پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

برای شرکت در دوره های آموزش شنای مستر سوییمر بهترین موسسه آموزش شنا در تهران کلیک کنید.

خدمات و تکنولوژی های روز

هر موسسه آموزش شنایی را باید بر اساس خدمات و تکنولوژی‌هایی که برای آموزش شنا به کار می‌برد با دیگر موسسات سنجید. مثلا اگر موسسه آموزش شنایی وجود داشته باشد که برای آموزش شنا همچنان از قدیمی‌ترین روش‌ها و تکنولوژی‌ها استفاده کند، چندان موسسه موفق نخواهد بود. برخلاف اکثر موسسات آموزش شنا در تهران، مستر سوییمر هر روز درحال آپدیت کردن روش‌های آموزشی و تکنولوژی‌هایی است که در اختیار شناگران قرار می‌دهد.

برای مثال در این موسسه شما می‌توانید از جدیدترین روش‌های آموزش گروهی و تکی شنا استفاده کرده و بهترین وسایل آموزش شنا مثل فین‌های جدید و تخته شناهای کاملا به‌روز نیز بهره بگیرید. این موضوع اولین دلیل برای این است که با قطعیت بیان کنیم مستر سوییمر بهترین موسسه آموزش شنا در تهران است.

مربی های با تجربه شنا

دلیل دوم برای اینکه باعث شده بگوییم مستر سوییمر بهترین موسسه آموزش شنا در تهران است، مربی‌های این مجموعه که به‌کار آموزش انواع سبک شنا مشغول هستند جزو بهترین مربی‌های شهر تهران و با تقریب خوبی کشور ایران محسوب می‌شوند.

14

تجربه بالای مربی‌گری و البته سوابق درخشانی که این مربیان با سرپرستی استاد بزرگوار حامد پورفیض کسب کرده‌اند، باعث شده بتوان این موسسه را به‌خاطر‌داشتن چنین کادر قدرتمندی بهترین موسسه آموزش شنا در تهران بدانیم. اینکه زیرنظر مربیانی باتجربه و افتخارآفرین شناکردن را بیاموزید یکی از موهبت‌هایی است که در هر موسسه‌ای فراهم نیامده، اما مستر سوییمر سعی کرده اینکار را انجام دهد.

دوره های بدنسازی و تغذیه مناسب

اگر قبلا دوره آموزش شنا دیده باشید یا اکنون مشغول گذراندن چنین دوره‌ای باشید، حتما می‌دانید که یکی از مهم‌ترین مکمل‌های ورزش شنا در مرحله اول دوره‌های بدنسازی مناسب و در مرحله دوم تغذیه کامل و متناسب با شرایط بدنی و تمرینات شما است. بیشتر دوره‌های آموزش شنا در این زمینه کم‌کاری کرده و یا آن را به‌خودتان واگذار می‌کنند اما موسسه آموزش شنای مستر سوییمر در این زمینه نیز بسیار موفق عمل کرده و برای آن برنامه‌هایی بسیار علمی و اصولی تدارک دیده است. 

شما با ثبت‌نام در دوره‌های آموزش شنای مستر سوییمر می‌توانید از خدمات مرتبط با بدنسازی و دوره‌های تغذیه این موسسه بهره برده و همزمان با یادگیری شنا، دارای اندامی درست و البته قدرتمند برای دوره‌های حرفه‌ای شنا نیز گردید. اگر هم به‌قصد لاغر شدن دراین دوره‌ها ثبت نام می‌کنید باز هم برای شما رژیم مناسب در نظر گرفته شده است که می‌توانید از آنها استفاده کنید.

مشاوره روانشناسی شنا

یکی از بخش‌هایی که تقریبا هیچ موسسه آموزش شنایی درآن خوب کار نکرده ایجاد آمادگی روانی شناگران برای یادگیری اولیه شنا یا آماده شدن برای مسابقات و ورود به دوره حرفه‌ای شنا است. دلیل چهارم که برای اینکه مستر سوییمر بهترین موسسه آموزش شنا در تهران معرفی شده دقیقا وجود همین دوره‌های آمادگی روانی شناگران است. 

برای مثال اگر شناگری مبتدی بوده و از آب ترس داشته باشد اما عزمش برای یادگیری شنا جزم شده باشد، آنگاه قبل از اینکه آموزش شنا در دوره‌های مستر سوییمر آغاز شود چند جلسه تراپی برای درمان مشکل ترس از آب برای وی برگزار می‌شود تا بتواند آماده یادگیری شنا شود. این دوره‌ها برخلاف تصور رایج بسیار مفید بوده و شناگران را برای مواجهه با هر شرایطی آماده می‌کند. چه در قدم اول باشد چه در نزدیکی آمادگی برای المپیک، مستر سوییمر شما را همراهی کرده و از نظر ذهنی آماده خواهد کرد.

ارائه دوره های خصوصی آموزش شنا 

یکی از جذاب‌ترین خدماتی که مستر سوییمر به شناگران ارائه می‌کند و اتفاقا بابت آن بسیار مفتخر است، دوره‌های آموزش شنا خصوصی است که اتفاقا یکی از مشهورترین آنها دوره آموزش خصوصی شنا حامد پورفیض است. این دوره‌ها تقریبا قابل ارائه در تمام محله‌های شهر تهران بوده و شما در هر جای تهران که باشید می‌توانید از این دوره‌ها بهره بگیرید. 

در این دوره‌ها هر 4 سبک اصلی شنا یعنی شنای قورباغه، شنای کرال سینه، شنای کرال پشت و شنای پروانه با جزییات تمام و در بهترین کیفیت آموزش داده می‌شود. شما با ثبت‌نام در دوره‌های آموزش خصوصی شنا مستر سوییمر می‌توانید از تمام خدماتی که در 4 قسمت قبل نام بردیم نیز استفاده کنید. برای مثال دوره‌های تغذیه و بدنسازی نیز در دوره‌های آموزش خصوصی با قدرت پی‌گیری شده و شما می‌توانید از آنها برای یادگیری شنا بهترین استفاده را ببرید.

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: