پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

فقط با تعویض درب های کابینت می توانید یک تغییر کلی در فضای آشپزخانه به وجود آورید.

این طرح ‌ها با رنگ ‌ها و شکل های مختلفی که دارند می ‌توانند هر سبکی را که مورد علاقه شما می باشد در فضا ایجاد کنند.

با استفاده از کابینت مدرن و درهای مینیمالی و ساده که بدون دستگیره می باشند می توانید ظاهری یک دست، ساده و شیک در فضای آشپزخانه خود به وجود آورید.

امروزه طراحی های بسیارخاص ومنحصربفرد درآشپزخانه باتوجه به ابعاد ومیزان فضای انجام می شود تابیشترین استفاده ازفضا وبهترین طراحی اجراشود.

درحال حاضرهر جاصحبت ازکابینت می شود درذهن افرادیک کابینت های بسته دربالا وپایین بوجود می آید.

درحال حاضرآشپزخانه ها بصورت باز ومتفاوت طراحی می شوند و قفسه وشلف جایگزین کابینت های بسته می شوند.

همچنین طراحی جزیره درآشپزخانه باعث می شود تافضای کار راحت تری داشته باشیم وباطراحی کابینت در زیر آن می توان فضای زیادی برای ذخیره سازی به وجودآورد.

 

انواع مختلف کابینت که درحال حاضرجهت سفارش دربازار موجود است :

  1. کابینت MDF
  2. کابینت هایگلاس
  3. کابینت PVC
  4. کابینت ممبران
  5. کابینت نئوکلاسیک

درطراحی آشپزخانه که به صورت مربع باشد معمولا بصورت الL طراحی می شودو در آشپزخانه های کوچک تر   به صورت یوU   شکل بایدانجام شود. جهت ایجاد فضای مدرن تر طراحی با کابینت های منحنی یاهلالی باید انجام گردد.

9

درطراحی آشپزخانه مثلثی به نام  مثلث کار وجود داد که عبارت است ازیخچال – اجاق گاز وسینکباید طوری طراحی شود که کمترین فاصله را بایکدیگر داشته باشند

سعی می شود برای متراژهای کوچک رنگ کابینت روشن باشد تافضا را بزرگ تر نشان دهد.

انتخاب درست وطراحی صحیح واستاندارد باعث می شود سالها از دیدن آنها لذت ببرید وهرگزخسته نشوید ، باتوجه به هزینه های بالای کابینت درهمان ابتدا بهترین را انتخاب نمائید ، چرا که هزینه تعمیر وتکرار آن ازلحاظ اقتصادی به صرفه نمی باشد.

بهترین مواد کفپوش برای جزایر آشپزخانه

 

کفپوش آشپزخانه در اکثر خانه ها باید در برابر سایش و پارگی زیاد مقاومت کند. در حالی که تمیز کردن کاشی و وینیل مطمئناً آسان است، کفپوش چوبی بسیار بادوام است.

 

     چوب ظاهری گرم و معتبر به آشپزخانه می بخشد، اما گران تر از برخی گزینه های دیگر کفپوش است.

     ورقه ورقه و وینیل در طیف وسیعی از سبک ها و پرداخت ها وجود دارد و جایگزینی مقرون به صرفه برای چوب یا سنگ است، اما مسلماً بدون ماندگاری طولانی است.

     سنگ جلوه ای مجلل دارد و سطحی از فردیت را به طرح طراحی شما می افزاید، اما از نظر قیمت یک گزینه برتر است.

     سرامیک و پرسلن جایگزین های مقرون به صرفه تری برای سنگ هستند و در طیف وسیعی از الگوها و پرداخت های مختلف وجود دارند.

آشپزخانه صنعتی چیست؟

آشپزخانه‌های سبک صنعتی از ویژگی‌های ساده با استایل خام استفاده می‌کنند تا فضایی را ایجاد کنند که به نظر باز باشد و جابه‌جایی آن آسان باشد. آنها تمایل دارند که اشکال بزرگ و جعبه ای مانند جزایر آشپزخانه و سطوح کاری درشت را ترکیب کنند که هم مفید هستند و هم نگهداری آنها آسان است.

 

طراحی‌های آشپزخانه‌های صنعتی با کمی الهام از کارخانه، عناصر قدیمی و جدید را با هم ترکیب می‌کنند تا فضایی آرام ایجاد کنند که در آن آشپزی، معاشرت و غذا خوردن احساس آرامش و راحتی می‌کند.

مزایای طراحی آشپزخانه صنعتی

 

شیک و در عین حال کاربردی، سادگی یک آشپزخانه به سبک صنعتی مزایای بسیاری را در خانه شما به ارمغان می آورد.

آنها برای ماندگاری ساخته شده اند

 

اولا، آشپزخانه های صنعتی بادوام و مستحکم هستند - به این زودی ها به دنبال تعویض واحدهای خود نخواهید بود. به علاوه، سطوح کار به گونه ای طراحی شده اند که به راحتی با خراش ها و همچنین ساییدگی و پارگی عمومی مقابله کنند.

 

به همین دلیل، هنگام پخت و پز در یک آشپزخانه صنعتی، به شما این فرصت داده می شود که از فرآیند پخت و پز لذت ببرید - لازم نیست نگران علامت گذاری یا لکه دار شدن سطوح یا سوزاندن آنها با یک تابه داغ باشید.

از نظر سبک برتر هستند

علاوه بر کاربردی بودن، سرمایه گذاری در آشپزخانه ای به سبک صنعتی نیز شیک است. ظاهر مدرن و براق مطمئناً همسایگان و دوستان را تحت تأثیر قرار می دهد و همچنین برای سرگرمی عالی است. هنگامی که جنبه های کاربردی فضا را با ظاهر چشمگیر آن ترکیب می کنید، وقتی احساس می کنید که می خواهید بزرگترین مهمانی شام سال را میزبانی کنید، تعجب نخواهید کرد! ناگفته نماند که یک آشپزخانه مدرن چقدر می تواند یک خانه قدیمی و خسته را احیا کند. با جان بخشیدن به قلب خانه، بقیه خانه شما به زودی مزایای آن را احساس خواهند کرد. آشپزخانه ای شیک و پیچیده باعث پیشرفت و پیشرفت شما در بقیه قسمت های خانه می شود و شما را ترغیب می کند که خانه عالی خود را بسازید.

ایده های طراحی آشپزخانه صنعتی برای پذیرفتن

 

حالا که تصمیم گرفتید روی حس صنعتی سرمایه گذاری کنید، نگاهی به این بیندازید که چگونه می توانید این روند را در آشپزخانه خود بگنجانید – چه می خواهید یک بازسازی کامل داشته باشید یا فقط یک به روز رسانی.

آن را با قفسه های باز باز کنید.

 

قفسه بندی باز جزء کلاسیک طراحی صنعتی است و دسترسی به لوازم ضروری را برای شما آسان می کند و در عین حال قطعات مورد علاقه خود را نیز به نمایش می گذارد.

 

انتخاب یک واحد قفسه بندی باز یا نصب قفسه های جداگانه در سراسر دیوارها را در نظر بگیرید - آنها برای نمایش لوازم آشپزخانه به سبک صنعتی عالی هستند. اگر آشپزخانه بزرگی دارید، می‌توانید از مبلمان بازسازی‌شده، مانند قفسه کتاب بازسازی‌شده، برای اضافه کردن رنگ آنتیک استفاده کنید.

از نورپردازی آویز استفاده کنید

نیل چوب با بکارگیری متد های روز آماده است تا شما را به رویای خود برساند.

نورپردازی آویز آشپزخانه که جزء اصلی طراحی صنعتی است، کاملاً با سبک کارخانه ای که ظاهر صنعتی به ارمغان می آورد، کار می کند و به شما امکان می دهد مناطق نورپردازی اختصاصی آشپزخانه را برای آشپزی و غذاخوری ایجاد کنید.

 

چراغ‌های آویز مشکی یک گزینه کلاسیک و همه کاره هستند و می‌توان آن‌ها را با چراغ‌های کابینت و نورافکن ترکیب کرد تا یک طرح نورپردازی لایه‌ای در سراسر چیدمان شما ایجاد شود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: