پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

سالن زیبایی تهرانپارس خدمات بسیار متنوعی را در اختیار مشتری‌های خود قرار می‌دهد. کراتین مو در سالن زیبایی تهرانپارس ، یکی از انواع خدماتی است که آن‌ها برای مشتریان خود انجام می‌دهند. کراتین، راه درمان موهای آسیب دیده و رنگ شده است و زیبایی و درخشندگی را به موهای شما هدیه می‌دهد. در ادامه با بیاتو عروسی همراه شوید تا مراحل کراتین در سالن زیبایی تهرانپارس را به شما بگوییم.

کراتین مو چیست ؟

کراتین، پروتئینی است که به طور طبیعی توسط بدن تولید می‌شود. کراتین باعث سلامت و زیبایی پوست، مو و ناخن می‌شود و ساختار این سه بخش را قوی می‌کند. کاری که آرایشگر سالن زیبایی تهرانپارس انجام می‌دهد این است که محصولات کراتین را طی مراحل خاص و طولانی روی مو قرار می‌دهد و باعث درخشندگی و صافی مو می‌شود.

افرادی که موهای رنگ شده، فر، وز و یا آسیب دیده دارند، با این نوع درمان لطافت و صافی را به معنای واقعی حس خواهند کرد. پس اگر موهای شما هم جزو این نوع از موها است، همین حالا از سالن زیبایی در تهرانپارس برای درمان موهای خود وقت بگیرید.

مراحل کراتین مو در سالن زیبایی تهرانپارس

کراتین هشت مرحله دارد و چند ساعت از وقت شما و آرایشگر سالن‌های زیبایی تهران را می‌گیرد. اگر می‌خواهید کراتین را در سالن زیبایی تهرانپارس انجام دهید، بهتر است با مراحل آن آشنا شوید.

·مرحله اول کراتین مو در سالن زیبایی تهرانپارس

وقتی شما برای درمان موهای خود به سالن زیبایی در تهرانپارس مراجعه می‌کنید، ابتدا پوست سر و موی شما را آنالیز می‌کنند. این کار با دستگاه آنالیز مو انجام می‌شود؛ متخصص مو در این آنالیز، نوع مو و درمان مورد نیازتان را به شما خواهد گفت.

·مرحله دوم کراتین در سالن زیبایی تهرانپارس

این مرحله نوبت پاکسازی پوست و مو است. آرایشگر با شامپو مخصوص قبل از کراتینه، موها و کف سر شما را شست و شو می‌دهد تا آثار آلودگی، اسپری مو، شامپو و نرم کننده کاملاً از بین برود. این کار برای جذب بهتر مواد کراتین انجام می‌شود.

·مرحله سوم کراتین مو در سالن زیبایی تهرانپارس

حالا نوبت به اوزون تراپی می‌رسد. اوزون تراپی به درمان شوره، موخوره، ریزش و آبرسانی مو کمک می‌کند. وقتی موهای شما تمیز شد، حدود 30 تا 50 دقیقه این دستگاه روی سر شما قرار می‌گیرد و باعث می‌شود مواد کراتین بهتر جذب موهای شما شود.

·مرحله چهارم کراتین مو در سالن زیبایی تهرانپارس

وقتی آرایشگر موهای شما را آنالیز کرد، درمان کراتین را شروع می‌کند. محصولات کراتینه مختلفی در بازار ایران وجود دارد که هر کدام برای نوع خاصی از مو استفاده می‌شود. با تشخیص متخصص مو سالن زیبایی تهرانپارس ، این محصولات انتخاب و ترکیب می‌شوند و روی موهای شما قرار می‌گیرند.

معمولاً کراتین به تنهایی استفاده نمی‌شود؛ بهترین متخصص مو در سالن زیبایی تهرانپارس ، کراتین را با بوتاکس یا پروتئین ترکیب می‌کند. به این نوع ترکیب کرابوتاکس گفته می‌شود.

·مرحله پنج کراتین مو در سالن زیبایی تهرانپارس

وقتی مواد کراتین مخصوص موهای شما آماده شد، روی موهای شما گذاشته می‌شود. این کار دقیقاً مانند رنگ کردن مو است و حدود 10 الی یک ربع طول می‌کشد. مواد کراتین باید 30 الی 60 دقیقه روی موهای شما بماند تا جذب مو شود.

افرادی که بیماری تیروئید و کم‌خونی دارند، عمل جذب مواد به کندی روی موهای آن‌ها صورت می‌گیرد. به همین علت باید قبل از شروع کار به آرایشگر سالن زیبایی تهرانپارس بیماری‌های خود را اطلاع دهند.

·مرحله ششم کراتین مو در سالن زیبایی تهرانپارس

وقتی زمان استراحت مواد روی موهای شما به اتمام رسید، آرایشگر با سشوار موهای شما را خشک می‌کند. حرارت سشوار باعث می‌شود تا تمامی مواد جذب مو شود.

·مرحله هفتم کراتین مو در سالن زیبایی تهرانپارس

مرحله اصلی، مرحله اتو کشی مو است. این کار به صبر و مهارت بالای آرایشگر نیاز دارد. آرایشگر سالن زیبایی در تهرانپارس موهای شما را تقسیم بندی می‌کند؛ بسته به حجم و طول موهای شما زمان اتو کشی فرق می‌کند. هر دسته نازک از موهای شما حدود 7 تا 10 بار اتو کشی نیاز دارد.

13

·مرحله هشتم کراتین مو در سالن زیبایی تهرانپارس

وقتی موهای صاف و سالمتان را مشاهده کردید، بهتر است موهای خود را کمی کوتاه کنید تا موخوره‌های مو از بین برود. نوک گیری مو باعث زیبایی چند برابر موهای شما می‌شود.

انجام کراتین چقدر زمان می‌برد ؟

زمان کراتینه از شروع تا پایان آن کاملاً به مهارت آرایشگر، حجم و قد موهای شما بستگی دارد. موهای کوتاه حدود 4 تا 5 ساعت و موهای بلند بین 6 تا 10 ساعت زمان می‌برد.

قیمت کراتین در سالن زیبایی تهرانپارس

با توجه به افزایش قیمت‌ها، هر سالن زیبایی در تهرانپارس هزینه‌های متفاوتی به شما می‌گوید، پس آماده باشید تا هزینه چند میلیون تومانی پرداخت کنید. اگر می‌خواهید از قیمت کراتین سالن زیبایی در تهرانپارس مطلع شوید، از موهای خود به طوری که حجم و قد آن مشخص باشد عکس بگیرید. این عکس را برای آرایشگر خود ارسال کنید تا قیمت حدودی کراتین را به شما بگوید.

میزان ماندگاری کراتین چقدر است ؟

محصولات کراتین ماندگاری متفاوتی دارند؛ معمولاً ماندگاری کراتین بین 5 تا 8 ماه است. این دوام تا حد زیادی به خود شما هم بستگی دارد. بعد از اینکه کراتین انجام دادید، باید از شامپو فری سولفات و ماسک مو کراتین داخل حمام، استفاده کنید تا ماندگاری کراتین طولانی‌تر شود.

مراقبت بعد از کراتین

این تصور که شامپو فری سولفات موها را به خوبی تمیز نمی‌کند، اشتباه است. یک الی دو هفته اول به خاطر کراتین احساس می‌کنید که موهای شما چرب است و شامپو فری سولفات تأثیر خوبی روی موهای شما ندارد. نگران نباشید؛ شامپو فری سولفات مانند بقیه شامپوها موهای شما را به خوبی تمیز می‌کند.

ماسک مخصوص موهای کراتین شده پس از هر بار آبکشی مو باید حدود 10 الی 20 دقیقه روی موهای شما بماند. ماسک و شامپو مخصوص را می‌توانید از داروخانه و فروشگاه‌های آرایشی تهیه کنید. اگر می‌خواهید موهای خود را رنگ کنید، این کار را قبل از کراتین انجام دهید. بعد از گذشت یک هفته شما می‌توانید موهایتان را رنگساژ کنید.

14

قرنطینه مو چیست ؟

وقتی مراحل کراتین سالن زیبایی در تهرانپارس تمام می‌شود، شما باید حداقل 48 ساعت موهای خود را قرنطینه کنید. در زمان قرنطینه نباید موهای خود را بشویید؛ همچنین از بستن مو با کش، کلیپس و ... خودداری کنید. وقتی 48 ساعت تمام شد، موهای خود را بشویید؛ برای بار اول حدود 30 دقیقه ماسک مو باید روی موهای شما بماند.

 

کلام آخر

موهای آسیب دیده، دکلره، رنگ شده و فر می‌تواند صافی و لطافت را با کراتینه تجربه کند. اگر از موهای آسیب دیده خود خسته شدید، بهترین کار صافی و احیا مو با کراتین و پروتئین تراپی است. وقتی نتیجه نهایی کراتین را ببینید، حس و حال تازگی، زیبایی و اعتماد به نفس به شما هجوم می‌آورند. می‌توانید در آتلیه‌های عکاسی تهرانپارس این حس خوب را با تصاویر زیبای خود ثبت کنید.

بیاتو عروسی، بزرگ‌ترین مرجع معرفی تمامی خدمات مرتبط با عروسی است پس برای پیدا کردن خدمات مورد نیاز خود، روی کمک بیاتو عروسی حساب کنید.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: