پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

 

 

 

رپ ۲۴

رپ ۲۴ یکی از بهترین وبسایت های موسیقی ایرانی در حیطه موسیقی رپ می باشد ، این وبسایت با ترافیک بالای چند ده هزار نفر روزانه ، یکی از پر طرفدار ترین وبسایت های ایرانی سبک رپ می باشد که به صورت تخصصی به این حیطه می پردازد .

 

هیت آوا

این رسانه یکی از بزرگترین وبسایت های موسیقی در حیطه دانلود آهنگ می باشد که طرفداران بی شماری را به خود جذب کرده است ، میزان ورودی این وبسایت حدود پانزده هزار نفر در روز تخمین زده شده است .

 

موزیکفا

موزیکفا ، پر بازدید ترین رسانه موسیقی ایرانی می باشد که حدود یک میلیون کاربر روزانه دارد و رتبه یک موزیک کشور است و به طور میانگین هر ایرانی هفته ای یک بار این وبسایت را چک می کند .

 

 

بیوگرافی تعدادی از خوانندگان وبسایت رپ ۲۴

امید حاجیلی

امید حاجیلی ، مدرسِ اسبقِ دانشکدهٔ موسیقی صدا و سیما و دانشکدهٔ هنر و معماری دانشگاه آزاد است. آهنگساز و تنظیم‌کننده و نوازندهٔ حرفه‌ای ساز ترومپت که در بسیاری از آلبوم‌های موسیقی حضور داشته‌است، او سابقهٔ ۱۰ سال نوازندگی در ارکستر سمفونیک تهران را دارد . امید حاجیلی متولد 2 مهر 1362 در تهران، خواننده است ، فارغ التحصیل فوق لیسانس موسیقی از دانشگاه هنر و دکترای افتخاری آهنگسازی می باشد که از نوازندگی ساز شروع کرد و سابقه تدریس در دانشگاه هم دارد . قد او 191 سانتی متر می باشد .

 

 

رضا صادقی

رضا صادقی ، زادهٔ ۲۵ مرداد ۱۳۵۸ خواننده پاپ و ترانه‌سرای اهل ایران است. صادقی در بیشتر آثارش، ترانه‌سرایی و آهنگ‌سازی به عهدهٔ خودش بوده‌است، و در اشعار بندری‌اش از سروده‌های ابراهیم منصفی و محمدعلی قویدل استفاده کرده‌است . اصالت وی از روستای کریان از توابع شهرستان میناب در استان هرمزگان است . او در ۲۵ مرداد ۱۳۵۸ در محله شیر اول بندرعباس به دنیا آمد. او در ۲۰ بهمن ۱۳۹۰ با دختری ایرانی ساکن آلمان عقد و یک سال بعد در سال ۱۳۹۱ ازدواج کرد . این دو، ۲ دختر به نام‌های تیارا (زادهٔ بهمن ۱۳۹۲) و ویانا (زادهٔ خرداد ۱۳۹۶) دارند  .

 

11

 

بهنام بانی

بهنام بانی در ۸ سالگی قاری قرآن بود . او پدرش را که نوازنده آکاردئون است ، علت گرایش او را به موسیقی می‌داند . وی از دوران کودکی علاقه بسیاری به هنر داشت و نزد پدرش تمرین موسیقی را آغاز کرد . سپس در دوران نوجوانی نزد استادان بزرگ همچون محمد نوری به صورت حرفه‌ای به یادگیری موسیقی پرداخت . بهنام بانی در سن ۱۹ سالگی همزمان با دوران دانشجویی خود با گروه موسیقی روژان آشنا شد و با آن‌ها همکاری کرد که در این گروه مهدی یغمایی نیز حضور داشت . بانی در فیلم گشت ارشاد ۳ ایفای نقش کرده‌ است .

 

دانلود ریمیکس رپ

برای دانلود جدیدترین ریمیکس های سبک رپ و سنتی می توانید به رسانه رپ ۲۴ مراجعه نمایید و جدیدترین ریمیکس ها را دانلود نمایید .

 

دانلود ریمیکس جدید

همان گونه که از اسم مشخص است، مجدد میکس شدن یک آهنگ را ریمیکس می گویند که امروزه یکی از وسیع ترین تحولات در دنیای آوا است. ساخت تنوع در سبک ها و سپرده گذاری روی ریمیکس امروزه بیشتر توسط دی جی ها انجام می گیرد. در تمام کشورها، موزیسین با تبحر و خلاقیتی که دارد و با نوع نگرش خود به موزیک می تواند یک اثر جدید را میکس کند . برای دانلود ریمیکس می توانید از لینک ذکر شده اقدام به دانلود موزیک نمایید .

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: