پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

این روزها به دلیل مشغله کاری زیاد و همچنین ترافیک های سنگین در سطح شهر اکثر افراد تمایلی برای خرید حضوری ندارند و بیشتر مایحتاج خود را از طریق فروشگاه های مجازی در بستر اینترنت تهیه می کنند. به همین دلیل مراجعه به فروشگاهها در شهر کمتر شده و به نسبت  فروش این فروشگاه های فیزیکی نیز افت داشته است. اگر شما نیز صاحب کسب و کار هستید و هنوز فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی نکرده اید باید سریعتر به فکر باشید و شعبه فروشگاه خود را در بستر اینترنت افتتاح کنید.

در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی و به وجود آمدن ابزارهای نوین راه اندازی فروشگاه اینترنتی برعکس چند سال پیش کار بسیار راحتی شده است. شرکت های مختلفی در این زمینه به وجود آمه اند که با یک جستجوی ساده در موتور های جستجو می توانید آنها بیابید و با مبالغ اندک سفارش ساخت فروشگاه اینترنتی خود را بدهید.

البته شرکتهائی هم هستند که با راه اندازی فروشگاه سازها کار را بسیار ساده و راحت تر کرده اند، کافی است با جستجوی عبارت فروشگاه ساز به سایت یکی از این شرکتها مراجعه نمایید و با ثبت نام و آپلود برخی مدارک در کمتر از یک ساعت صاحب یک فروشگاه اینترنتی شوید. بعد از این مرحله باید کالا ها و خدمات خود را در فروشگاه با دقت و جزئیات کامل معرفی کنید تا مراجعین بتوانند به درستی از کسب و کار شما مطلع شوند و با آگاهی کامل اجناس مورد نیاز خود را سفارش دهند. بعد از انتخاب کالا یا خدمات توسط مشتری ها، حالا نیاز است که مبلغ سبد خرید خود را به نحوی تسویه نمایند. در سیستم بانکی کشور روش های مختلفی برای تسویه وجه وجود  دارد. که می توان به روش کارت به کارت، پرداخت در محل از طریق دستگاه کارتخوان و درگاه پرداخت اینترنتی اشاره کرد. هر کدام از این روش ها مزایا و معایبی دارند که به اختصار تو ضیح می دهیم.

کارت به کارت

در این روش صاحب فروشگاه باید اطلاعات کارت بانکی خود را به طریقی به مشتری اعلام نماید که این مورد می تواند باعث سوء استفاده از اطلاعات حساب وی شود همچنین با ایجاد محدودیت های جدید بر تعداد تراکنش های کارت به کارت از سوی بانک مرکزی احتمال محدود شدن فروش نیز وجود دارد و در نهایت این روش برای فروشگاه اینترنتی توصیه نمی شود.

پرداخت در محل توسط دستگاه کارتخوان

در این روش بعد از انتخاب کالا یا خدمات توسط مشتری، کالا بسته بندی شده و به محل مشتری ارسال می گردد و هنگام تحویل مشتری با کشیدن کارت بر روی دستگاه کارتخوان فرآیند پرداخت وجه را انجام می دهد. این روش نیز برای فروشگاههای اینترنتی توصیه نمیشود. چرا ؟ به دلیل اینکه اگر مشتری در هنگام تحویل از گرفتن جنس منصرف شده باشد و دیگر تمایلی به دریافت کالا یا خدمات نداشته باشد. هزینه های بسته بندی و ارسال بر روی دست فروشنده می ماند.

درگاه پرداخت اینترنتی

درگاه پرداخت اینترنتی بهترین روش برای دریافت وجه از مشتری در فروشگاه های اینترنتی می باشد. زیرا که در لحظه انتخاب محصول وجه پرداخت می گردد و خرید قطعی میشود. از نظر امنیتی هم درگاه پرداخت هیچ اطلاعات بانکی فروشنده را برای خریداران فاش نمی کند. در ضمن در پرداخت از طریق درگاه پرداخت محدودیت تعداد تراکنش هم وجود ندارد و به هر تعداد که فروش داشته باشید مشتریان می توانند به حساب شما از طریق درگاه پرداخت پول واریز کنند.

حالا سوال اینجاست درگاه پرداخت را از کجا و چگونه تهیه کنیم ؟

در شبکه بانکی و پرداخت کشور علاوه بر بانکها شرکتهای معتبری با مجوز از بانک مرکزی وجود دارند که درگاه پرداخت برای صاحبان کسب و کارهای اینترنتی ارائه می دهند. این شرکتها با نام پرداختیار شناخته می شوند.

درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی

در این بخش به معرفی یکی از بهترین ارائه کنندگان درگاه پرداخت های کشور "سیزپی"  می پردازیم. سیزپی یکی از شرکتهای پرداخت‌یار است که با مجوز از بانک مرکزی و شرکت شاپرک درگاه پرداخت به کسب و کار ها ارائه می کند. حالا که با سیزپی آشنا شدید و فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کرده اید و متوجه شدید که بهترین روش دریافت پول از مشتری در خریدهای اینترنتی استفاده از درگاه پرداخت است. لازم شما را با نحوه دریافت درگاه پرداخت آشنا کنیم.

نحوه دریافت درگاه پرداخت

برای دریافت درگاه پرداخت سیزپی کافی است عبارت "درگاه پرداخت سیزپی" در یکی از موتور های جستجوی سرچ کیند و بر روی اولین گزینه کلیک نمائید تا وارد سایت درگاه پرداخت سیزپی شوید. بعد از ورود به سایت سیزپی گزینه ثبت نام را انتخاب نمائید. شما با کمترین اطلاعات می توانید در سایت سیزپی ثبت نام کنید. بعد از ثبت نام و آپلود برخی از مدارک منتظر بمانید تا توسط کارشناسان سیزپی احراز هویت شوید این پروسه در کمتر از یک ساعت انجام میشود و شما صاحب یک درگاه پرداخت امن خواهید شد.

امکانات درگاه پرداخت سیزپی

حالا که شما هم به خانواده سیزپی پیوستید لازم است با برخی از امکاناتی که دراختیار شما است آشنا شوید.

11

درگاه پرداخت

برای دریافت پول از مشتریان فروشگاه اینترنتی خود، می توانید آن را در سایت خود بارگذاری نمائید.

لینک پرداخت

اگر کسب و کار شما در شبکه های اجتماعی است می توانید برای هر محصول لینک پرداختی درست کنید و برای مشتریان خود ارسال نمائید تا در امنیت کامل پول خود را دریافت نمائید

فاکتور آنلاین

اگر فروش تلفنی دارید کافی است از بخش صدور فاکتور آنلاین برای مشتریان خود که سفارش داده اند فاکتور صادر و ارسال نمائید تا به محض پرداخت توسط مشتری از وضعیت پرداخت در پنل سیزپی خود مطلع شده و کالا یا خدمات را ارسال نماید.

انواع افزونه درگاه پرداخت

 تیم فنی سیزپی سعی کرده اسیت برای هر تکنولوژی افزونه و پلاگین مخصوص آن را تهیه کند تا شما با خیال راحت و بدون کد نویسی فقط و فقط آنرا در سایت خود بارگذاری نمائید و استفاده کنید.

 

مزایای درگاه پرداخت سیزپی

12

 

مجوز از بانک مرکزی

درگاه پرداخت سیزپی خدمات پرداخت اینترنتی را با مجوز از بانک مرکزی و تحت نظارت شرکت شاپرک ارائه میدهد.

کمترین کارمزد

درگاه پرداخت سیزپی از بین ارائه دهندگان درگاه پرداخت اینترنتی کمترین کارمزد را دارد و شما امکان این را دارید که انتخاب کنید کارمزد توسط فروشنده پرداخت گردد یا خریدار.

ارائه درگاه در کوتاهترین زمان

با انتخاب درگاه پرداخت سیزپی کافی در سایت سیزپی ثبت نام کنید و در کمتر از یک ساعت درگاه پرداخت خود را دریافت کنید

گزارشات متنوع

با مراجعه به پنل کاربری سیزپی می توانید از تمامی تراکنش های خود و وضعیت موفق یا ناموفق بودن و همچنین وضعیت تسویه آنها در لحظه اطلاع پیدا کنید.

پشتیبانی 24 ساعته

کارشناسان پشتیبانی سیزپی به صورت شبانه روزی  آماده پاسخگوئی به سوالات و بر طرف کردن مشکلات شما می باشند.

یادمان باشد؛ درگاه پرداخت سیزپی به کسب و کار شما هویت می بخشد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: