پایگاه خبری خانه فوتبال:

محمد وحیدی با اشاره به تورم موجود در کشور و افزایش افسارگسیخته قیمت کالاها و خدمات از ابتدای سال تاکنون، گفت: در حال حاضر دریافتی کارکنان و بازنشستگان تناسبی با افزایش قیمت‌ها ندارد و دولت باید برای این مهم تدبیری داشته باشد.

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تنها راهکار دولت برای تحمل پذیر کردن شرایط متناسب سازی حقوق کارکنان و بازنشستگان است، افزود: در برخی از وزارتخانه ‌ها مانند وزارت آموزش و پرورش، وزارت کشور و وزارت جهاد کشاورزی و بخشی از دستگاه‌های زیر نظر وزارت کار مانند سازمان بهزیستی و سازمان فنی و حرفه‌ای دریافتی‌‎ها هیچ تناسبی با تورم موجود در جامعه ندارد که دولت باید توجه ویژه‌‎ای به این موضوع داشته باشد.

وی ادامه داد: دولت و شخص رئیس جمهور باید به این موضوع ورود کند و با شروع مهرماه که نیم دوم سال آغاز می‌شود انتظار داریم این موضوع ساماندهی شود.

وحیدی یادآور شد: در این زمینه اگر دولت نیاز به ارائه لایحه می‌بیند، می‌تواند مانند سال گذشته لایحه ترمیم حقوق به مجلس ارائه کند و قطعا مجلس نسبت به چنین لوایحی ‎ نظر مثبت خواهد داشت یا اگر نیازی به لایحه نیست دولت رأساً اقدام به چنین کاری کند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: