پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

 

 

 

بند مدال ورزشی یکی از مهمترین لوازم ضروری برای تکمیل مدال و اهدا به قهرمانان ورزشی می باشد. بند مدال مانند چاپ بند گردن آویز با کیفیت بالا و در تعداد کم قابل چاپ می باشد. بند مدال مانند چاپ روبان علاوه بر آویز کردن مدال می تواند جنبه ی بازاریابی نیز داشته باشد تا حامیان رویدادهای ورزشی بتوانند برند خود را بر روی آن ها چاپ کرده و تا سال ها در معرض دید باقی بمانند. بند مدال نه تنها برای رویدادهای ورزشی بلکه برای هر رویداد دیگر هنری، فرهنگی و غیره نیز قابل استفاده می باشد. بند مدال در حداقل تعداد صد عدد و در تمامی رنگ ها و طرح های سفارشی قابل چاپ می باشد. در رویدادهای ورزشی به همراه مدال ها هدایای تبلیغاتی نیز در یک جعبه آماده، ساک دستی آماده و یا ساک دستی پارچه ای ارائه می دهند که به همراه بند مدال جنبه ی تبلیغاتی دارند. برای سفارش چاپ بند مدال قهرمانی میتوانید با شماره 09125786139 در تماس باشید. 

بند مدال ورزشی چیست؟

بند مدال ورزشی برای آویز کردن مدال ها و انداختن بدور گردن ورزشکاراران در مسابقات ورزشی استفاده می شود تا مقام قهرمانان را نشان دهد. این بندها از کیفیت بالا ساخته شده و جذاب هستند و جنس نرمی دارند که گردن ورزشکاران را اذیت نمی کنند.

بند مدال ورزشی در چه تعداد قابل چاپ است؟

حداقل تعداد سفارش بند مدال ورزشی 50 عدد است و کیفیت بسیار خوبی دارد.

چاپ بر روی بند مدال ورزشی چگونه است؟

چاپ بر روی بند مدال در تمامی رنگ ها و طرح های سفارشی قابل انجام است و هیچگونه محدودیتی برای چاپ ندارد.

تولید و چاپ ساک دستی پارچه ای برای ورزشکاران از کجا ؟ 

تولید و چاپ ساک دستی پارچه ای برای ورزشکاران از کجا ؟ 

ساک دستی سوزنی را اغلب ورزشکاران برای جابجایی وسایل خود استفاده میکنند. ایم وسیله به علت دوام بالایی که دارد برای حمل اغلب وسایل سنگین نیز مناسب است. 

مدت زمان لازم برای چاپ بند مدال ورزشی چقدر است؟

چاپ بند مدال به طور معمول 7 روز کاری زمان می برد. البته با توجه به تعداد سفارش و یا نیاز مشتریان این مدت کمی قابل تغییر می باشد.

نحوه ی ارسال بند مدال ورزشی چگونه است؟

بندها بعد از سفارش و آماده شدن در تهران توسط پیک و به شهرستان ها توسط تیپاکس ارسال می شود.

تولید و چاپ کلاه تبلیغاتی برای ورزشکاران از کجا ؟ 

تولید و چاپ کلاه تبلیغاتی برای ورزشکاران از کجا ؟ 

کلاه تبلیغاتی اغلب برای ورزشکاران یک ضرورت به حساب می آید. آنها از کلاه تبلیغاتی برای جلوگیری از تابش مستقیم نورخورشید استفاده می کنند. براحتی میتوان با چاپ لوگو بر روی این کلاه های تبلیغاتی این هدیه تبلیغاتی را تاثیر گذار تر کرد. 

مشخصات فایل ارسالی برای چاپ بند مدال ورزشی چیست؟

فایل مورد استفاده برای چاپ بند مدال ورزشی باید به صورت وکتور باشد. به این صورت که مشتریان فایل کرل و یا ایلاستریتور طرح مورد نظر خود را با کیفیت 300dpi طراحی کرده و با خروجی pdf ارسال کنند.  فایل های عکس و فتوشاپ قابل چاپ نمی باشند.

مزایای بند مدال ورزشی چیست؟

  • بوسیله بند می توان مدال را به راحتی بدور گردن ورزشکاران انداخت تا بتوانند مقام خود را نشان دهند.
  • بندها نرم هستند و بر روی گردن راحت می باشند.
  • بندهای مدال ورزشی قابلیت چاپ با کیفیت دارند.
  • بندهای مدال ورزشی کیفیت بسیار خوبی دارند و دارای ظاهری جذاب می باشند.

 

تولید و سفارش بند و مدال و کاپ قهرمانی از کجا؟ 

اگر برای شما نیز دغدغه است که هدایای تبلیغاتی خود را از یک فروشگاه معتبر خریداری کنید، ما به شما پیشنهاد می کنیم که از یکی از معتبرترین فروشگاه های هدایای تبلیغاتی در ایران یعنی مجموعه بهار گیفت بازدید کنید.

فروشگاه هدایای تبلیغاتی بهار گیفت ارائه دهنده انواع هدایای تبلیغاتی ارزان، هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی، هدایای تبلیغاتی مهندسی، هدایای تبلیغاتی نوروزی، هدایای تبلیغاتی الکترونیکی دیجیتال که از انواع این هدایا می توان به بج سینه، پوشه دکمه دار، خودکار تبلیغاتی، آفتابگیر ماشین تبلیغاتی، چاپ تیشرت تبلیغاتی، چاپ پرچم تبلیغاتی، ساعت دیواری تبلیغاتی، لیوان تبلیغاتی ماگ، سررسید و تقویم رومیزی و دیواری، انواع تندیس و کاپ قهرمانی، لوح تقدیر، جلد لوح تقدیر، فلش تبلیغاتی و پاور بانک تبلیغاتی و ... می باشد، می توان اشاره کرد.  شما می توانید با مراجعه به سایت https://www.bahargift.com/ از نمونه کارهای این فروشگاه دیدین کنید و با شماره گیری 09121715032 از مشاوره رایگان بهره ببرید .

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: