پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

دندان پزشکی یکی از مهمترین رشته های پزشکی و دارای تجهیزات و مواد و ابزار بسیار گسترده ای است و تمام تجهیزات در روند درمان موثر خواهند بود در دسترس بودن و استفاده از جدیدیترین تجهیزات دندان پزشکی و با کیفیت ترین مواد مصرفی همیشه جز یکی از مهمترین مسائل ذهنی برای دندان پزشکان در سراسر دنیا و بیماران مراجعه کننده به مطب ها و کلینیک های دندان پزشکی است زیرا تجهیزات و مواد دندان پزشکی تاثیر مستقیم و قابل توجهی در روند درمان خواهند داشت . در دنیای امروز شرکت های مختلفی مشغول تولید یا واردات مواد و تجهیزات دندان پزشکی هستند و این عامل باعث ایجاد تنوع بالای محصولات در بازار دندان پزشکی شده است و با توجه به تنوع بالا محصولات قطعا شاهد قیمت های متفاوتی خواهیم بود.

بنابراین گاهی دندان پزشکان برای تهیه ی مناسب ترین مواد مورد نیاز خود دچار سردرگمی و گاهی این موضوع برای انان به امری دشوار تبدیل میشود. لازم به ذکر است که دندان پزشکان برای تهیه ی مواد مورد نیاز خود به طور مستقیم با توزیع کنندگان تجهیزات پزشکی در ارتباط هستند

دندان پزشکان برای راه اندازی یک مطب جدی ، ارتقای مطب  و بهبود مسیر درمان نیاز به تجهیزات و مواد جدید و با کیفیت تر از قبل دارند .

از تجهیزات عمومی دندان پزشکی می توان به این موارد اشاره کرد : یونیت و صندلی ، انواع کمپرسور ها ، ابزار های دستی دندان پزشکی ، امالگاماتور ، لایت کیور ،اینسترومنت ها ، ساکشن ، اتوکلاو ، انواع آنگل ، هندپیس ، ابزار های جراحی ، توربین  روکش اس اس کرون ام ای بی mib (روکش اطفال) s.s.crown و.....

از مواد مصرفی و نیمه مصرفی دندان پزشکی میتوان به این موارد اشاره کرد : مواد بی حسی ، مواد قالب گیری ، مواد ترمیمی ، انواع پانسمان ها و باندینگ ها ، روکش های موقت ، مواد پر کننده دندان ، شستشو دهنده ها و ضد عفونی کننده ها ، تری ها ، اندیکاتور ، پروتز ، امالگام ، سمان های دندان پزشکی ،موا چسبنده ، ترکیبات سفید کننده دندان ،وسایل کانال ریشه ، وسایل تزریق ، انواع کامپوزیت و.....

مواد یکبار مصرف مانند : روکش های صندلی ، پوآر و.... ، دستکش  ، ماسک  و.... نیز از موارد ضروری و پراستفاده در مطب ها و کلینیک های دندان پزشکی هستند.

 همچنین جهت تصویر برداری از دندان نیز به وسایل تخصصی تصویر برداری احتیاج خواهیم داشت .

تمام این موارد بخشی از مواد و تجهیزات مورد استفاده در هر کلینیک یا مطب دندان پزشکی هستند .

خرید تجهیزات و مواد مصرفی دندانپزشکی

جهت خرید و تهیه تجهیزات و مواد ، دندان پزشکان می توانند به طور مستقیم به فروشگاه های ارائه دهنده کالای دندان پزشکی در شهر خود مراجعه کنند .

با توجه به این که گاهی امکان خرید حضوری برای بعضی دندان پزشکان وجود ندارد و همچنین ممکن است این فرآیند گاهی زمان بر و گاهی گیج کننده باشد ، میتوان از فروشگاه های اینترنتی دندان پزشکی در سراسر ایران جهت تامین کالای مصرفی بخش درمانی خود بهره جست .

در جامعه امروزی فروشگاه های اینترنتی بسیاری در زمینه فروش تجهیزات و مواد مصرفی دندان پزشکی در ایران وجود دارد که تمام فروشگاه ها محصولات خود را در سایت خو به نمایش میگذارند و دندان پزشکان می توانند با مراجعه به سامانه کالای مورد نظر خود را انتخاب و سفارش خود را ثبت کنند .

مزایای خرید اینتر نتی نسبت به خرید حضوری :

  1. صرفه جویی در زمان .
  2. عدم محدودیت جغرافیایی : امکان خرید از فروشندگان بدون توجه به محل استقرار فیزیکی فروشگاه آن ها .
  3. امکان مقایسه بهتر محصولات : به دلیل افزایش تنوع محصولات و بیان ویژگی هر محصول این زمینه به وجود خواهد آمد .
  4. صرفه جویی در هزینه : ارتباط مستقیم با فروشنده و حذف واسط ها .
  5. تنوع محصولات : با جستجوی ساده می توان کالای مورد نظر خود را پیدا کرد.

 

دکتر مارکتز اولین مارکت پلیس در سراسر ایران می باشدکه از سال 1399 اقدام به فراهم اوردن سیستم و زیرساخت هایی جهت توزیع تخصصی تجهیزات دندان پزشکی کرده است.

 این فروشگاه یک فروشگاه تخصصی در زمینه فروش تجهیزات دندان پزشکی است  که زمینه خرید امن همراه با مقایسه محصولات از نظر کیفیت و قیمت را برای دندان پزشکان و فروشی امن را برای تامین کنندگان فراهم میکند دکترمارکتز یک فروشگاه چند فروشندگی است که امکان فروش محصولات را برای فروشندگان سراسر ایران از طریق ایجاد پنل اختصاصی برای هر فروشنده فراهم میکند که نتیجه آن مدیریت اسان فروشگاه برای فروشندگان می باشد .

 دندان پزشکان با مراجعه به این سایت میتوانند محصول مورد نظر خود را جستجو کنند و تمام برند های موجود در سایت را با یکدیگر از نظر قیمت و کیفیت مقایسه کنند و پس از ایجاد حساب کاربری شخصی محصول نهایی انتخابی خود را سفارش دهند و در سریع ترین زمان ممکن ان را دریافت کنند . در صورت تمایل دندان پزشکان عزیز امکان ارائه خدمات مشاوره برای انان نیز جهت انتخاب بهترین مواد مطابق نظر انان فراهم است .

فروشگاه دکتر مارکتز دارای نماد معتبر است و ایمد به روند اجرای کار فروشگاه نظارت دارد.

به دلیل تنوع فروشندگان و در نتیجه تنوع محصولات در مارکت پلیس دکتر مارکتز زمینه مقایسه محصولات برای دندان پزشکان فراهم می شود .

 همچنین دکتر مارکتز امکان خرید مستقیم و بی واسطه از تولیدکنندگان و وارد کنندگان را برای دندان پزشکان فراهم می اورد که این امر در کاهش هزینه ها تاثیر به سزایی دارد .

دکتر مارکتز مجله تخصصی پزشکی دکتر مگ را نیز اداره میکند که هرروزه مقالات ، اخبار و اطلاعات جدید در زمینه دندان پزشکی را در اختیار دندان پزشکان سراسر کشور قرار می دهد همچنین این مجله تخصصی دارای بخشی مفید جهت اموزش پرستاران و پزشکان می باشد . خرید تجهیزات مواد مصرفی دندانپزشکی آسوده با دکترمارکتز

در نهایت میتوان گفت دکتر مارکتز جامع ترین فروشگاه در زمینه فروش تجهیزات دندان پزشکی است .

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: