پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

پروفایلو چیست و چه کاربردی دارد؟

پروفایلو یک ژل حاوی هیالورونیک اسید است که میزان کلاژن و الاستین مورد نیاز پوست را افزایش می‌دهد. این ژل، یک ژل طبیعی بوده و نتیجه‌ای که بعد از تزریق آن نیز به دست می‌آید کاملا طبیعی، بدون افزایش حجم و هم سطح با پوست خواهد بود. برای همین هم این روش بسیار پرطرفدار و محبوب است و مناسب افرادی‌ست که نمی‌خواهند طبیعی بودن زیبایی چهره‌شان با تزریق از بین برود.

تزریق پروفایلو باعث می‌شود که رطوبت پوست حفظ شود و به بافت پوست آسیب نرسد و بالطبع چین‌وچروک‌های پوست و افتادگی آن را هم برطرف می‌کند.

نحوه تزریق پروفایلو به چه صورت است؟

این روش، یک روش غیرتهاجمی است و بسته به ناحیه مورد نظر مثل نواحی؛ پیشانی، گردن، اطراف چشم، گونه‌ها، بازوها، دکلته، زانوها و …در صورت و گردن تزریق می‌شود. برای تزریق شما باید حتما به یک کلینیک زیبایی مراجعه و از انجام این‌کار نزد افراد مختلف و سالن آرایشگاه‌ها خودداری کنید. بعد از مراجعه به پزشک متخصص و مشورت گرفتن از او، شما برای تزریق آماده می‌شوید. این عمل زیبایی نیاز به بیهوشی ندارد و ناحیه مورد نظر توسط بی‌حسی موضعی، بی‌حس شده و شما در طول تزریق هیچ دردی را حس نخواهید کرد. پزشک بعد از بی‌حس شدن نواحی مدنظر، تزریق نقاط مشخصی را که معمولا 2 میلی‌متر باهم فاصله دارند را انجام می‌دهد. این‌کار با سوزن‌های بسیار ظریف انجام می‌شود.

پروفایلو برای چه افرادی مناسب است؟

تزریق پروفایلو برای تمام افراد بالای سی سال مناسب است. زیرا با بالا رفتن سن، پوست خشک شده و چین‌وچروک‌های نواحی مختلف در آن نمایان می‌شود. به همین دلیل تمام افرادی که با خشکی پوست مواجه‌اند، با تزریق ژل پروفایلو می‌توانند رطوبت پوست خود را حفظ کرده و زیبایی و طراوت را به چهره خود برگردانند. البته این ژل به علت طبیعی بودن، می‌تواند برای افراد زیر 30 سال هم تاثیرگذار باشد و از پیری چهره و ایجاد چین‌وچروک‌های صورت پیشگیری کند.

عوارض پروفایلو

پروفایلو به علت غیرتهاجمی بودن هیچ‌گونه عوارضی ندارد. تنها عوارضی که می‌توان به آن اشاره کرد؛ ایجاد تورم، خارش و قرمزی در نواحی تزریق شده است که بعد از مدت زمان بسیار کوتاهی هم از بین می‌روند. البته اگر این‌کار توسط پزشک غیرمتخصص انجام شود و از ژل بی‌کیفیت استفاده کنید، عوارض جانبی خطرناکی را شاهد خواهید بود.

مزایای پروفایلو

مهم‌ترین مزیت تزریق پروفایلو، تحریک و تقویت تولید کلاژن و الاستین مورد نیاز پوست است. در ادامه می‌توان مزیت‌های این روش را به صورت زیر برشمرد:

  • افزایش تولید مثل سلول‌های بنیادی پوست

  • رفع چین‌وچروک‌های پوست

  • آبرسانی به پوست

  • رفع افتادگی پوست

  • حفظ و ترمیم طراوات و شادابی پوست

  • جوان‌سازی و محکم‌تر کردن پوست

مراقبت‌های قبل و بعد از پروفایلو

مراقبت‌های قبل و بعد از تزریق، حتما توسط پزشکی که برای این‌کار انتخاب کرده‌اید به شما گوشزد خواهد شد. ما در اینجا، چند مراقبت عمومی را توضیح خواهیم داد.

قبل از تزریق پروفایلو

  • چند روز قبل از تزریق، از داروهای ضدالتهاب استفاده کنید تا احتمال کبودی بعد از تزریق را کاهش دهید.

  • یک هفته قبل از تزریق مصرف الکل و دخانیات را کنار بگذارید.

  • در زمان تزریق، از لوزام آرایشی استفاده نکنید.

  • در صورت استفاده از داروهای خاص و داشتن حساسیت، حتما پزشک خود را از وجود آن‌ها مطلع کنید.

قبل از تزریق پروفایلو

بعد از تزریق پروفایلو شما به مراقبت خاصی نیاز ندارید و می‌توانید بلافاصله به انجام امور روزمره خود بپردازید. فقط بعد از تزریق نباید محل تزریق شده را ماساژ دهید و اگر آن ناحیه خارش یا سوزش داشت به آن دست نزنید. همچنین تا چند ساعت بعد از تزریق، از تماس آب با ناحیه مورد نظر خودداری کنید.

ماندگاری پروفایلو

ماندگاری پروفایلو تا 6 ماه بعد از تزریق در اغلب افراد قابل مشاهده است. اما شرایط پوستی و شیوه زندگی افراد می‌تواند در این موضوع تاثیرگذار باشد و مدت آن را کم و زیاد کند. البته که تکرار پروفایلو به علت افزایش تولید کلاژن، می‌تواند نتایج ماندگارتری را به همراه داشته باشد.

کلام آخر

همانطور که گفته شد، انجام تمام اقدامات مربوط به زیبایی اگر توسط پزشک متخصص انجام نشود و از کیفیت آن مطمئن نباشید، قطعا به نتایج خوبی دست نیافته و امکان بروز عوارض جانبی بدی را برای صورت خود ایجاد می‌کنید. پیشنهاد ما به شما، مراجعه به کلینیک زیبایی مهزیار است. این کلینیک تمام اقدامات مربوط به زیبایی را توسط پزشکان متخحصص و باتجربه انجام می‌دهد و شما را به نتیجه مطلوبی می‌رساند. این مجموعه با تجهیزات استاندارد و تکنولوژی روز دنیا، زیبایی و سلامتی شما را نه تنها به خطر نمی‌اندازد بلکه آن را بهبود می‌بخشد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: