پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

تور ژاپن یکی از بهترین مقصدهای تفریحی در جهان است که هر فردی آرزو دارد برای یکبار هم شده به این کشور سفر کند. کشوری که با وجود قانون‌های عجیب و غریب سنتی توانسته است عنوان پیشرفته‌ترین و امن‌ترین کشور دنیا را به خود نسبت دهد. وجود سریع‌ترین قطار دنیا با سرعت 500 کیلومتر بر ساعت، تکنولوژی‌های حیرت‌انگیز، جزیره‌های طبیعی، معابدی با معماری‌های ژاپنی، مراکز خرید فوق مدرن و صدها مرکز گردشگری متفاوت باعث شده تا هرساله گردشگران زیادی از سراسر دنیا به این مقصد رویایی آسیایی شرقی سفر کنند.

 

پایتخت کشور ژاپن، شهر توکیو نام دارد. در این شهر 40 میلیون نفر زندگی می‌کنند و یکی از پرجمعیت‌ترین شهرهای جهان است. توکیو یکی از پیشرفته‌ترین شهرهای جهان مملو از جذابیت و زیبایی است. بااین ‌وجود می‌توانید در کوچه‌پس‌کوچه‌های این شهر قدم بزنید و با غذاخوری های قدیمی و سنتی این شهر آشنا شوید. جالب است بدانید که یکی از بهترین تجربیاتی که می‌توانید در تور ژاپن و توکیو داشته باشید، شکم گردی است.

اگر این مقصد را برای سفر انتخاب کرده‌اید، باید بدانید که قیمت تور ژاپن به عوامل مختلف از جمله نرخ ارز، زمان سفر، نوع هتل و نوع پرواز بستگی دارد. به طور معمول دو فصل بهار به دلیل باز شدن شکوفه‌های گیلاس و پاییز به دلیل آب‌وهوای نسبتا معتدل جزو گران‌ترین زمان سفر به ژاپن به حساب می‌آید. پکیج تورهای ژاپن در این دو فصل کمی گران‌تر از تابستان و زمستان ارائه می‌شوند؛ بنابراین در این دو فصل می‌توانید تور ارزان ژاپن را خریداری نمایید.

7

 

 

خدمات تور ژاپن سفریار آریا شامل بلیط رفت و برگشت هواپیما، اقامت در هتل‎های 4 ستاره، ویزای توریستی، بیمه مسافرتی، گشت‌شهری و ترانسفر رفت‌وبرگشت فرودگاهی است. جهت رزرو تور ژاپن با کارشناسان سفر سفریار در واحد تورهای خارجی در ارتباط باشید.

 

ویزا ژاپن را چطور بگیریم؟

مسافران ایرانی برای ورود به کشور ژاپن نیاز به دریافت ویزا دارند و این ویزا را باید قبل ‌از ورود به این کشور تهیه کنند. ویزای توریستی برای شهروندان کشورهای آفریقایی، آسیایی و امریکای لاتین در نظر گرفته‌ شده است. متقاضیان این ویزا می‌توانند تا 90 روز در کشور ژاپن اقامت داشته باشند و یادتان باشد که با استفاده از این ویزا می‌توانید 2 مسافرت کوتاه به کشور ژاپن در طول 6 ماه هم داشته باشید.

نکته: مهم است بدانید که در حال حاضر سفر با تور ژاپن به‌صورت غیر مستقیم با خطوط هواپیمایی ترکیش، امارات، قطر و … از ایران به ژاپن انجام می دهند.

 

8

 

بهترین شهرهای ژاپن برای سفر کدامند؟

در همه شهرهای توریستی ژاپن، تجربه بی‌نظیر  و رویایی انتظار شما را می‌کشد و هرکدام جاذبه‌های منحصربه‌فرد خودشان را دارند؛ اما محبوب‌ترین آن‌ها توکیو، کیوتو، اوزاکا و  هیروشیما هستند. جالب است بدانید که مسافران زیادی چه از ایران چه از سراسر دنیا که علاقه‌مند به سفرهای لوکس و خاص هستند؛ به‌دنبال تور کشتی کروز در این کشور هستند که مجموعه سفریار به‌صورت گروهی این تورها را برگزار می‌کند. در ادامه به معرفی معروف‌ترین هتل‌های ژاپن می‌پردازیم:

 

شهر توکیو

این کلان‌شهر بزرگ و لوکس احتمالا جایی است که شما خاطره سفر به آن را فراموش نخواهید کرد و آرزوی هر مسافری است که در توکیو اقامت داشته باشد واز شگفتی‌های آن بهره‌مند شود. در اینجا از تجربیات عجیب و غریب گرفته تا غذاهای خوشمزه و متنوع در توکیو در متنوع‌ترین حالت پیدا می‌شود. توکیو قطعا ارزش وقت گذاشتن و هزینه کردن را در برنامه سفر شما دارد.

 

9

 

شهر کیوتو

شهر کیوتو ژاپن مملو از تاریخ، معابد قدیمی و مهم، معماری باشکوه و فضایی جذاب و دوست‌داشتنی است‌. این شهر برای گردشگران و توریست‌های خارجی در سفر به ژاپن مورد علاقه و محبوب است. اگر با بچه‌های کوچک‌تان سفر می‌کنید، کارها و تفریحات هیجان‌انگیز و زیادی برای انجام دادن در کیوتو برایتان وجود دارد. از طرفی پیشنهاد می‌کنیم غذاهای سنتی کیوتو را حتما امتحان کنید!

 

شهر اوزاکا

یکی دیگر از قطب‌های اصلی گردشگری از داخل و خارج از ژاپن، اوزاکاست که ارزش بازدید و تفریح و سفر کردن را دارد. این شهر پر از مکان‌های تاریخی و غذاهای خوشمزه است که می‌تواند گزینه خوبی برای گذراندن یک شب با دوستانتان به شمار ‌رود.

10

 

 

شهر هاکون

در پای کوه فوجی، شهری استثنایی و زیبا به نام هاکون وجود دارد. هاکون یک خلوتگاه آرام، به دور از شهرهای بزرگ ژاپن و فرصتی برای استراحت و ریلکس کردن شما مسافران است.

 

بهترین زمان سفر به ژاپن چه موقع از سال است؟

بهترین زمان سفر به ژاپن فصل‌های بهار و پاییز هستند، با فرا رسیدن فصل بهار درختان گیلاس شکوفه‌ می‌دهند و در اکثر نقاط ژاپن فضایی رمانتیک و زیبا به‌وجود می‌آورند. فصل پاییز نیز آب و هوایی معتدل دارد و درختان با برگ‌های رنگارنگ خود منظره‌ای چشم‌نواز پیش‌روی مسافران قرار می‌دهند. اکثر فستیوال‌های جذاب ژاپن نیز در این دو فصل برگزار می‌شوند.

 

11

 

بهترین هتل‌های ژاپن برای اقامت کدامند؟

در ادامه معرفی تور ژاپن به بهترین هتل‌های ژاپن جهت اقامتی راحت و لذت‌بخش می‌رسیم. جالب است بدانید که تلفیق سنت و مدرنتیه دو ویژگی اصلی هتل‌های ژاپن هستند. درواقع اقامت در این هتل‌ها سفر به ژاپن و توکیو را هیجان‌انگیزتر می‌کند و برخی از این هتل ها آسمان خراش‌هایی مدرن و برخی نیز قصرهای سلطنتی هستند که تغییر کاربری داده‌اند و با همان فضای قدیمی و جذاب به هتل تبدیل شده‌اند. در ادامه با بهترین هتل‌های ژاپن آشنا می‌شویم:

 

  • هتل Henn na Hotel  توکیو
  • هتل wired در توکیو
  • بوتیک‌هتل ترانک یک / TRUNK HOTEL
  • هتل Shinjuku Granbell
  • هتل Andon Ryokan
  • هتل One@Tokyo Hotel
  • هتل Roppongi Hotel S
  • هتل Hoshinoya Tokyo
  • هتل  Cotoha Hotel Okachimachi

 

12

 

 

اگرچه سفر به ژاپن یکی از مقاصد سخت برای ما ایرانی‌ها به شمار می‌آید، اما قطعا تجربه بازدید از عجیب‌ترین و بی‌نظیرترین شهر جهان ارزش این همه سختی را دارد. شما در تور ژاپن در بازدید از شهرهای آن با فرهنگ اصیل ژاپن همراه با به‌روزترین تکنولوژی دنیا آشنا می‌شوید. قطعا سفر به این مقصد از دنیا هم تجربه‌های ارزشمندی را در اختیار ما می‌گذارد و دنیای جدیدی را در پیش روی ما قرار می‌دهد.

 

 

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: