پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

ایده های جذاب مراسم عروسی در باغ های تهران

یکی از بهترین مزایای برگزاری مراسم ازدواج در باغ تالار تهران ، فضای باز و سرسبز آن است. اگر بهترین باغ تالار عروسی در تهران را پیدا کردید، خیالتان بابت همه چیز راحت باشد. با این ایده‌ها جشن عروسی منحصر به فردی را خواهید داشت.

·غرفه عکاسی در باغ تالار های تهران

یکی از کارهای جالبی که می‌توانید روز عروسی در باغ تالار عروسی تهران انجام دهید، ایجاد غرفه عکاسی برای مهمانان شماست. بعضی از باغ تالار های تهران خودشان این امکان را برای مشتریان خود ایجاد کردند اما اگر تم و دیزاین آن‌ها را دوست نداشتید، می‌توانید از آتلیه عکاسی خود بخواهید تا مکانی را برای عکاسی از مهمان‌ها با تزئینات مورد علاقه شما ایجاد کنند.

مطمئن باشید که مهمانان شما عاشق غرفه عکاسی باغ تالار عروسی در تهران خواهند شد. این کار می‌تواند به سرگرم کردن مهمانان شما کمک کند.

·دیوار عکس در باغ تالار های تهران

وقتی عکاسی شما تمام شد، زیباترین عکس‌ها را در کاغذ عکاسی پولاروید چاپ کنید و آن‌ها را روی درختان باغ آویزان کنید. با این کار مهمانان شما می‌توانند نسخه‌های اولیه تصاویر عروسی شما را ببینند.

·آتش بازی در باغ تالار های تهران

یکی از رسم‌های اصلی جشن ازدواج، آتش بازی آخر شب است. محیط بزرگ و باز باغ می‌تواند به شما کمک کند تا آتش بازی زیبایی راه بیاندازید. می‌توانید از فشفشه‌های بزرگ و زیبا برای سورپرایز کردن همسر خود استفاده کنید. هنگام بستن قرارداد با باغ تالار حتماً مسائل ایمنی مربوط با آتش بازی را با مدیر تالار چک کنید.

·نامه برای مهمانان خاص شما در باغ تالار های تهران

حتماً شما هم بعضی از مهمانان خود را بیشتر از بقیه دوست دارید. این مهمان‌ها می‌توانند مادر و پدر، خواهر و برادر، بهترین دوست و یا یک فرد تأثیرگذار در زندگی شما باشند. برای اینکه از آن‌ها برای شرکت در جشن خود تشکر کنید، یک نامه مخصوص به آن‌ها بنویسید. هنگام هدیه دادن به مهمان‌ها نامه‌های مخصوص به خودشان را هم به آن‌ها بدهید.

·مینی کیک عروسی در باغ تالار های تهران

احتمالاً طعم کیک‌های برش خورده عروسی اقوام خود را چشیده‌اید. یکی از بهترین ایده‌های جشن عروسی در باغ تالار تهران استفاده از مینی کیک‌های زیبا و خوشمزه برای مهمانانتان است. کیک عروسی اصلی را برای خودتان کنار بگذارید و از این مینی کیک‌ها برای پذیرایی از مهمان‌های خود استفاده کنید.

5

·کوکی با تم عروسی در باغ تالار های تهران

برای اینکه مراسم ازدواج خود را خاص‌تر کنید، از کوکی‌های طرح دار به جای شیرینی عروسی استفاده کنید. می‌توانید یک طرح جذاب انتخاب کنید و از بهترین شیرینی فروشی آن را سفارش دهید. طرح شما می‌تواند چاپی هم باشد؛ برای مثال یک عکس زیبا و منحصر به فرد را برای چاپ روی کوکی‌های خوشمزه انتخاب کنید.

·رقص سنتی در باغ تالار های تهران

اگر شما یا همسرتان از قوم‌های مختلف ایران هستید که رقص معروف و خاصی دارید، آن را به یکی از برنامه‌های عروسی خود تبدیل کنید. رقص محلی شما از زیباترین لحظات عروسی در باغ تالار تهران خواهد شد. این رقص‌های خاص انرژی فوق العاده‌ای به مراسم شما در باغ تالار های تهران خواهد داد.

·کادو عروس و داماد به مهمان ها در باغ تالارهای تهران

ایده جالبی که می‌توانید آن را به خاطره‌ای جذاب برای مهمانان خود تبدیل کنید، هدیه دادن به آن‌هاست. شما می‌توانید یک هدیه کوچک ولی خاص برای مهمانانتان در باغ تالار تهران انتخاب کنید تا در آینده خاطره جشن عروسیتان را به شکل زیبایی به یاد بیاورند.

·نقاش عروسی در باغ تالار های تهران

یکی از خاص‌ترین ایده‌های مراسم عروسی ، استخدام نقاش ماهر و زبر دستی است که جشن شما در باغ تالار تهران را به زیبایی به تصویر بکشد. وقتی بهترین باغ تالار عروسی در تهران را پیدا کردید، یک منظره زیبا از آن را انتخاب کنید تا هنرمندی که استخدام کردید، در طی برگزاری جشن آن را نقاشی کند. می‌توانید یک لحظه زیبا و عاشقانه از در آغوش گرفتن همسرتان را برای تابلو نقاشی انتخاب کنید.

6

·بک گراند های زیبا در باغ تالار های تهران

یکی از بهترین کارهایی که می‌توانید برای زیباتر شدن جشن خود انجام دهید، استفاده از تزئینات منحصر به فرد در باغ تالار عروسی تهران است. شما می‌توانید از گل‌های خاص، شمع‌های زیبا، تصاویر مینیمال، لامپ‌های ال ای دی کوچک و رنگی و ... برای تزئین باغ تالار عروسی در تهران استفاده کنید.

·پیش بینی آب  و هوا در باغ تالار های تهران

وقتی می‌خواهید روز ازدواج در باغ تالار عروسی تهران را انتخاب کنید،  به آب و هوای آن روز دقت کنید. اگر قرار است در یک روز آفتابی از مهمانان خود پذیرایی کنید، حتماً ترتیب یک سایه بان یا چتر برای مهمان‌های خود را بدهید. یا اگر هوای شب عروسی سرد است، حتماً از باغ تالار عروسی بخواهید به فکر گرمایش باغ باشد؛ می‌توانید پتوهای کوچکی برای مهمانان خود قرار دهید تا سرمای باغ تالار آن‌ها را اذیت نکند.

·نمایش ویدیو های عاشقانه در باغ تالار های تهران

یکی از خلاقانه‌ترین ایده‌های مراسم عروسی استفاده از فیلم‌هایی است که در طول رابطه عاشقانه خود ضبط کردید. از مسئول آتلیه عکاسی خود بخواهید تا این ویدیوها را ادیت کند و آن را به کلیپ جذابی برای نمایش آخر شب تبدیل کند.

·آهنگ درخواستی در باغ تالار های تهران

یکی از ایده های جذابی که مهمانان شما از آن استقبال خواهند کرد، بخش آهنگ درخواستی است. به مهمانان خود ابتدای ورودشان یک کارت بدهید تا آهنگ پیشنهادی خود را به دی جی عروسی شما تحویل بدهند. به این صورت مهمانان شما در هیجانی کردن عروسیتان نقش پر رنگی خواهند داشت.

·چیدمان میز و صندلی در باغ تالار های تهران

چیدمان میز و صندلی‌ها به طوری که خودتان آن را دوست داشته باشید تغییر دهید. شما می‌توانید مکان نشستن مهمان‌ها را خودتان تعیین کنید تا مهمان‌ها درگیر پیدا کردن صندلی برای نشتن نشوند.

کلام آخر

شما می‌توانید از ایده‌های ما استفاده کنید تا جشن عروسی خود را به زیباترین شکل ممکن برگزار کنید. ایده‌های خاص و منحصر به فرد، مراسم ازدواجتان را به شکل زیبایی در خاطرات شما و همسرتان ثبت خواهد کرد. برای اینکه این ایده‌ها را اجرایی کنید به سراغ بهترین باغ تالار عروسی در تهران بروید و آن جا را برای مراسم خود رزرو کنید.

عروسی سایت جامعیست که به شما بهترین تالار و باغ تالار، مزون لباس عروس، آتلیه عکاسی و ... در شهر خود را معرفی می‌کند. اگر در مراحل اولیه برنامه ریزی ازدواج هستید، روی کمک ما حساب کنید.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: