطح پوست باشد و بیشتر جذب شود، مواد و آلاینده­های محیطی نیز به همان نسبت بیشتر از پوست دفع می­شود. واضح است که پوست با مواد مغذی بیشتر و آلاینده­های کمتر، پوستی شفاف و جوان­تر خواهد بود.

استفاده از دستگاه بخور سالنی، باعث کاهش و به مرور زمان از بین رفتن چربی­های پوست می­شود. پوست هر چقدر چربی و مواد آلاینده کمتری داشته باشد، روتین­های پوستی، ماسک­ها، کرم­ها و مواردی دیگری از این دست راحت­تر و بهتر جذب پوست می­شوند و با جذب بهتر نیز بیشتر و بهتر اثر می­کنند.

 

به طور کلی این دستگاه قابلیت­های و کاربردهای پزشکی نیز دارد. مزیت دیگر دستگاه بخور سالنی که قبلا نیز به آن اشاره کردیم، استفاده برای آنفولانزا و سرماخوردگی می­باشد. افراد با استفاده از حرارت و رطوبت بخور آن، به درد و مشکلات عفونی گلو و ریه خود تسکین می­بخشند.

روش کار دستگاه بخور

در این قسمت به همراه شما عزیزان شفا، روش کار دستگاه بخور را بررسی می­کنیم.

در مرحله اول برای استفاده از دستگاه بخور باید صورت خود را به خوبی با آب بشویید. برای آماده سازی دستگاه مخزن آن را تتا حدی که علامت زده شده، با آب پر می­کنند. توجه داشته باشید که مایع دیگری غیر از آب نباید در دستگاه ریخته شود. سپس با تنظیم دستگاه به روی بخور گرم، با اسپری این بخور به صورت منافذ پوست به خوبی باز شده و آماده پذیرش مواد مغذی می­شود. در آخر نیز با استفاده از بخور سرد، منافذ را بسته و پروسه به پایان می­رسد.

سخن پایانی

برای داشتن پوستی باطراوت، جذاب و جوان راه­هایی وجود دارد که یکی از بهترین راه­ها و مفیدترین و سربع­ترین راه بدون شک استفاده از دستگاه بخور سالنی است. استفاده از این دستگاه با بخور سرد و گرمی که دارد باعث باز و بسته شدن منافذ پوست شده و با آبرسانی عمیق، افزایش جریان خون پوست صورت و جذب بیشتر مواد مغذی پوست را زیباتر و درخشان­تر می­کند و به سلامت پوست نیز کمک بسیاری می­کند. استفاده از دستگاه بخور به کسانیکه به دنبال رفع مشکلات پوست و جوان­سازی هستند به عنوان یک راه بدون عارضه توصیه می­شود.

4

امیدواریم تا به اینجا با مزایا و کاربردهای این روش دستگاه جوانسازی آشنا شده باشید. شما می توانید انواع دستگاه بخور را از تجهیزات زیبایی شفا خریداری نمایید. فروشگاه زیبایی شفا ،  با بیش از ۳۰ سال تجربه در زمینه لوازم پزشکی و زیبایی و لاغری در راستای نیاز جامعه، محصولاتی را از کشورهای مختلف جهان با بهترین کیفیت وارد کرده و برخی از محصولات را نیز تولید نموده است. شماره های تماس: ۰۲۱۶۶۴۷۸۲۴۸ – ۰۹۳۳۵۱۰۴۶۴۱

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: