پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

یکی از وسیله‌هایی که همه ما برای سرگرمی در خانه‌های خود استفاده می‌کنیم تلویزیون‌ها هستند. برنامه‌های خبری و مسابقات تلویزیونی شما را برای چند ساعت سرگرم خواهند ساخت. به همین علت ایراد در تلویزیون اصلاً اتفاقی خوشایندی برای شما نخواهد بود و البته با توجه به تخصصی بودن این دستگاه به‌احتمال‌زیاد خودتان نمی‌توانید از پس کارهای تعمیرات آن بربیاید. در چنین شرایطی تماس با نمایندگی‌های برند تلویزیون بهترین گزینه‌ای است که پیش رو خواهید داشت. اگر در شهر اهواز زندگی می‌کنید می‌توانید با مراکز تعمیر تلویزیون در اهواز تماس داشته باشید.

 تلویزیون‌های هوشمند نسبت به مدل‌های قدیمی‌تر این دستگاه دارای سیستم عملکرد پیچیده‌تری هستند. برای تعمیر این دستگاه باید آموزش دیده و تجربه و مهارت کافی داشته باشید. کارهای بدون تخصص می‌توانند آسیب‌هایی جدی را به دنبال داشته باشند و گاهی دیگر راهی برای تعمیر آن نخواهید داشت. هر زمان احساس کردید برای بررسی علت‌های پیش آمده نیاز به کمک‌های تخصصی‌تری دارید می‌توانید با ما در نمایندگی‌های تعمیر تلویزیون در اهواز تماس گرفته و راهنمایی بخواهید.

 

 

علت صدا نداشتن تلویزیون در نمایندگی‌های تعمیر تلویزیون در اهواز 

 اگر پس از روشن کردن تلویزیون خود متوجه شدید صدای دستگاه قطع شده است ابتدا تنظیمات آن را بررسی نموده و از وصل بودن صدا مطمئن شوید. گاهی علت قطع شدن صدای تلویزیون ایراد در کابل‌های این دستگاه خواهد بود. اگر از رسیور یا فرستنده دیگری استفاده می‌کنید مطمئن شوید قطعی صدا از سمت دستگاه فرستنده شما نیست. از وصل بودن کابل صدا در پشت تلویزیون مطمئن شده و در صورت امکان با کابل دیگری امتحان کنید.

یکی از موارد دیگری که باعث قطع شدن صدا در تلویزیون می‌شود عدم تناسب این دستگاه با سایر فرستنده‌هایی است که در کنار آن استفاده کرده‌اید. اگر از سالم بودن بلندگوها و دستگاه‌های فرستنده دیگر مطمئن هستید برای بررسی موارد دیگر در داخل دستگاه با نمایندگی‌های تعمیر تلویزیون در اهواز تماس داشته باشید.

 

بررسی علت بوی سوختگی از تلویزیون

 شاید شما هم این اتفاق را تجربه کرده باشید. پس از روشن شدن دستگاه بوی سوختگی عجیبی را از آن احساس می‌کنید. در صورتی که تلویزیون خود را به‌تازگی خریداری کرده و اولین دفعاتی است که از آن استفاده می‌کنید این بوی سوختگی احتمالاً طبیعی خواهد بود. اغلب به دنبال داغ شدن نایلون‌هایی که در اطراف قطعات سازنده تلویزیون استفاده شده است بوی سوختگی احساس می‌شود. برای اطمینان می‌توانید از مراکز تعمیر تلویزیون در اهواز در این رابطه سؤال کنید.

اما بوی سوختگی در تلویزیون شما همیشه طبیعی نیست و  می‌تواند نشان‌دهنده بروز مشکلی در این دستگاه باشد. به عنوان مثال ممکن است به دنبال سوختن یکی از خازن‌ها این بو احساس شود و یا بوی سوختگی مربوط به اتصال کوتاه در یک از قطعات دستگاه باشد. تعویض خازن و رفع مشکل اتصال کوتاه باید توسط افراد متخصص صورت پذیرد. هر زمان نیاز بود با کارشناسان ما در نمایندگی‌های تعمیر تلویزیون در اهواز تماس داشته باشید.

7

بررسی دلیل روشن و خاموش شدن تلویزیون بدون دخالت شما

 اگر بدون اینکه شما دکمه‌ای را بزنید تلویزیون خودش روشن و خاموش می‌شود اولین احتمال را نوسان‌های شدید در جریان برق در نظر بگیرید. این اتفاق بیشتر در طول روزهایی خواهد افتاد که مصرف برق در سطح شهر زیاد است. توصیه می‌شود برای جلوگیری از چنین مشکلاتی حتماً از محافظ برق استفاده داشته باشید. موارد دیگری نیز در این موضوع تأثیرگذار هستند که می‌توانید برای بررسی آن‌ها از متخصصین این کار در مراکز تعمیر تلویزیون در اهواز کمک بخواهید. باید تمامی کابل‌ها و فیش‌های متصل به تلویزیون بررسی شده و از وصل بودن آن‌ها اطمینان یابید.

شل شدن usb تلویزیون نیز در این اتفاق اثر خواهد داشت. مورد دیگری که می‌تواند منجر به روشن و خاموش شدن بی‌دلیل تلویزیون شما شود خرابی برد الکتریکی دستگاه است. احتمال ایراد در برد پاور نیز وجود دارد. برای بررسی دقیق‌تر هر یک از این موارد و تعویض آن‌ها می‌توانید با کارشناسان ما در نمایندگی‌های تعمیر تلویزیون در اهواز تماس بگیرید.

 

بررسی علت قطعی تصویر به کمک نمایندگی‌های تعمیر تلویزیون در اهواز

اگر صدای تلویزیون شما وصل است اما تصویری را در مشاهده نمی‌کنید به‌احتمال‌زیاد ایراد مربوط به بک لایت تلویزیون شما می‌شود. می‌توانید بررسی این قطعه را به کارشناسان ما در نمایندگی‌های تعمیر تلویزیون در اهواز بسپارید. گاهی تلویزیون در حالت نمایش تصویر به صورت کمرنگ می‌رود. در چنین شرایطی اگر با یک چراغ‌قوه روی صفحه تلویزیون نور بیندازید می‌توانید تصویر آن را مشاهده کنید. 

اگر حتی با نور چراغ‌قوه هم هیچ تصویری را روی صفحه‌نمایش تلویزیون مشاهده نکردید باید بدانید به‌احتمال‌زیاد نمایشگر دستگاه شما خراب شده است. در چنین حالتی راهی به‌جز تعویض نمایشگر نخواهید داشت. اگر تصویر به صورت کمرنگ دیده می‌شود ایراد به مشکلات بک لایت مربوط خواهد بود. می‌توانید برای بررسی علت اصلی بروز ایراد را در بک لایت از کارشناسان تعمیر تلویزیون در اهواز کمک بخواهید.

8

 

بررسی علت نمایش دادن تصویر به صورت نصفه

در صورتی که تنها می‌توانید نیمی از تصویر را در صفحه‌نمایش تلویزیون خود مشاهده کنید بهتر است قبل از اینکه بخواهید از کارشناسان تعمیر تلویزیون در اهواز کمک بخواهید نگاهی به تنظیمات این دستگاه بیندازید. ممکن است تنظیمات ابعاد تصویر به‌هم‌خورده باشد. می‌توانید برای اطمینان از تنظیمات صحیح از دفترچه راهنمای تلویزیون استفاده کنید.

ابعاد تصویر را در تنظیمات روی بزرگ‌ترین حالت ممکن قرار دهید. دقت داشته باشید باید به بررسی تنظیمات در هر دو تلویزیون و دستگاه فرستنده دیگری که به آن متصل کرده‌اید بپردازید. اگر برای تنظیمات مجدد نیاز به راهنمایی‌های بیشتری داشتید و یا با وجود عوض کردن تنظیمات باز هم مشکل شما ادامه داشت با ما در مراکز تعمیر تلویزیون در اهواز تماس بگیرید.

بررسی علت به هم ریختن رنگ‌ها در تصویر تلویزیون

گاهی تصویری که در تلویزیون خود مشاهده می‌کنید رنگ‌ها را به صورت درهم و به‌هم‌ریخته نشان می‌دهد. برای بررسی موضوع می‌توانید از کارشناسان تعمیر تلویزیون در اهواز راهنمایی بخواهید. در اغلب موارد چنین مشکلی به دنبال خراب شدن پنل نمایشگر اتفاق می‌افتد. 

البته موارد دیگری نیز هستند که نیاز به بررسی خواهند داشت. خراب شدن یکی از لایت‌های نور باعث به هم ریختن رنگ‌ها در تصویر خواهد شد. همچنین باید احتمال گیر کردن پیکسل‌ها یا سوختن آن‌ها را در نظر داشته باشید. اگر پس از بررسی تمام این موارد باز هم نتوانستید علت مشکل را پیدا کنید ادامه روند عیب‌یابی‌ را به کارشناسان تعمیر تلویزیون در اهواز ارجاع دهید.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: