پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

یکی از ارزشمندترین منابع طبیعی کشور ما، مواد معدنی هستند که از آن‌ها برای تولید محصولات مختلف استفاده می‌شود. در واقع هر کشوری بسته به شرایط جغرافیایی و محل شکل گیری معدن، مواد معدنی مختلفی را در خود جای داده است. خوشبختانه کشور ما غنی از مواد معدنی بوده و معادن کوچک و بزرگی در آن یافت می‌شود. برای استفاده از مواد معدنی، ابتدا مختصات محلی که پتانسیل میزبانی از یک ماده معدنی را داشته، تخمین می‌زنند و پس از انجام محاسبات و با کمک روش‌های عملی مختلف، احتمال وجود یک ماده معدنی بررسی می‌شود.

اگر مهندسان معدن مطمئن شوند که ماده معدنی ارزشمندی در آن ناحیه نهفته است، تجهیزات مختلف را به سمت معدن هدایت کرده و عملیات استخراج را آغاز می‌کنند؛ اما این همه راه نیست. پس از استخراج سنگ‌های معدنی نیاز به تجهیزاتی است که بتوان با کمک آن‌ها اندازه سنگ‌ها را کاهش داده و ناخالصی‌های موجود در آن‌ها را جدا کرد. این کار به وسیله سنگ‌شکن‌ها انجام می‌گیرد. سنگ شکن‌های معدن، مواد به دست آمده از دل زمین را به اندازه کوچک رسانده و آن‌ها را به شکلی تبدیل می‌کند که قابل استفاده در کارخانجات باشند.

سنگ شکن معدن

 

خط فرآوری سنگ‌های معدنی شامل تجهیزاتی نظیر سنگ شکن فکی، سنگ شکن کوبیت، سنگ شکن هیدروکن، ماسه ساز، نوار نقاله، فیدر، ماسه شور، خشک کن و ... است. سنگ شکن‌ها انواع مختلفی داشته و هر خط تولید بسته به ظرفیت دستگاه، بهترین مدل را خریداری می‌کنند. سنگ شکن‌ها در سه دسته سنگ شکن اولیه، سنگ شکن ثانویه و سنگ شکن ثالثیه تقسیم بندی می‌شود که اسامی آن‌ها به محل نصب‌شان در خط تولید اشاره دارد. سنگ شکن‌های اولیه اولین دستگاه‌هایی هستند که در خط فرآوری سنگ‌های معدنی وجود دارند و پس از آن سنگ شکن‌های ثانویه جای می‌گیرند.

انواع سنگ شکن

 

جهت خرید قطعات سنگ شکن، قطعات هیدروکن و قطعات فک میتوانید از طریق دلتا کراشر با کارشناسان این سایت در ارتباط باشید.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: