پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

در مسابقات ورزشی به تیم برنده جوایزی مختلفی اعطا می‌گردد که از مهمترین آنها میتوان مدال و کاپ ورزشی را نام برد. مدال و کاپ ورزشی با توجه به جنسی که دارند از قیمت های مختلفی برخوردار هستند. اگر قصد خرید کاپ ورزشی و مدال های ورزشی را دارید؛ به فروشگاه کیاورزش سر بزنید. در این فروشگاه انواع مدال و کاپ ورزشی با قیمت مناسب عرضه می‌شود.

 

 

 

کاربرد خرید مدال و کاپ ورزشی

در پایان مسابقات ورزشی به تیم برنده  یا شخص برنده جوایزی از جمله مدل و کاپ ورزشی اهدا می‌شود. زمانی که بعد از یک فعالیت ورزشی به فرد یا تیم برنده جوایزی پاداش می‌دهند باعث ایجاد اعتماد به نفس و افزایش انگیزه گروهی و فردی می‌شود.

یکی از دیگر از کاربرد خرید مدال و کاپ ورزشی این است که می‌تواند به ایجاد یک محیط یادگیری مثبت کمک کند. اگر بازیکنان به خاطر بازی خوبی که انجام داده‌اند پاداش بگیرند احساس خواهند کرد که به خاطر تلاش شان، مورد توجه بیشتری قرار گرفته‌اند درنتیجه بیشتر تلاش می‌کنند که به بازیکنان بهتری تبدیل شوند.

 یکی دیگری از مزایای خرید مدال و کاپ ورزشی این است که به افزایش انگیزه کمک‌ می‌کند. به طور کلی زمانی که شما هدفی را برای یک تیم مشخص می‌کنید و بعد از رسیدن به هدف، یک جایزه ارائه دهید اینکار کمک می‌کند که تیم برای رسیدن به هدف، انگیزه بیشتری داشته باشد‌‌. همانطور که یک شرکت برای بهترین کارکنان خود پاداش در نظر می‌گیرد.

شما هم میتوانید با خرید مدال و کاپ ورزشی، انگیزه تیم را برای رسیدن به هدف افزایش دهید. در فروشگاه کیاورزش انواع کاپ ورزشی و مدال با قیمت‌های مختلف وجود دارد و از این‌رو امکان خرید با هر بودجه‌ای امکانپذیر است.

خرید انواع مدل و کاپ ورزشی ارزان

کیاورزش به عنوان یکی از بزرگترین و برترین مرکز خرید مدال ورزشی و کاپ ورزشی و همچنین تولید کننده انواع کالای ورزشی فعالیت می‌کند. تمام محصولات این مجموعه از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. جهت خرید کافیست به صفحه رسمی فروشگاه‌ کیاورزش مراجعه کنید و پس از ثبت سفارش در کوتاه‌ترین زمان تحویل بگیرید. جهت خرید محصولات برندهای برتر ورزشی جهان همین الان به فروشگاه کیاورزش مراجعه کنید.

معرفی انواع مدل و کاپ ورزشی در کیاورزش

همانطور که گفتیم کیاورزش به عنوان یکی از مراکز تولید و فروش انواع مدل و کاپ ورزشی در ایران فعالیت می‌کند. در این بخش می‌خواهیم به معرفی انواع مدل و کاپ ورزشی در این مجموعه بپردازیم.

2

مدال ورزشی شنا

شنا یکی از رشته های ورزشی پرطرفدار است که هر سال مسابقات زیادی در این زمینه برگزار می‌شود. مسیولین و داوران مسابقات شنا می‌توانند برای اهدا جوایز از مدال شنا استفاده کنند. قیمت مدال ورزشی شنا با توجه به آبکاری طلا، آلومینیومی و برنزی که دارد متفاوت است. شما می‌توانید این محصول را به صورت تکی و عمده با بالاترین کیفیت از فروشگاه کیاورزش تهیه کنید.

مدال ورزشی کشتی

کشتی یکی از ورزش های رزمی محبوب است. کشتی یک مسابقه دو نفره است که فردی که بتواند به اصلاح شانه حریف را خاک کند برنده این رقابت خواهد بود. در پایان این مسابقه به فرد برنده مدال ورزشی کشتی اعطا می‌گردد. جهت خرید مدال ورزشی کشتی با گارانتی اصالت می‌توانید به سایت رسمی کیاورزش مراجعه کنید.

مدال ورزشی تکواندو

تکواندو یکی از ورزش های محبوب جهانی است. در پایان این مسابقه به برنده مدال ورزشی تکواندو هدیه می‌دهند. اگر شما یکی از مسیولین برگزاری مسابقه تکواندو هستید برای افزایش انگیزه ورزشکاران، می‌توانید مدال تکواندو را از فروشگاه کیاورزش خریداری کرده و به خاطر عملکرد خوب به آنها هدیه دهند.

مدال تنیس

مدال تنیس برای مسابقات تنیس طراحی شده‌اند. با اینکه این مدل از نظر مادی از قیمت بالایی برخوردار نیست ولی ارزش معنوی زیادی برای ورزشکاران دارد. مدال تنیس یک هدیه ماندگار و به یادماندنی از مسابقات تنیس خواهد بود‌. شما می‌توانید این محصول را همراه با یک بند شیک از فروشگاه کیاورزش تهیه کنید.

مدل کاراته

کاراته یک هنر رزمی است که شامل تکنیک‌های مختلف از جمله مشت زدن، لگد زدن، ضربه زدن و غیره می‌باشد‌. اگر شما یکی از طرفداران این ورزش هستید و دوست دارید یکی از مدل های آن را در خانه داشته باشید میتوانید همین الان جهت خرید این محصول به صفحه رسمی کیاورزش سر بزنید. خرید اینترنتی از این مجموعه این امکان را فراهم می‌کند تا بدون رفتن به بازار و صرف هزینه زیاد این مدال را با کیفیت بالا و قیمت مناسب تهیه کنید.

مدال کیک بوکسینگ

کیک بوکسینگ یکی از ورزش های رزمی است که بسیاری از افراد برای دفاع از خود به دنبال یادگیری آن هستند. اگر به ورزش کیک بوکسینگ علاقه دارید می‌توانید مدال کیک بوکسینگ را با گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی از کیاورزش تهیه کنید.

 مدال شطرنج

شطرنج یکی از بازی های محبوب دو‌نفره در سراسر دنیا است. این ورزش در خانه، باشگاه، آنلاین و مسابقات انجام می‌شود‌. اگر به شطرنج علاقه مند هستید یا یکی از مسئولین برگزار مسابقات شطرنج هستید می‌توانید مدال شطرنج را از کیاورزش سفارش دهید و در کوتاه‌ترین زمان تحویل بگیرید.

3

کاپ جام جهانی

کاپ جامی است که در پایان مسابقات فوتبال به تیم برنده جایزه می‌دهند. کاپ جام جهانی در پایان مسابقات فوتبال جام جهانی به تیم برنده به عنوان پاداش داده می‌شود. اگر طرفدار مسابقات جام جهانی فوتبال هستید می‌توانید کاپ جام جهانی را با کیفیت بالا و قیمت مناسب از فروشگاه کیاورزش تهیه کنید و در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید.

کاپ باشگاهی

مسابقات ورزشی زیادی در سطح استانی، کشوری و جهانی برگزار می‌شوند. هدف از شرکت ورزشکاران در این مسابقات این است که حریفان خود را شکست دهند و توانایی و مهارت خود را نشان بدهند. مسئولین برگزاری این مسابقات می‌توانند با خرید کاپ  باشگاهی، آنها را به برترین ورزشکاران اهدا کنند. ارائه این کاپ به ورزشکاران موجب افزایش اعتماد به نفس آنها می‌گردد. ست کاپ باشگاهی در سه رنگ طلایی، نقره‌ای و برنز در فروشگاه کیاورزش عرضه می‌شود.

کاپ ایرانی جدید  کاسه‌ای

کاپ ایرانی جدید کاسه‌ای یکی از انواع کاپ های قهرمانی است که در مسابقات ورزشی مختلف به ورزشکاران برجسته هدیه می‌دهند.  جهت خرید این کاپ به صورت عمده می‌توانید سفارش خود را در فروشگاه کیاورزش ثبت نمایید. انواع کاپ در طرح و شکل های مختلف در این فروشگاه وجود دارد که شما می‌توانید با توجه به بودجه و نیازتان به صورت  تکی و عمده  خریداری کنید.

قیمت مدال و کاپ ورزشی

انواع مدال و کاپ ورزشی با قیمت‌های مختلفی در بازار عرضه می‌شود. دلیل این تفاوت قیمت مربوط به جنس محصول است. توجه داشته باشید که قیمت مدال از کاپ ارزانتر است به خاطر اینکه حجم فلزی که در ساخت آن استفاده می‌شود بسیار کم است. کاپ های ایرانی جنس فلزی دارند و کاپ های خارجی پلاستیکی می‌باشند‌ و از قیمت بالاتری برخوردار هستند. امروزه در سراسر دنیا کاپ های پلاستیکی مورد استقبال بیشتری قرار می‌گیرند البته در ایران کاپ های فلزی به دلیل قیمت ارزان بیشتر عرضه می‌شوند.

***توجه داشته باشید با اینکه قیمت مدال طلا تقلبی نسبت به نمونه اصلی بسیار ارزان تر است اما از ارزش معنوی بالایی برای ورزشکاران برخوردار می‌باشد. جهت خرید  مدال ورزشی طلا با قیمت مناسب به فروشگاه اینترنتی کیاورزش مراجعه کنید.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: