پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

امروزه یکی از مهم ترین مسائلی که به آن توجه می شود دیزاین این میزهاست و خانم های خوش سلیقه ایرانی با استفاده از تزئین کننده های مختلف در جهت داشتن محیطی جذاب عمل می کنند.

علاوه بر موارد گفته شده یکی دیگر از مباحثی که به آن توجه ویژه شده تزئین میز ناهار خوری برای عروس است که به عنوان آیتم جذاب و جزء رسومات ایرانی محسوب می شود.


در ادامه به شرح کاملی از چیدمان میز ناهار خوری عروس خواهیم پرداخت و دعوت می کنیم تا انتها همراه ما باشید و اطلاعات خود را افزایش دهید.

 

چرا تزئین میز ناهار خوری برای عروس دارای اهمیت است؟

به منظور افزایش زیبایی در محیط  تزیین میز ناهار خوری برای عروس  بسیار ضروری و مهم است زیرا این مسئله سبب نمایش کدبانویی عروسان شده به علاوه سرویس جهیزیه وی در مقابل چشم بینندگان بیش از هر زمان دیگری خودنمایی می کند، از این رو حیاتی است که چیدمان خاص و جذاب را در محیط پیاد ه سازی کنید تا خاطره ای بیاد ماندنی را اذهان اطرافیان به یادگار بگذارید.

آشنایی با ۱۰ ایده برای تزئین میز ناهار خوری برای عروس

  • در هنگام چیدمان میز به دیزاین منزل توجه داشته باشید و متناسب با آن به تزئین بپردازید.
  • از ایجاد شلوغی بر روی میز پرهیز کنید تا دچار بی نظمی نشوید.
  • از رانرهای زیبا و جذاب برای زیبایی میز استفاده کنید.
  • از آکسسوری ها خاص استفاده کنید.
  • توجه به رنگ ها و ایجاد هماهنگی بین آن ها را فراموش نکنید.
  • استفاده از زیر بشقابی های حصیری هم می تواند گزینه مناسبی باشد.
  • استفاده از گل های طبیعی.
  • استفاده از شمع های یک رنگ.
  • با توجه به فصل به چیدمان بپردازید.
  • استفاده از ظروف خوش رنگ و آنتیک.

چه رنگ هایی تزئینات را لوکس نشان می دهد؟

توصیه می کنیم اگر در پی دسترسی به تزیین میز ناهار خوری برای عروس به حالتی لوکس و خاص هستید از رنگ های طلایی و سیلور بهره گیری کنید.

برای این منظور می توانید از ظروف پایه دار و یا قاشق و چنگال هایی با رنگ های قید شده استفاده کنید. همچنین می توانید از اشیاء دکوری زیبا و منحصر به فرد بهره گیری کرده و محیطی جذاب را برای سرو غذا فراهم آورید، این گونه می توانید علاوه بر گذراندن زمان در بهترین حالت حس خوب و عالی را در اطرافیان به وجود آورده و خاطراتی فراموش نشدنی را رقم بزنید.

از چه روش هایی برای دسترسی به تزئینات خاص میز ناهار خوری عروس می توان استفاده کرد؟

توجه به تزئینات علی الخصوص در زمانی که برای نو عروسان اجراء شود همواره با شوق و ذوق اطرافیان همراه بوده است و حالت معمول تزئینات با استفاده از گل و شمع اجرایی می گردد اما ما در این قسمت قصد داریم به ارائه نکات دیگری بپردازیم که در پی آن می توانید میزی خاص و فوق العاده داشته باشید.

زمانی که می خواهید بشقاب های سرویس جهیزیه را روی میز قرار دهید باید در نظر داشته باشید که ابتدا یک زیر بشقابی زیبا و بعد از آن بشقاب پلو خوری و سپس پیش دستی و بعد از آن بشقاب خورشت خوری جایگذاری شوند.

سپس به قرار دادن لیوان و یک گیلاس در کنار آن اقدام نمایید، سپس کارد و چنگال و قاشق و بعد کاسه و نمک دان به شکل منظم در کنار هم قرار گیرند همچنین باید گفت بقیه ظروف از جمله دیس پلو خوری و ظرف سالاد در قسمت مرکزی میز قرار داده شوند.

9

 

انجام تزئینات رمانتیک برای میز ناهار خوری عروس چگونه است؟

چیدمان میز رمانتیک برای سرو غذا می تواند نماد خوبی از عشق و علاقه بین زوجین محسوب شود، و این مسئله بیان می کند زیبایی باید در تمامی سطوح افراد نمایان شود ته فقط در اتاق خواب.

در واقع اجرای تزئینات بر روی میز ناهار خوری کم جا این امکان را به وجود می آورد که شور و عشق در همه ابعاد منزل جلوه پیدا کند از این رو لازم است از وسایل و چیدمان به شکل صحیح استفاده شود تا حس بهتری بین افراد شکل گیرد.

برای دستیابی به زیبایی کافیست از رومیزی هایی که تناسب رنگی با فضا دارند استفاده کنید و به هماهنگی المان های محیط توجه داشته باشید، همچنین می توانید از گلبرگ های گیاهان استفاده کرده و میزی خاص و متفاوت را پدید آورید.

استفاده از گوی های مرواریدی در کنار شمعدان های لوکس با رنگ های متناسب هم می تواند انتخابی عالی محسوب شود و فضایی جذاب را به وجود آورد.

برای افزایش زیبایی در تزئین میز ناهار خوری برای عروس از چه وسایلی کمک بگیریم؟

توصیه می کنیم برای دستیابی به جلوه ای خاص می توانید از سوفله خوری ها با رنگ های خاص در کنار شمعدان های بلند و قطور استفاده کنید همچنین از تکه ای پارچه ساتن با رنگ خاص می تواند چهره ای جذاب به میز شما دهد.

از دیگر موارد زیبایی بخش می توان به وجود یک تنگ آب همراه با گل های فانتزی اشاره کرد و یا وجود بطری های حاوی نوشیدنی در کنار برش های میوه زیبایی قابل توجهی به میز ناهار خوری شما خواهد بخشید و زوجین می توانند با بهره گیری از این ایده های ساده و راحت فضای منحصر به فرد را برای شریک احساسی خود به وجود آورند.

10

 

از چه اشیاء دکوری برای افزایش زیبایی میز ناهار خوری می توان استفاده کرد؟

انتخاب ظروف و اشیاء برای دستیابی به زیبایی میز برای سرو غذا همواره سخت بوده و به دلیل وجود مدل های مختلف تصمیم گیری دشوار است از این رو می توانید از ایده های ترکیبی بهره گیری کرده و در نهایت زیبایی چشم نوازی را شکل دهید.

گاهی ممکن است با وجود چند شاخه خشک از درختان( برحسب فصل ها ) و یا کاج های چوبی استایلی متفاوت در محیط به وجود آورید و لحظاتی فوق العاده را به وجود آورید.

نتیجه گیری

در این مطالب سعی کردیم شما عزیزان را با نحوه آراستگی و چیدمان میز ناهار خوری 4 نفره عروس آشنا کنیم و امیدواریم با ارائه این عکس ها و اطلاعات توانسته باشیم سبب افزایش ایده در ذهن های خلاق شما همراهان گرامی شده و موفق شوید میزی خاص و بی نظیر را برای خود و همراهانتان فراهم کنید، در انتها از توجه شما صمیمانه قدردانی می کنیم و امیدواریم این گفته ها برای شما مفید و کاربردی واقع شده باشد.

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: