پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

شاید ویلاها را کمتر در حال بازسازی دیده باشید، دلیلش هم این است که ویلاها، به دلایلی معمولا دارای طول عمر بالا هستند، به عنوان مثال یکی از دلایلی که باعث می‌شود ویلاها عمر بیشتری داشته باشند و کمتر بازسازی شوند این است که وزن کمتری نسبت به ساختمان‌های چند طبقه و آپارتمان‌ها دارند. به همین دلیل است که فوندانسیون بزرگ و سازه‌ی سنگینی نداشته، عمر بیشتری داشته و همچنین در نهایت کمتر نیاز به مرمت و بازسازی پیدا می‌کنند، اما این موضوع از اهمیت نوسازی و بازسازی ویلا نخواهد کاست!

بیشتر ویلاها از درون دچار فرسودگی می‌شوند، یعنی طراحی داخلی، تاسیسات و در برخی موارد دچار مشکلات مربوط به پلان و نقشه‌ی ویلا می‌شوند که نیاز به بازسازی دارند. راه حل مناسب، بازسازی ویلا و یا نوسازی طراحی داخلی آن‌ها می‌باشد. نوسازی‌های مربوط به ویلا مانند دکوراسیون داخلی و طراحی داخلی جدید می‌تواند بدون این که هزینه‌ی خرید یک ویلای جدید را بپردارید، ویلای شما را نو کند! با طراحی داخلی جدید و یک دکوراسیون نو و زیبا در ویلا، فرصتی  در اختیارتان خواهد بود که در ایام تعطیل از آن لذت ببرید!

 

تفاوت بازسازی ویلا و نوسازی ویلا چیست؟

بسیاری از مشتریان ما هنگامی که برای دریافت خدمات مربوط به ویلا از جمله بازسازی و طراحی داخلی ویلا مراجعه می‌کنند، نمی‌دانند که بازسازی ویلا و نوسازی ویلا با هم چه تفاوتی دارند و عموما این دو عبارت را به جای هم استفاده می‌کنند. نوسازی ویلا و بازسازی ویلا شاید در عبارت بسیار شبیه به هم باشند اما در واقعیت تفاوت‌های اساسی و چشمگیر با یکدیگر دارند. به مرور زمان علاوه بر قسمت‌های ظاهری به کار رفته در ویلا، قسمت‌های درونی آن مانند لوله کشی‌ها، سیم کشی و سایر قسمت‌های درونی ویلا نیز ممکن است دچار پوسیدگی و خرابی شوند. بازسازی ویلا مربوط به قسمت‌های خاصی از ویلا می‌شود. احتمالا در آن شما فقط قسمت‌های ظاهری را تعویض می‌نمایید و یا به بازسازی قسمتی از پلان ویلا می‌پردازید. در بازسازی ویلا قاعدتا پلان ویلا دست نخورده باقی می‌ماند. نوسازی ویلا اما کمی‌ متفاوت است در نوسازی ویلا در اکثر مواقع تمام زیرسازی‌ها و بخش‌های درونی سازه ویلا تعویض می‌شوند.

 

بازسازی ویلا، برای یک ویلای جدید در سال جدید!

در برخی موارد پلان عوض شده و حتی در مواردی هم کل فضاها به جز اسکلت و فونداسیون دوباره نوسازی می‌شوند. در واقع پس از نوسازی ویلا، شما با یک ویلای جدید با متریال جدید و حتی نقشه و فضاهای جدید رو به رو هستید. بسیاری از ویلاهای قدیمی ‌که پلان‌های قدیمی‌ و دلگیر دارند، نیاز به نوسازی ویلا خواهند داشت. اما در بازسازی شما احتمالا فقط با متریال جدید رو به رو خواهید بود.

 

چرا باید به بازسازی ویلا فکر کنیم؟

شما مجبور نیستید حتما ویلای خود را بازسازی کنید، یک راه حل سخت و البته پرهزینه در این مواقع این است که ساختمان ویلا را از اول بکوبید و دوباره بسازید که تقریبا چندین برابر یک بازسازی اصولی ویلا برای شما هزینه خواهد داشت، راه حل بهتر و ساده‌تر پیشنهادی تیم معماری و دکوراسیون داخلی دکوطرح به شما بازسازی ویلاست که هزینه‌هایتان را تا حد زیادی کاهش می‌دهد و نتیجه‌ی آن نیز بسیار سریع‌تر دیده خواهد شد.

 

بازسازی ویلا بهتر است یا خرید ویلای نوساز؟

بازسازی ویلا نه تنها یک کار عاقلانه برای صرفه جویی در بودجه‌ی خانواده‌هاست، بلکه یکی از شغل‌های پردرآمد در ایران نیز هست! بسیاری از افراد سرمایه‌ی خود را خرج خرید یک ویلای قدیمی کرده و آن را از نو می‌سازند و سپس با قیمت بیشتر می‌فروشند، از هر طرف که نگاه کنیم بازسازی ویلا بهترین گزینه برای زندگی در یک ویلای نوساز است! بعد از بازسازی ویلا شما نسبت به سلیقه و بودجه‌ی خود؛ یک ویلای شیک و لوکس خواهید داشت. جالب است بدانید که هزینه‌ی خرید ویلای نوساز نست به بازسازی ویلا بیشتر است و حداقل سه برابر آن تمام می‌شود که مبلغ بسیار قابل توجهی خواهد بود، این مبلغ را در صورتی می‌پردازید که بازسازی کامل انجام دهید، در صورتی که بازسازی ویلا جزئی باشد مبلغ از این هم کمتر خواهد بود، پس بدون شک پیشنهاد ما بازسازی ویلاست.

8

مسئله‌ی دیگری که برای بسیاری اهمیت دارد سرعت کار بازسازی ویلاست. واضح است که کوبیدن و از نو ساختن ویلا می‌تواند هفته‌ها و ماه‌های طولانی زمان ببرد، اما بازسازی بسته به حجم کار می‌تواند از دو الی شش هفته زمان بگیرد.

 

نکات مهم در بازسازی ویلا

تبریک می‌گوییم! اگر تصمیمتان را گرفته و قصد بازسازی ویلا دارید و می‌خواهید که از تجربه‌ی دیگران استفاده کنید تا در منابع ارزشمند خود مانند زمان و بودجه صرفه جویی کنید، این نکات را برای بازسازی ویلا حتما مد نظر بگیرید، این موارد حاصل چند دهه تجربه‌ی تیم دکوطرح در کار بازسازی خصوصا بازسازی ویلا هستند:

  • تیم بازسازی ویلا باید ابتدا به مسائل فنیف ایمنی و تاسیساتی ویلا توجه داشته باشد. این مسائل همیشه در اولویت هستند، اول باید از سلامت این بخش‌ها مطمئن شوید بعد به موارد دیگر بپردازید. بودجه خود را با کارهای دیگر هدر ندهید و اول به سراغ تاسیسات ویلا و بازسازی آن‌ها بروید. باید مطمئن شوید تمام سیستم‌های مکانیکی، الکترونیکی و مکاترونیکی به درستی کار می‌کنند.
  • بعد از این که از تاسیسات مطمئن شدید باید به سراغ عایق‌ها، کف‌پوش و موارد این چنینی بروید، نباید نشتی و چکه در جایی مشاهده شود. این‌ها همه به عهده‌ی شرکت بازسازی و مهندسین ناظر شما هستند، از آن‌ها در این موارد توضیح بخواهید.
  • در و پنجره‌ها را چک کنید، از یک در ضد سرقت استفاده کنید و پنجره‌ها را دوجداره کنید.
  • نمای ویلا نقش عایق و همچنین محافظتی در ویلا دارد، در طراحی آن حتما از یک متخصص کمک بگیرید. درمورد بازسازی نمای ویلا با شرکت بازسازی خود صحبت کنید و آن را به سلیقه‌ی خودتان، از نو بسازید!

 

انتخاب بهترین شرکت برای بازسازی ویلا

9

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی دکوطرح در سال 1389 در تهران تاسیس شده است و با کادری مجرب با سابقه درخشان با تکیه بر اصول و مبانی مهندسی در زمینه انواع بازسازی ویلا، طراحی داخلی ویلا و اجرای تمامی خدمات معماری و دکوراسیون داخلی از صفر تا صد در خدمت شما هموطنان و کار فرمایان عزیز می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و در صورت نیاز بازدید رایگان در محل می‌توانید با شماره تلفن‌های 09122460089 - 09121471847 و یا 02126549173 تماس بگیرید.

 

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: