پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

موضوعی که در این مقاله مورد بررسی قرار می گیرد، تفاوت های بین لپ تاپ استوک با نو می باشد؛ اگر تمایل دارید که در این باره سطح معلومات خود را افزایش دهید به شما پیشنهاد می دهیم که به خواندن محتوای تدوین شده زیر بپردازید و اطلاعات جامعی در این زمینه دریافت نمایید.

ابتدای مطلب را با معرفی لپ تاپ استوک آغاز می کنیم؛ لپ تاپ استوک از آن دسته لپ تاپ هایی می باشد که از اروپا وارد کشور می شود و به عنوان کالای دست دوم، مورد استفاده افراد بسیاری قرار می گیرد؛ دلیل واردات این محصولات از کشورهای اروپایی این است که شرکت های فعال در این کشورها برای خدشه دار نشدن اعتبارشان هرساله لپ تاپ های مورد مصرفی خود را تعویض می نمایند و از نوع به روز شده این دستگاه ها برای انجام امور تجاری و اداری خود بهره می گیرند.

اغلب این لپ تاپ ها به دلیل این که برای انجام امور تجاری، صنعتی و مهندسی استفاده می گردند بسیار با کیفیت هستند و قدرت سخت افزاری قوی ای دارند اما ممکن است که از آن ها کار زیادی کشیده شده باشد یا از مد افتاده باشند، به همین منظور بیشتر آن ها به کشورهای آسیایی و خاورمیانه وارد می شوند و در بسیاری فروشگاه های مرتبط با یک سوم قیمت نو به بازار عرضه می شوند و در اختیار کاربران قرار می گیرند.

 

لازم به ذکر است نکته ای که راجع به لپ تاپ های استوک توجه به آن حائز اهمیت بوده این می باشد که سیستم های نام برده، هنگام خرید باید از جهات مختلف مورد ارزیابی قرار داده شوند و از سالم بودن آن ها به صورت ظاهری یا باطنی اطمینان حاصل گردد.

توجه داشته باشید که تمام لپ تاپ های استوک، کار کرده نیستند و برخی از آن ها ممکن است به دلایل مختلفی از جمله قدیمی بودن و ظاهر نامناسب، حتی روشن هم نشده باشند و به عنوان کالای استوک به داخل کشور وارد شده باشند‌.

شاید این سوال برای بسیاری از کاربران پیش آید که آیا لپ تاپ استوک خریداری کنند یا نو؟ برای پاسخ به این سوال باید گفت که افراد باید با توجه به بودجه، نوع کارایی و مزایا و معایب این دو نمونه لپ تاپ، محصول مدنظر خود را برای خرید انتخاب نمایند و ما در این قسمت به معرفی تمام مزیت ها و عیوب لپ تاپ های استوک با نو پرداخته ایم.

مزایای لپ تاپ استوک

  1. قیمت پایین و مقرون به صرفه
  2. استفاده از قطعات اورجینال در ساخت
  3. خرید آسان قطعات
  4. کیفیت و قدرت سخت افزاری عالی

معایب لپ تاپ استوک

  1. فاقد کارتن و بسته بندی مناسب
  2. طراحی قدیمی
  3. نداشتن قیمت مشخص

مزایای لپ تاپ نو

  1. گارانتی و ضمانت نامه سیستم
  2. طول عمر و دوام بالا
  3. طراحی های شکیل و زیبا

معایب لپ تاپ نو

  1. کیفیت پایین در طراحی و ساخت
  2. خرید دشوار قطعات
  3. قیمت بسیار گران

در مطالب قبلی گفتیم که لپ تاپ های استوک جزو محصولات دست دوم محسوب می شوند اما برای بعضی از افراد این سوال به وجود می آید که آیا لپ تاپ های دست دوم نیز از لپ تاپ های استوک به شمار می آیند؟ در جواب این سوال باید گفت که لپ تاپ های دست دوم از کالاهایی هستند که به دلیل استفاده بیش از حد توسط صاحبان قبلی، قطعات آن ها دچار استهلاک شده است و کارکرد آن ها زیادتر از لپ تاپ های استوک می باشد.

طبق توضیحات فوق، از عملکردهای قبلی لپ تاپ های دست دوم نمی توان اطلاعات صحیحی دریافت نمود اما لپ تاپ های استوک به علت درجه بندی ای که دارند به راحتی می شود که مدت زمان کارکرد آن ها را با یک بررسی کوتاه تشخیص داد؛ با این حال اگر قصد خرید لپ تاپ را دارید چه استوک و چه دست دوم، پیشنهاد می دهیم که قبل از خرید، آن ها را از تمام جوانب مورد ارزیابی قرار دهید و از سالم بودنشان اطمینان حاصل نمایید.

خرید لپ تاپ دست دوم کار درستی است؟

اگر از زمان کارکرد لپ تاپ دست دوم آگاهی دارید و آن را از نظر سالم بودن مورد ارزیابی قرار داده اید و از آن راضی هستید، خرید سیستم مشکلی ندارد ولی به طور کلی، خرید لپ تاپ های دست دوم ریسک بالایی به دنبال داشته و برخی از فروشگاه ها پیشنهاد می کنند که لپ تاپ های استوک برای خرید، انتخاب بهتری هستند.

14

آیا لپ تاپ استوک ارزش خریدن دارد یا خیر؟

به طور کلی لپ تاپ های استوکی که خرید آن ها توصیه می گردد به سه دسته لپ تاپ های نمایشگاهی، لپ تاپ های درجه بندی بالا و سیستم هایی که از سال ۲۰۱۵ به بعد تولید شده اند تقسیم می شوند که معمولا با لپ تاپ های نو فرقی ندارند و از سطح کیفی بسیار بالایی برخوردار هستند و خرید آن ها پیشنهاد می شود.

در زمان خرید لپ تاپ های استوک، دست دوم و نو باید به نکات زیادی توجه کرد که چند نمونه از مهم ترین آن ها به شرح موارد بیان شده ذیل هستند.

  1. فرقی نمی کند که قصد خرید چه نوع لپ تاپی را دارید ولی به جهت تهیه این محصولات با ید از یک فروشگاه معتبر اقدام به خرید نمایید.
  2. همیشه از فروشنده بخواهید که لپ تاپ را برای تست و بررسی در اختیارتان قرار دهد و از سالم بودن دستگاه اطمینان حاصل کنید.
  3. لپ تاپ هایی که استوک یا دست دوم هستند را از لحاظ سخت افزاری تست کنید و با اطمینان از سالم بودن قطعاتشان آن ها را خریداری نمایید.
  4. همیشه سعی کنید لپ تاپ هایی را برای خرید انتخاب کنید که از یک برند معتبر و مطرح هستند.

نحوه خرید اینترنتی لپ تاپ استوک و نو

برای خرید لپ تاپ های استوک و نو توصیه می شود که از فروشگاه های اینترنتی معتبر و دارای نماد الکترونیک، خرید انجام شود؛ همچنین مهم است مرکز فروشی که برای خرید انتخاب می کنید به شما مهلت تست این لپ تاپ ها را بدهد و پشتیبانی قوی ای داشته باشد.

فروشگاه آ.اس.پ یک فروشگاه اینترنتی معتبر است که به فروش انواع لپ تاپ استوک و نو، مودم جیبی، مدل های مختلف قیمت PS4 و ... می پردازد و در قبال خرید به افراد ضمانت نامه و خدمات پس از فروش می دهد و محصولات نام برده را به صورت کاملا اورجینال، بدون واسطه و با بهترین کیفیت به مشتریان عرضه می نماید.

اگر قصد خرید لپ تاپ استوک یا نو را از این فروشگاه دارید می توانید به سایت اینترنتی آن مراجعه کرده یا از طریق شماره تلفن های مشخص شده در صفحه با کادر فروش این مجموعه ارتباط برقرار نمایید.

سخن پایانی

مهم ترین وجه تمایز لپ تاپ استوک با لپ تاپ نو، قیمت فروش آن ها می باشد؛ اگر قصد خرید هر کدام از این سیستم ها را دارید باید در ابتدا با کاربری آن ها آشنا شوید و پس از دریافت اطلاعات کامل، نسبت به خرید لپ تاپ مدنظر اقدام نمایید.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: