پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

با نزدیک شدن به زمان ثبت‌نام لاتاری، خیلی از افراد به‌دنبال یافتن لوکیشن و آدرس «مجموعه کارت سبز» هستند، چرا که این سایت اینترنتی یکی از بهترین و معتبرترین پلتفرم‌های ثبت‌نام در این بخت‌آزمایی بزرگ است. لازم است که بدانید خدمات بی‌نظیر این مجموعه تنها به همین مورد محدود نمی‌شود و بهترین خدمات مهاجرتی را می‌توانید از طریق این شرکت دریافت کنید. با ما همراه باشید تا درباره خدمات ارائه‌شده در کارت سبز بیشتر بدانید.

معرفی مجموعه کارت سبز

کارت سبز اولین شرکت بین‌المللی امور مهاجرت و اقامت در کانادا و آمریکاست که بیش از یک دهه سابقه‌کاری درخشان دارد. از‌آن‌جایی‌که پیگیری مراحل مهاجرت، آشنایی زیادی را با قوانین و مقررات هر کشور می‌طلبد؛ کارت سبز در تلاش است تا با استخدام کادری متخصص، حرفه‌ای و مجرب، همراه لحظات شیرین و پراسترس مراجعان خود باشد.

ارائه خدمات آنلاین و غیرحضوری مهم‌ترین مزیت دریافت خدمات از این مجموعه است؛ به عبارت دیگر شما می‌توانید بدون مراجعه به لوکیشن و آدرس مجموعه کارت سبز، بهترین خدمات را به‌صورت غیرحضوری دریافت کنید. کارشناسان کمپانی نیز با انجام هر مرحله از کار، شما را در جریان کامل امور قرار می‌دهند تا با خیال را‌حت‌تری به پروسه‌ی مهاجرت خود فکر کنید. تعداد بالای مراجعان و رضایت آن‌ها، تأییدی بر اصولی بودن روش این شرکت در اخذ ویزا و گرین کارت آمریکاست.

مهاجرت به کانادا و آمریکا با مجموعه کارت سبز

اگر مدت‌هاست که به مهاجرت به آمریکا یا کانادا فکر می‌کنید؛ اما شرایط اخذ ویزا و اقامت دائم این دو کشور را نمی‌دانید، اصلاً نگران نباشید. روش‌های مختلفی برای مهاجرت به آمریکا و کانادا وجود دارد که ازجمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به دریافت ویزای کاری، توریستی، سرمایه‌گذاری، خانوادگی، ازدواج و تحصیلی اشاره کرد. برای آن‌که پروژه دریافت اقامت شما با مشکل روبه‌رو نشود، لازم است که با بهترین روش به این کشورها مهاجرت کنید.

شناخت بهترین راه مهاجرتی کاری بسیار تخصصی است و نیاز به اطلاعات دقیق و به‌روز دارد. بنابراین با خیال راحت و حتی بدون مراجعه‌ی حضوری به لوکیشن آدرس مجموعه کارت سبز نیز می‌توانید برای اخذ گرین کارت آمریکا اقدام کنید.

کارشناسان این مجموعه همگی با جدیدترین قوانین مهاجرتی آشنایی دارند و می‌توانند بدون بروز کوچک‌ترین مشکلی به شما کمک کنند تا ویزای خود را بگیرید و در این کشورها ساکن شوید. به یاد داشته باشید که امور مهاجرت بسیار پیچیده است و صبوری زیادی را می‌طلبد. بنابراین مهم است که در همه مراحل با مجموعه همکاری مناسب داشته باشید تا درنهایت بهترین نتیجه اتفاق بیفتد.

 

ساخت رزومه‌ی بین‌المللی

داشتن یک رزومه‌ی قوی و شرح کامل توانمندی‌ها یک اصل بسیار مهم در پذیرش ویزای کار و تحصیلی است. حتماً به این نکته توجه داشته باشید که نحوه‌ی نگارش رزومه درواقع تأییدی بر مسلط بودن زبان است. بنابراین مهم است که به‌صورت صحیح و اصولی نگارش شود. توجه به مواردی همچون فرهنگ و قوانین کشور مقصد، زبان، طول متن، ذکر سوابق تحصیلی و کاری، رفع ایرادات و ویرایش ازجمله موارد مهم در نگارش یک رزومه‌ی خوب و حرفه‌ای است.

ازآن‌جایی‌که ترجمه‌ی صحیح مدارک و شیوه‌ی نگارش متناسب با فرهنگ و قوانین کشور مقصد از عهده‌ی توان ما خارج است، لازم است که انجام این کار توسط یک کارشناسان آگاه و حرفه‌ای انجام شود. کارت سبز با فراهم آوردن چنین شرایطی به‌ شما کمک می‌کند تا به بهترین شکل رزومه‌ی بین‌المللی خود را نگارش کنید. ضمن یادآوری این نکته که امکان انجام کار هم‌ به‌صورت حضوری و هم غیرحضوری و بدون مراجعه به لوکیشن و آدرس مجموعه کارت سبز امکان‌پذیر خواهد بود.

نگارش استشهادنامه

اگر داوطلب مهاجرت به آمریکا از طریق ویزای ازدواج و نامزدی هستید، حتماً می‌دانید که یکی از شرایط دریافت ویزا، ارائه فرم استشهادنامه است. دولت آمریکا درواقع با درخواست این فرم می‌خواهد از این موضوع مطمئن شود که رابطه متقاضی با فرد ساکن آمریکا صحت دارد‌. به همین دلیل لازم است که فرمی با امضای آشنایان و دوستان به اداره امور مهاجرتی آمریکا تحویل دهید.

همان‌طورکه در قسمت قبلی نیز اشاره شد، شیوه‌ی نگارش صحیح از اهمیت زیادی برخوردار است. همچنین ممکن است که برخی از افراد به‌طور دقیق ندانند که به چه مواردی باید در فرم استشهادنامه اشاره کنند.

کارشناسان مجموعه کارت سبز با بیش از ۱۲ سال سابقه انجام امور مهاجرت، به‌خوبی می‌دانند که مراحل تکمیل فرم استشهادنامه به چه‌شکل است. توصیه می‌شود که انجام کارهای مهم و تخصصی را ساده قلمداد نکنید و با یک کار اشتباه، مسیر مهاجرت را مسدود نکنید. شرایط درخواست تکمیل فرم حتی به‌صورت آنلاین و بدون نیاز مراجعه به لوکیشن و آدرس مجموعه کارت سبز وجود دارد. بنابراین نگرانی را کنار بگذارید و هرچه سریع‌تر برای مهاجرت آماده شوید.

نگارش پلن سفر

شاید کمی عجیب و غریب به‌نظر برسد؛ اما حتی اخذ ویزای گردشگری آمریکا و کانادا شرایط پیچیده‌ای دارد. یکی از این شرایط، ارائه پلن سفر به اداره مهاجرتی این کشورهاست؛ درواقع آفیسر با بررسی این موضوع می‌خواهد هدف شما را از سفر بداند. شیوه‌ی نگارش نامه شما باید به‌نحوی باشد که او را از بازگشت شما به کشور خود مطمئن کند.

کمپانی بزرگ کارت سبز برای این موضوع هم چاره‌ای اندیشیده است و با ارائه خدمات بی‌نظیر سعی در برداشتن موانع سفر دارد. برای دریافت این نامه می‌توانید به لوکیشن و آدرس مجموعه کارت‌ سبز مراجعه کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر بهتر است که به سایت اینترنتی این مجموعه سری بزنید.

ثبت‌نام لاتاری

اگر شرایط مهاجرت به آمریکا را ندارید و همچنان برای دریافت اقامت این کشور مشتاقید اصلا نگران نباشید، چراکه ثبت‌نام لاتاری یکی‌ از بهترین راه‌های اخذ گرین‌کارت این کشور است. شرایط ثبت‌نام لاتاری بسیار ساده است؛ اولین شرط ۱۸ساله بودن داوطلب و دومین شرط، ارائه مدرک تحصیلی حداقل دیپلم است؛ حتی اگر دیپلم هم ندارید نگران نباشید؛ امکان جایگزینی شرط با سابقه کاری دو‌ساله فراهم است.

برخی از افراد به اشتباه فکر می‌کنند که ثبت‌نام در بزرگ‌ترین بخت‌آزمایی جهان بسیار ساده است و به‌راحتی می‌توانند در آن نام‌نویسی کنند. به همین خاطر خودشان انجام کار را برعهده می‌گیرند. با این‌که کل فرایند ثبت‌نام ساده به‌نظر می‌رسد، اما قوانینی دارد که ممکن است همه‌ی ما با آن آشنایی نداشته باشیم. به همین خاطر لازم است که کارشناسی آگاه به کل مراحل کار نظارت داشته باشد.

بهترین سایت ثبت‌ نام لاتاری

کارت سبز یکی از بهترین و معتبرترین سایت‌های اینترنتی به جهت ثبت‌نام لاتاری است که به شما کمک می‌کند تا با بیشترین شانس در این بخت‌آزمایی بزرگ شرکت کنید. ثبت‌نام از طریق مراجعه‌ی حضوری به لوکیشن و آدرس مجموعه کارت سبز نیز ممکن خواهد بود. کارشناسان مراحل اسم‌نویسی شما را با بالاترین دقت و بدون امکان خطا انجام می‌دهند. همچنین درصورت واجد شرایط بودن، ثبت‌نام دوشانسه و سه‌شانسه رایگان برای شما انجام خواهد شد. توصیه می‌شود که فرصت باقی‌مانده را از دست ندهید و هرچه سریع‌تر برای لاتاری ۲۰۲۵ نام‌نویسی کنید.

لوکیشن و آدرس مجموعه کارت سبز

کارت سبز یکی از بهترین شرکت‌های امور مهاجرتی است که همه‌ی خدمات مرتبط به اخذ ویزای کانادا و آمریکا را ارائه می‌کند. اگر تصمیم خود را برای سفر یا مهاجرت به این کشورها قطعی کرده‌اید، حتماً با کارشناسان این مجموعه از طریق شماره تلفن‌ ۴۹۳۷۴-۰۲۱ در تماس باشید. کارشناسان مجموعه همه‌روزه به غیر از تعطیلات رسمی، از ساعت ۹ تا ۱۷ و پنج‌شنبه‌ها تا ساعت ۱۳، پاسخگوی مسائل و مشکلات شما خواهند بود.

مشاوره با پشتیبان گروه تلگرام با آیدی cartesabz_admin@ و شماره موبایل 09391324467 امکان‌پذیر خواهد بود. کارت سبز را می‌توانید در اینستاگرام CARTESABZ@ دنبال کنید. برای مراجعه حضوری نیز می‌توانید به لوکیشن و آدرس مجموعه کارت سبز، به نشانی تهران، اتوبان همت غرب، شهرک گلستان، بلوار کوهک، مجتمع تجاری اداری طوبی چیتگر، برج A شمالی، طبقه یازده، واحد یک مراجعه کنید.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: