پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

گیر افتادن در خانه می تواند هم برای شما و هم برای توله سگتان خسته کننده باشد. اما می‌توانید با انجام بازی‌های سرگرم‌کننده با سگ خود، کمی تحریکات ذهنی و جسمی به او بدهید. در اینجا ایده هایی برای بازی ها و فعالیت های سرگرم کننده وجود دارد که می توانید آموزش سگ را توسط مربی سگ با توله سگ خود در زمانی که در خانه گیر کرده اید بازی کنید.

سگ ها عاشق بازی با صاحبشان هستند. با این حال، مهم است که این بازی ها را در محدوده های قابل قبول نگه دارید و از تشویق سگ خود به انجام رفتارهای خطرناک یا متخاصم اجتناب کنید. اطمینان حاصل کنید که اسباب بازی هایی که برای سگ خود می خرید از موادی ساخته شده اند که در برابر گاز گرفتن مقاوم هستند و به سگ شما آسیب نمی رسانند.

بازی های سرگرم کننده برای توله سگ ها

سگ ها به دلایل زیادی بازی می کنند، از جمله توسعه مهارت های حرکتی، ایجاد انسجام اجتماعی و آماده شدن برای اتفاقات غیرمنتظره. در حالی که بسیاری از حیوانات دیگر زیاد بازی نمی کنند، بسیاری از سگ ها از این نوع فعالیت لذت می برند و احتمالاً در آن شرکت خواهند کرد. علاوه بر این، سگ ها به احتمال زیاد بازیگوش هستند، حتی اگر از آن آگاه نباشند.

بهترین راه برای سرگرم کردن سگ، تهیه انواع مختلف اسباب بازی های سگ است. می توانید توپ های تنیس، اسباب بازی های طناب و سایر اسباب بازی هایی که سگ شما از آنها لذت می برد را امتحان کنید اگر این اسباب بازی را تهیه نکردید میتوانید از پت شاپ دناپت  denapet.com فروشگاه حیوانات خانگی تهیه کنید. اما برای جلوگیری از خستگی، باید اسباب بازی ها را بچرخانید. هنگامی که چهار یا پنج اسباب بازی را پیدا کردید که سگ شما دوست دارد، باید حداقل یک بار در هفته آنها را تعویض کنید.

بازی توپ را مخفی کنید

 

این بازی یک تمرین ذهنی خوب برای توله سگ شما است. در این بازی شما باید توپ را مخفی کنید و سگ شما باید آن را پیدا کند. باید توجه داشته باشید که این بازی می تواند توله سگ شما را خسته کند. خوشبختانه، شما می توانید نسخه خود را از بازی بسازید که سگ شما بتواند با شما بازی کند.

ترفند دیگر این است که به سگ خود بیاموزید توپ را بگیرد. به سگ خود توپ را نشان دهید و هر بار که توپ را برمی دارد به او جایزه بدهید. در نهایت، او یاد می گیرد که مانند یک حرفه ای دریبل کند. هنگامی که او در این امر مسلط شد، می توانید یک توپ فوتبال را به او معرفی کنید. وقتی به سگ خود پاداش می دهید، می توانید غذاهای سالم مانند سیب و هویج را انتخاب کنید. علاوه بر اینها ، می توانید یکی از بهترین خوراکی های سگ تهیه شده از مواد طبیعی را نیز انتخاب کنید.

برو و بیاور

2

برو و بیاور بازیی است که می‌توانی با آن سگ خود را آموزش بدهی تا وسایلی را که پرتاب می‌کنی برگرداند. این بازی سرگرم کننده است و راهی عالی برای ارتباط با توله سگ خود است. تا جایی که ممکن است، به طور ایده‌آل روزانه یا هر زمان که نمی‌توانید توله سگ خود را برای پیاده‌روی بیرون ببرید، بازی کنید. با تمرین واکشی در حیاط خلوت یا در یک منطقه امن شروع کنید. هنگامی که توله سگ شما در واکشی تسلط یافت، به بازی کردن در بیرون ادامه دهید. همیشه به یاد داشته باشید که با ارائه اسباب‌بازی‌هایی که سگ شما جذاب‌ترین آنها را می‌بیند، بازی را سرگرم‌کننده نگه دارید.

هنگام آوردن آن، حتما به توله سگ خود وقتی اسباب بازی را به شما بازگرداند، جایزه بدهید. این به او کمک می کند که انداختن اسباب بازی را با دریافت جایزه مرتبط کند. هنگامی که توله سگ شما یاد گرفت که بازی را با سرگرمی مرتبط کند، می خواهد دوباره بازی کند. همچنین ایده خوبی است که در پایان هر جلسه واکشی انتظار یک درمان را داشته باشید.

اسباب بازی را پیدا کنید

بازی "یافتن اسباب بازی" یک راه سرگرم کننده برای آموزش حس بویایی و مغز توله سگ شما است. همچنین به توله سگ شما کمک می کند تا تماشا کند. برای شروع بازی، باید اسم اسباب بازی توله سگ خود را بگذارید و دستوری مانند «یافتن» به آن بدهید. اسباب بازی را به طور جزئی یا کامل زیر حوله پنهان کنید و وقتی توله سگ خود را پیدا کرد آن را تحسین کنید.

اسباب بازی های پازل سگ نیز سرگرم کننده هستند زیرا به توله سگ شما فرصتی برای چالش می دهند و در عین حال به شما جهت و تشویق می دهند. همچنین یک تجربه پیوند عالی است. توله سگ شما دوست دارد بفهمد که چگونه یک اسباب بازی پیدا کند، و چند تلاش اول بسیار سرگرم کننده خواهد بود.

طناب کشی

3

طناب کشی یک بازی کلاسیک است که بیشتر سگ ها دوست دارند بازی کنند. هرچه بیشتر با توله سگ خود بازی کنید، احتمال اینکه توله سگ شما چند ترفند مهم را بیاموزد بیشتر است. یک راه عالی برای آموزش سگ خود برای اطاعت از دستورات و در عین حال سوزاندن انرژی و کمک به توله سگ خود در ایجاد استقامت. همچنین به شما کمک می کند تا یک پیوند قوی بین شما و توله سگ خود ایجاد کنید.

قبل از شروع بازی طناب کشی با توله سگ خود، مهم است که برخی از اقدامات احتیاطی ایمنی را بدانید. اولاً نباید خیلی محکم بکشید زیرا ممکن است برای فک و دندان سگ شما مشکل ایجاد کند. همچنین مهم است که هنگام رشد و تکامل دندان ها و فک توله سگ از این موارد آگاه باشید. اگر فکر می کنید توله سگ شما علائم پرخاشگری را نشان می دهد، باید بازی را متوقف کنید. در غیر این صورت، می توانید بازی های دیگری را انتخاب کنید که برای توله سگ خود بی خطر هستند.

دوم، قبل از بازی طناب کشی با توله سگ خود، مهم است که قوانین بازی را تعیین کنید. سگ شما نباید به سمت اسباب بازی طناب کشی بیفتد. در عوض، فقط باید با اجازه شما آن را مصرف کند. می توانید این کار را با گفتن به او قبل از در دست گرفتن اسباب بازی انجام دهید که دراز بکشد یا بنشیند. اگر او سعی کرد بدون اجازه شما اسباب بازی را بردارد، می توانید آن را بردارید.

بازی های چابکی

بازی های چابکی یک راه عالی برای فعال کردن توله سگ شما و افزایش اعتماد به نفس و هماهنگی او هستند. شما می توانید با استفاده از مبلمان یا پتو، مسیرهایی با موانع در اطراف خانه ایجاد کنید. برای تکمیل آموزش پذیرایی یا جوایز دیگری ارائه دهید. همچنین می توانید از مخروط ها یا هولا هوپ برای ایجاد مسیرهای بیرونی استفاده کنید.

مهم ترین چیزی که در بازی های چابکی باید به خاطر بسپارید این است که همیشه روحیه خود را زنده نگه دارید. سگ‌ها حساس هستند و می‌دانند چه زمانی سرگرم نمی‌شوید، پس حتما از سطح انرژی مثبت استفاده کنید. این به توله سگ شما کمک می کند تا از بازی ها بیشتر لذت ببرد. همچنین باید به توله سگ خود وقتی اسباب بازی هایش را رها می کند، جایزه بدهید.

منبع این مقاله: الومربی

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: