پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

 

 

ویزای استارتاپ به افراد فرصتی را ایجاد می کند، که یک بیزینس را در کشور کانادا ایجاد کنند، همچنین با اخذ این پاسپورت می توانند.

 

به طور دائم در این کشور سکونت کنند، نتایج به دست آمده، حاکی از این است، کسانی که این پاسپورت را دریافت کرده اند، موفقیت بالایی در کشور کانادا را به دست آورد اند.

 

همین موفقیت از راه اخذ پاسپورت استارتاپ کانادا باعث شده است، که افراد زیادی به فکر مهاجرت در این کشور بیوفتند، با دریافت این پاسپورت بدون هیچ گونه دردسری می توانید، به این کشور روید.

 

همچنین باید دقت کنید، که در هنگام اخذ این پاسپورت به مکان های معتبری مراجعه کنید، زیرا ممکن است، که کلاه برداری در این زمینه ایجاد شود.

 

نکته ای که باید به آن توجه شود، این است، که حتما یک وکیل در زمینه این پاسپورت را در اختیار داشته باشید، یکی از مزایای این پاسپورت این است، به افرادی که تابعیت این کشور را ندارند.

 

این اجازه را می دهد، که با تهیه این پاسپورت به عنوان یک کار آفرین در این کشور مشغول شوند، که هم افراد موفق شوند، و هم باعث پیشرفت کشور شأن شوند.

 

خرج گرفتن این ویزا نسبت به ویزای تحصیلی کانادا بسیار پایین است، و به هیچ وجه گران نیست، اگر به فکر تهیه آن هستید، باید ذهنی خوب داشته باشید، تا کسب کار خوبی را راه اندازی کنید.

شرایط گرفتن ویزای استارتاپ

برای گرفتن این ویزا حداقل باید، پنج متقاضی داشته باشد، تا یک حرفه خوب را در کشور کانادا راه اندازی کنند، یکی از این پنج نفر باید به عنوان مهره اصلی معرفی شود.

 

اگر این یک نفر رد شد، پرونده گرفتن این پاسپورت نیز بسته می شود، چند نکته که باید، به آن دقت شود، این است، که حتما باید مدرک زبان را داشته باشید، زیرا یک نکته مهم حائز اهمیت است.

 

نکته دیگر داشتن وضع مالی خوب است، حتما باید، از لحاظ مالی هیچ گونه مشکلی نداشته باشید، یک ایده برای حرفه ای که قرار است، ایجاد کنید، داشته باشید، یک نامه حمایت از گروهی سرمایه گذار کانادا را داشته باشید.

 

حتما باید دقت کنید، که هیچ گونه سو پیشینه ای را نداشته باشید، هر نفر باید دو قطعه عکس را به همراه داشته باشد، برگه تاییدیه گرفتن ویزا نیز بسیار مهم است.

 

 و آخرین مرحله به همراه داشتن برگه هویت خود و بقیه افراد است، در هنگام گرفتن پاسپورت استار تاپ حتما چک لیست خود را دریافت نمایید.

 

همه فرم های مربوطه را به طور کامل و جامع تکمیل کنید، هزینه های ویزا را پرداخت نمایید، در خواست خود را ارسال کنید، مدارک لازم را تهیه کنید، یا انجام همه این ها می توانید، اقامت را به طور دائم دریافت کنید.

 

نحوه پیدا کردن سرمایه گذار از طریق پاسپورت استارتاپ

پیدا کردن یک سرمایه گذار یکی از قدم های مهم دریافت این پاسپورت است، که بسیار حائز اهمیت است، شما باید حتما یک ایده تجاری داشته باشید.

 

 با داشتن یک ایده تجاری می توانید، که سرمایه گذار های آنجا را متقاعد کنید، در ایده تجاری که شما به آن ها گفته اید، سرمایه گذاری کنند، سازمان های دولتی که کشور کانادا آن را در اختیار سرمایه گذاران گذاشته است.

 

به سه دسته تقسیم می شوند، یکی صندوق سرمایه گذاری که خطر پذیر است، دوم گروه هایی که به سرمایه گذار انجل معروف هستند، سومی(Business incubators)  این سه دسته سرمایه گذاران مورد تایید این دولت هستند.

 

پس مهاجران از طریق این پاسپورت می توانند، حمایت خود را از این سه گروه سرمایه گذار دریافت کنند،‌ هر کدام از این سه گروه کاری خاصی را انجام می دهند، که با یک دیگر متفاوت است.

 

هم ایده ها و هم کارکرد های متنوعی دارند، یکی از مزایای دریافت این پاسپورت این است، که شرایط پیچیده ای ندارد، و شما با رعایت کردن یک سری نکات می توانید، به راحتی در این کشور اقامت داشته باشید.

 

بعد از ورود به این کشور و اقامت می توانید، به دنبال مجوز سرمایه خود روید، و کار خود را شروع کنید، برسی کار و تایید شدن آن دوازده ماه تا شانزده ماه طول می کشد.

 

 نکته مهم دیگر در هنگام درخواست این پاسپورت این است، که فرد باید، سابقه کاری بالایی داشته باشد، با داشتن این پاسپورت می توانید، شرایط کسب کار حرفه ای را در کشوری دیگر تجربه کنید. برای اخذ ویزا و دریافت مشاوره رایگان با گروه مهاجرتی آیلند ویزا در ازتباط باشید

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: