پایگاه خبری خانه فوتبال:

 شرکت پارس خزر با بیش از نیم قرن فعالیت در زمینه تولید انواع لوازم برقی خانگی مانند جاروبرقی، چرخ گوشت، آبمیوه گیری، جارو شارژی، میوه خشک کن، ماشین لباسشویی، سشوار، پنکه و ... موفق شده در بین مصرف کنندگان محبوبیت بسیار زیادی به دست آورد. کیفیت محصولات شرکت پارس خزر بی نظیر است و از لحاظ قیمت نیز در مقایسه با سایر برندها بسیار مناسب می باشند. محصولات این شرکت تولیدی دارای 25 ماه گارانتی معتبر هستند و در اکثر نقاط ایران نمایندگی و خدمات پس از فروش دارد. برای خرید محصولات شرکت پارس خزر و آشنایی بیشتر با امکانات محصولات این کارخانه تا آخر با ما همراه باشید.

 

بررسی کیفیت محصولات پارس خزر

تنوع محصولات شرکت پارس خزر بسیار زیاد است و به طور کلی در 8 دسته بندی شستشو و نظافت، سرمایشی و گرمایشی، پخت و پز، آماده سازی غذا، چرخ گوشت، نوشیدنی ساز، جاروبرقی و بخارشوی، سلامت و بهداشت قرار می گیرند. از پرفروش ترین محصولات این شرکت می توان به جاروبرقی، آبمیوه گیری، چرخ گوشت، پنکه و ... اشاره کرد. محصولات این کارخانه تا سال 1361 با نام پارس توشیبا و از سال 1361 به بعد با برندهای تجاری پارس خزر و سایا روانه بازار می شوند. در هنگام خرید ممکن است این سوال که کیفیت محصولات پارس خزر چگونه است برایتان پیش بیاید. بدون شک پارس خزر یکی از پرطرفدارترین برندهای ایرانی به حساب می آید و به دلیل کیفیت بالای محصولاتش از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است. در ادامه ی این مطلب به بررسی امکانات و ویژگی های محصولات پارس خزر می پردازیم و پرفروش ترین مدل های موجود را معرفی می کنیم.

 

جاروبرقی پارس خزر

جاروبرقی های شرکت پارس خزر علاوه بر طراحی بسیار زیبایی که دارند از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار هستند. تمام مدل های جاروبرقی پارس خزر از موتور بسیار قدرتمند با توان مکش عالی برخوردار هستند. اغلب مدل های این شرکت قابلیت تنظیم مکش دارند و طول سیم آن ها بسیار مناسب است. تنوع رنگ جاروبرقی های پارس خزر بسیار زیاد است و شما با توجه سایر لوازم برقی منزل می تواند جاروبرقی خود را خریداری کنید. از جاروبرقی های پارس خزر می توان هم با پاکت دائمی و هم پاکت یکبار مصرف استفاده کرد. استفاده از عایق موتور در جاروبرقی های پارس خزر موجب می شود تا میزان صدا و لرزش دستگاه کاهش یابد. سیم جمع کن های جاروبرقی برند پارس خزر از نوع خودکار می باشند و چرخ های آن ها نیز بسیار روان هستند و حمل و جابجایی آن ها راحت می باشد. از بهترین مدل های جاروبرقی پارس خزر می توان به جاروبرقی پارس خزر مدل VC-2200، جاروبرقی پارس خزر 2500W کمپرسور، جاروبرقی 2500 وات پارس خزر مدل Turbo، جاروبرقی پارس خزر مدل توربو 2000 TURBO و ... اشاره کرد.

2

آب میوه گیری پارس خزر

آبمیوه گیری های شرکت پارس خزر از بهترین مارک های موجود در بازار هستند و به افرادی که به کیفیت محصولات خود اهمیت می دهند پیشنهاد می کنیم از محصولات پارس خزر خریداری نمایند. جنس بدنه ی اکثر آب میوه گیری های شرکت پارس خزر از پلاستیک فشرده می باشند و در برابر ضربه بسیار مقاوم هستند. از جمله نقاط قوت این آبمیوه گیری ها می توانیم به قدرت و توان مصرفی بالا، گنجایش مناسب، کیفیت ساخت خوب، قیمت ارزان و به صرفه و ... اشاره کنیم. مدل های آب میوه گیری مارک پارس خزر دارای دهانه بزرگی هستند که با استفاده از آن می توانید میوه های بزرگ را مانند سیب به راحتی وارد دستگاه کنید و عمل آبگیری را انجام دهید. قیمت آبمیوه گیری های پارس خزر بسیار مناسب می باشند و تمام مدل های آن دارای 25 ماه گارانتی شرکتی هستند. از جمله پرطرفدارترین آب میوه گیری های پارس خزر می توان آبمیوه گیری تک کاره پارس خزر مدل آووکادو، آبمیوه گیری سه کاره پارس خزر مدل ویتافروت و ... اشاره کرد

. 3

چرخ گوشت پارس خزر

مزیتی که چرخ گوشت های پارس خزر دارند این است که از توان مصرفی بسیار بالایی برخوردار هستند و با استفاده از آن می توانید در کمترین زمان ممکن حجم زیادی از گوشت را چرخ نمایید. قیمت چرخ گوشت های پارس خزر در مقایسه با سایر برندهای بازار بسیار مناسب است و از قابلیت های بسیار خوبی نیز برخوردار است. جنس بدنه ی این چرخ گوشت ها از استیل ضد زنگ می باشد و از پایه ضد لغزش نیز برخوردار هستند. پایه ضد لرزش در هنگام کار با دستگاه باعث می شود که چرخ گوشت از لرزش بیش از حد در امان باشد و بسیار ایمن است. جنس تیغه ی چرخ گوشت های برند پارس خزر از استیل ضد زنگ می باشد و بسیار تیز و برنده هستند. از جمله پرفروش ترین چرخ گوشت های پارس خزر می توان به چرخ گوشت پارس خزر بوفالو 2020، چرخ گوشت پارس خزر مدل 1600P، چرخ گوشت پارس خزر مدل MG1400R، چرخ گوشت پارس خزر مدل 1500 و ...اشاره کرد. شما عزیزان می توانید برای خرید چرخ گوشت پارس خزر با ارزان ترین قیمت بازار به فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی گزینگ کالا مراجعه نمایید.

4

قیمت محصولات پارس خزر

مهم ترین نکته ای که باید هنگام خرید لوازم برقی به آن توجه کنید قیمت محصولات می باشد. شرکت تولیدی پارس خزر تمام محصولات خود را با مناسب ترین قیمت بازار به مصرف کنندگان عزیز ارائه می کند. قیمت محصولات پارس خزر با توجه به تکنولوژی، امکانات، مدل، نوع موتور و ... تعیین می شوند. به طور کلی اگر به دنبال محصولات لوازم خانگی باکیفیت و ارزان قیمت هستید ما خرید محصولات شرکت پارس خزر را به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم. فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی گزینگ کالا با دریافت نماد قانونی از وزارت کسب و کارهای مجازی یکی از معتبرترین سایت های لوازم خانگی در استان آذربایجان غربی می باشد که محصولات پارس خزر را با بهترین قیمت بازار به مشتریان عزیز ارائه می نماید.

 

خرید اینترنتی محصولات پارس خزر با قیمت مناسب و گارانتی معتبر

اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که به خریدهای حضوری علاقه ای ندارید باید یک فروشگاه اینترنتی معتبر را برای خرید انتخاب کنید. معمولا خرید به صورت اینترنتی به صرفه تر است و قیمت ها در فروشگاه های اینترنتی ارزان تر می باشند. فروشگاهی را برای خرید انتخاب کنید که دارای نمادهای قانونی از جمله نماد اعتماد الکترونیکی، نماد رسانه های دیجیتال، نماد کسب و کارهای مجازی می باشد. اگر قصد خرید محصولات پارس خزر را دارید پیشنهاد می کنیم وارد فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی گزینگ کالا شوید و تمامی محصولات این شرکت را با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت خریداری نمایید. پشتیبانان این فروشگاه به صورت 24 ساعته در خدمت شما عزیزان هستند و می توانید با راهنمای های کارشناسان این مجموعه بهترین محصولات را خریداری نمایید.

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: