پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

همه ما می دانیم که ساخت ویلا معمولا به بودجه زیادی نیاز دارد و نیاز به هزینه زیادی دارد. به علاوه در بسیاری از موارد به دلیل موقعیت قطعه و امکان ساخت عمارت های دو طبقه و چند طبقه امکان پذیر نیست. بنابراین بهتر است یک ویلای راحت، مدرن و مجلل با قیمت مناسب داشته باشید.در این شرایط توصیه ما این است که یک ویلای مدرن یک طبقه را انتخاب کنید.

 

طراحی داخلی خانه یک طبقه

طراحی داخلی ویلا یک طبقه در صورت تمایل و در صورت داشتن امکانات با سازه های فلزی، بتنی یا چوبی قابل طراحی و اجرا می باشد. صفحات را می توان در اشکال هندسی مختلف مانند دایره، مستطیل، چند ضلعی و مربع طراحی کرد. در طراحی داخلی ویلای یک طبقه باید به اتاق، آشپزخانه، پارکینگ و دکوراسیون توجه شود. در این مطلب به نکات مهم در طراحی داخلی خانه های یک طبقه به سبک مدرن و کلاسیک می پردازیم. با ما بمان

نقشه ویلای تک طبقه

پلان خانه های ویلایی یک طبقه یکی از پروژه هایی است که بسیار مورد توجه طراحان، معماران و کارآفرینان قرار گرفته است. در طراحی پلان خانه ویلایی یک طبقه باید نکات و موارد زیادی در نظر گرفته شود. ، عدم حواس پرتی فضایی و سایر پارامترها.

برای تهیه نقشه خانه ویلایی یک طبقه بهتر است از یک تیم حرفه ای و مجرب استفاده کنید. تیم حرفه ای و مجرب ویرا طرح اسپرلوس (www.vtsland.ir) بهترین پروژه و پلان خانه ویلایی یک طبقه را انجام خواهد داد.

30

طراحی ویلا طبقه همکف

یکی از اصلی ترین مواردی که افراد را به فکر طراحی و ساخت ویلای یک طبقه می اندازد، ایجاد مکانی امن و راحت برای گذراندن اوقات فراغت است. برای دوری از آلودگی صوتی و صوتی شهر می توانید با تیم مجرب شرکت ویرا طرح اسپرلوس خانه ای یک طبقه مناسب طراحی کنید.

. هنگام برنامه ریزی ویلای یک طبقه باید به نکات زیادی توجه کرد. هنگام ساخت ویلا در طبقه همکف باید نیازهای خود و خانواده تان را در نظر بگیرید و بر اساس آن ویلا را بسازید. شما باید سبک ویلایی را بر اساس هزینه و سلیقه خود انتخاب کنید. طراحی مدرن ویلایی طبقه همکف یکی از پرطرفدارترین طرح های ویلا است که بسیاری از افراد آن را دوست دارند. بسیاری از افراد ویلاهای لوکس مدرن با هزینه ساخت کم را برای گذراندن لحظات خوشی در ویلاهای آرام خود در نظر می گیرند.

31

سبک طراحی یک ویلای یک طبقه را انتخاب کنید

یکی از مهمترین موارد در دکوراسیون داخلی ویلای یک طبقه، انتخاب سبکی است که دوست دارید. شما باید انتخاب کنید که کدام یک از دو سبک کلاسیک یا مدرن مناسب شماست. میزان بودجه شما یکی از عناصری است که در انتخاب سبک تاثیرگذار است.

سبک کلاسیک به دلیل استفاده از متریال گران قیمت گرانتر است.برای ایجاد یک ویلای مدرن و کم هزینه می توانید از سبک مدرن انتخاب کنید.

طراحی داخلی یک ویلای یک طبقه مدرن وجود ندارد. ویلاهای یک طبقه مدرن ما همه چیزهایی را که برای یک زندگی راحت نیاز دارید دارد و این کار را می کند. یک باشگاه خانگی بسیار مجلل و کاربردی با استخر، باغ، شومینه، تلویزیون و میز بیلیارد. و اتاق مستر و اتاق مهمان عناصر مهمی هستند که در طراحی داخلی ویلای یک طبقه مدرن باید در نظر گرفته شوند. برای طراحی داخلی ویلای مدرن خود می توانید به تیم با استعداد و مجرب ویرا طرح اسپرلوس اعتماد کنید.

مزیت ویلای مدرن یک طبقه

در طراحی مدرن ویلای دو طبقه هزینه ساخت افزایش می یابد. با انتخاب یک خانه یک طبقه مدرن می توانید از تمام پتانسیل های موجود بهترین نتیجه را بگیرید. این نوع طراحی در ویلاهای کوچک بسیار کاربردی است. برای قطعات کوچک، بهترین طراحی، طراحی یک طبقه مدرن است.

32

استفاده از متریال مرغوب در دکوراسیون داخلی ویلا یک طبقه

به طور کلی استفاده از مصالح مرغوب در ویلاهای مناطق مرطوب ترجیح داده می شود. باید به ساخت ویلا در مناطق مرطوب توجه ویژه ای شود و از بهترین طراحان استفاده شود. در زمان طراحی باید تمام موارد خاص در نظر گرفته شود و برنامه ریزی بعدی برای تهیه مواد و تجهیزات لازم در نظر گرفته شود. در غیر این صورت، انتظار نمی رود پایان پروژه آنطور که می خواهید باشد. اگر در طراحی ویلا از متریال مرغوب استفاده نشود، نمی توان انتظار یک ویلای باکیفیت و ماندگار را داشت.

برای استفاده از متریال مرغوب در ساخت ویلا یک طبقه می توانید از تیم مجرب شرکت ویرا طرح اسپرلوس مشاوره بگیرید.

یک ویلای کلاسیک یک طبقه

در دکوراسیون ویلا عمدتا از سبک های مدرن و کلاسیک استفاده می شود. در طراحی ویلای کلاسیک از متریال باکیفیت استفاده شده است. در طراحی ویلای کلاسیک نسبت به طراحی ویلاهای دیگر تنوع متریال کم است و برای ظاهر یک ویلای کلاسیک از گرانترین و مرغوب ترین سنگ ها استفاده شده است. در طراحی داخلی ویلا، طبقه کلاسیک و نورپردازی بسیار مهم است، اهمیت نور باعث زیبایی و خاص شدن ویلا می شود.

در طراحی داخلی ویلا کلاسیک از سنگ زیبا استفاده شده و دیوارهای بلند، ستون های بلند و پنجره های متقارن ساخته شده است.

در طراحی داخلی این نوع ویلاها از انواع مجسمه ها استفاده می شود. در ساختمان سنتی یک طبقه از رنگ های روشن مانند سفید، کرم و بژ استفاده می شود.

از ویژگی های طراحی یک آپارتمان یک طبقه می توان به وجود گوشه های نرم و استفاده محافظه کارانه از رنگ ها در طراحی ویلاهای کلاسیک اشاره کرد. در طراحی معمولی ویلایی از چوب برای طراحی و دکوراسیون نمای ساختمان نیز استفاده می شود.

سخن پایانی

در این مقاله به موارد مهم و اساسی در طراحی داخلی خانه ویلایی یک طبقه اشاره شده است. برای اینکه طراحی ویلای شما از کیفیت بالایی برخوردار باشد، بهتر است از طراحان مجرب و با تجربه شرکت ویرا طرح اسپرلوس استفاده کنید.

شرکت ویرا طرح اسپرلوس (www.vtsland.ir) در سایه بیش از 15 سال سابقه فعالیت در عرصه طراحی و اجرای مجتمع‌های مسکونی، اداری، تجاری و طراحی ویلا، دکوراسیون داخلی، محوطه سازی و مرمت و بازسازی ویلا با برخورداری از پشتوانه تجارب علمی‌و اجرایی خود و بهره گیری از مهندسین جوان مجرب توانسته در طراحی و اجرای بسیاری از پروژه‌ها ایفای نقش نماید.

شرکت مهندسی ویرا طرح اسپرلوس (سهامی‌خاص) با شماره ثبت 508050 به منظور توسعه فعالیت‌های مجموعه به صورت حقوقی از سال ۱۳۹۵ به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در عرصه هوشمند سازی عمرانی در زمینه‌های فوق فعالیت می‌کند .

این مجموعه با به کار گیری مهندسین عمران، معماری، فضای سبز و مهندسین برق و مکانیک در تیم متخصصین خود در بخش طراحی و اجرایی، همواره در پی خلق پروژه‌هایی متفاوت از هر نظر اجرایی و بهره برداری بوده و قادر است کلیه پروژه‌های ساختمانی اعم از ساخت از ابتدا یا مرمت و باز سازی را به صورت مدیریت طرح و تهیه و اجرا (EPC) در هر قالب قراردادی مورد قبول کارفرما (پیمانکاری یا پیمان مدیریت) به انجام رساند.

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: