پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

 

هزینه زمین فوتسال با پوکه معدنی چقدر است؟

Baby Fut Court با چمن اروپایی راه راه 2 رنگ ساخته شده است و هزینه تقریبی آن 72848.35 دلار است.سیستم نصب شامل: چمن مصنوعی 2 رنگ + خطوط سفید + ماسه سیلیس + لاستیک مصنوعی + نصب + چسب + ابزار و تجهیزات حرفه ای برای شما درست است 

زمین فوتسال چگونه ساخته می شود؟

قبل از ساخت و نصب میدان Baby Fut، باید سطحی از سیمان یا مواد متراکم  داشته باشیم، هرگز خاک سیاه نداشته باشیم زیرا متراکم شدنی نیست و اولین بارندگی سطح را حرکت می دهد. هنگامی که "پایه" را در اختیار داشتید، به نصب چمن مصنوعی می روید که با یک سیستم حاشیه سبز سیبی و سبز مزرعه ارائه می شود تا ظاهری حرفه ای به آن ببخشد. زمین همچنین دارای طرح رسمی با خط سفیدی از چمن مصنوعی است. زمان نصب کورت مصنوعی مانند این 2 تا 3 روز است. برای رفعه این مشکلات میتوان از پوکه معدنی استفاده کرد.

زمین فوتبال 5

یک زمین فوتبال 5 با چمن XT Slide 30 میلی‌متری 700 گرمی 219468.29 دلار  قیمت دارد   ( شامل چمن سبز + خطوط چمن سفید + ماسه + لاستیک مصنوعی + نصب + چسب )

با European Grass Eco 30 قیمت آن 189642 دلار است  (شامل چمن سبز + خطوط چمن سفید + ماسه + لاستیک مصنوعی + نصب + چسب )

یک زمین فوتبال 7 چقدر است؟

یک زمین فوتبال با  پوکه معدنی 7 نفره دارای حداقل اندازه 50 در 30 متر و حداکثر اندازه 60 در 40 متر است.   زمین فوتبال 7 برای مدارس، باشگاه ها، مراکز آموزشی ایده آل است. اکثراً کسی که تصمیم به ساخت یک زمین فوتبال با پوکه معدنی 7 نفره دارد، یک مدرسه، دانشگاه یا باشگاه است یا یک تاجر است که تصمیم می گیرد باشگاه خود را برای ساخت یک زمین فوتبال 7 نفره باز کند و آن را برای بازی های لیگ اجاره کند.

هزینه یک زمین فوتبال 7 نفره چقدر است؟

زمین فوتبال پوکه 7 نفره با چمن اروپایی XT Slide 40 میلی متری 800 گرمی ، راه راه در 2 رنگ و قیمت تقریبی 515,183.34  پزو مکزیکی ساخته شده است. سیستم نصب زمین فوتبال 7 نفره مصنوعی شامل: چمن مصنوعی 2 رنگ + خطوط سفید + ماسه سیلیس + لاستیک مصنوعی + نصب + چسب + ابزار و تیم حرفه ای برای صحیح آن 

زمین فوتبال 7 چگونه ساخته می شود؟

قبل از ساخت زمین فوتبال 7 طرفه، سطحی از سیمان یا مواد بی اثر باید متراکم شود، هرگز خاک سیاه نشود زیرا متراکم نمی شود و اولین بارندگی سطح را حرکت می دهد. هنگامی که "پایه" را با شیب طبیعی 1.5٪ به یکی از اضلاع داشتید، اقدام به نصب چمن مصنوعی می کنید که با سیستم حاشیه سبز سیب و سبز مزرعه ارائه می شود تا ظاهری حرفه ای به آن بدهد. زمین همچنین دارای طرح رسمی با خط سفیدی از چمن مصنوعی است. زمان نصب یک زمین فوتبال مصنوعی 7 از 5 تا 9 روز می باشد.

زمین فوتبال سریع

یک زمین فوتبال سریع چقدر بزرگ است؟

ابعاد یک زمین رسمی فوتبال سریع 53 متر در 22 متر است.

زمین فوتبال Rapido چگونه ساخته می شود؟

اگر در مورد چگونگی ساخت یک زمین فوتبال سریع شک دارید. قبل از ساخت زمین فوتبال  و  نصب چمن مصنوعی ، باید سطح سیمانی داشته باشیم، هرگز زمین سیاه نداشته باشیم، زیرا نمی توان آن را متراکم کرد و اولین بارندگی سطح را حرکت می دهد. هنگامی که "پایه" را دارید، اقدام به نصب چمن مصنوعی می کنید. زمین همچنین دارای طرح رسمی با خط سفیدی از چمن مصنوعی است. زمان نصب کورت مصنوعی مانند این از 5 تا 8 روز است. نصب زمین فوتبال سریع همچنین علاوه بر تهیه چمن مصنوعی، نصب گردل زمین فوتبال سریع را نیز می توانید با ما نقل کنید.

هزینه یک زمین فوتبال سریع چقدر است؟

زمین فوتبال سریع با چمن مصنوعی اروپایی، چمن یا مات  ساخته شده است ، ما می توانیم برای نصب چمن مصنوعی و همچنین ساخت گردل فوتبال سریع (دیوار محیطی است که زمین فوتبال سریع را به گردش در می آورد) از شما نقل قول کنیم. زمین های فوتبال مطابق با مقررات فدراسیون با هزینه 330640.05 پزو ساخته شده است.  

زمین فوتبال با پوکه معدنی

 

با XT Slide 40mm 850 گرمی 1,488,533.11 دلار قیمت دارد   (شامل چمن سبز + خطوط چمن سفید + ماسه + لاستیک مصنوعی + نصب + چسب )

  • اگر از قبل یک زمین بسکتبال دارید که می خواهید با فوتبال سازگار شوید، زمین ها را می توان روی بتن قرار داد
  • چمن اروپایی ما با درمان UV در برابر تغییر رنگ و تخریب فیبر ارائه می شود. برخلاف چمن های چینی که با پوشش UV عرضه نمی شوند، نمی توان آنها را بیش از 2 سال تضمین کرد.

اگر هنگام درست کردن زمین فوتبال یا فوستال از پوکه معدین برای زیر ساخت های زمین استفاده شود کمترین هزنیه برای شما اب خواهد خورد

 

نقل قول ما شامل چه چیزی است؟

چمن مصنوعی اروپایی به مدت 9 سال در برابر تغییر رنگ و تخریب الیاف اصیل اروپایی تضمین شده است. نصب توسط پرسنل آموزش دیده چیدمان رسمی با چمن مصنوعی سفید (خط سفید). ماسه و لاستیک با کیفیت بالا. حمل و نقل به مقصد، روزانه، چسب برای چمن مصنوعی. ( چمن دوخته، چسبانده و ولکانیزه شده است )

ما همچنین لوازم جانبی داریم تا زمین شما را آماده بهره برداری کنیم.

  • اهداف رسمی
  • شبکه‌های پیرامونی و پست‌ها برای شبکه‌ها
  • توری سیکلونیک
  • نیمکت برای بازیکنان
  • برای 35،75 یا 150 نفر ایستاده است
  • نور معمولی یا LE

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: