پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

 

چاپ تیشرت تبلیغاتی یکی از بهترین روش ها برای برندسازی توسط شرکت ها، مجموعه های بزرگ ورزشی و ... می باشد. اغلب باشگاه های ورزشی از چاپ تیشرت برای معرفی برند باشگاه خود استفاده می کنند. استفاده از نام باشگاه ورزشی بر روی لباس ورزشی باعث شناخت بیشتر نام ان باشگاه می شود. از انواع لباس های ورزشی که میتوان برند خود را بر روی آن چاپ کرد می توان به چاپ تیشرت تبلیغاتی ورزشی، چاپ کلاه تبلیغاتی ورزشی، چاپ ساک ورزشی و ... اشاره کرد. 

چگونه تیشرت های تبلیغاتی می توانند برای تبلیغ برند شما مفید باشند؟

چگونه تیشرت های تبلیغاتی می توانند برای تبلیغ برند شما مفید باشند؟تبلیغات سنتی و استراتژی ‌های بازاریابی از طریق تبلیغات تلویزیونی، رادیویی، روزنامه ‌ها و سینما و بیلبوردهای تبلیغاتی اغلب گران است و نیاز به منابع زیادی دارد. بنابراین، تبلیغ برند با تیشرت یک راه عملی برای تبلیغات است.

این رسانه ‌های بازاریابی برای استارت ‌آپ‌ ها و شرکت‌ های مقیاس کوچک با بودجه متوسط ​​مناسب نیستند. این جایی است که طرح های سفارشی تیشرت برای تبلیغ برند وارد می شوند.

نکته کلیدی این است که شما تیشرتی سفارش دهید که مشتریان شما دوست دارند در فضای باز بپوشند. بنابراین، هم چاپ و هم پارچه باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند.

تیشرت های تبلیغاتی راهی عالی برای جذب و محبوبیت برند شما در منطقه خاص شما هستند. آن ها علاقه مشتریان را به خود جلب و پایگاه مشتری ایجاد می کنند و از طرف شما نیازی به چیز زیادی ندارد.

اگر با هدیه دادن یک تیشرت سفارشی با آرم و پیام خود به کارمندان خود شروع کنید، به شما کمک می کند. علاوه بر این، هنگامی که در یک رویداد یا نمایشگاه تجاری هستید، می توانید تیشرت های سفارشی خود را به مشتریان یا شرکت کنندگان هدیه دهید.

اما مهم ترین عامل در این کمپین طراحی و کیفیت تیشرت است، مطمئن شوید که برای مشتریان شما جذاب است. ده مزیت داشتن بهترین تیشرت برای تبلیغ برند عبارتند از:

تیشرت ها همیشه مورد تقاضا هستند

تیشرت بهترین کالای تبلیغاتی است که به عنوان پوشاک انحصاری ایستاده است. آن ها هرگز از مد نمی افتند و به عنوان یک کالای تبلیغاتی با دوام در نظر گرفته می شوند.

خوبی تیشرت ها این است که می ‌توانید طرح‌ های ارزشمند و منحصر به ‌فردی را روی آن ها ایجاد کنید، بدون این‌که از مد روز شدن در طول زمان واهمه داشته باشید.

زیرا با ظهور مد جدید، تیشرت را تغییر داده و تنظیم می کنید تا همیشه از آن به عنوان هدایای تبلیغاتی استفاده کنید.

تیشرت ها تبلیغات خوبی در پیاده روی هستند

سفارش تیشرت های سفارشی آسان، مقرون به صرفه است و گروهی از طرفداران و کارمندان فداکار را ایجاد می کند که آن ها را می پوشند و به سفیران برند در هر جایی که در جامعه می روند، تبدیل می شوند.

به این ترتیب، مردم برند شما را می بینند و آشنا می شوند و در نتیجه با هزینه کمتر، دید بالایی ایجاد می کنند.

به علاوه، اگر در رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک یا اینستاگرام وارد شود، فوراً فالوورها و طرفداران زیادی، چه آنلاین و چه در همسایگی خود خواهید داشت.

با استفاده از تیشرت آگاهی از نام تجاری مقرون به صرفه و آسان می باشد

سفارشی سازی محصول، بهترین راه حل برای رسیدن به هدف شخصی است. و تیشرت های سفارشی می توانند بهترین گزینه برای برجسته کردن برند شما باشند.

بازاریابی در چارچوب بودجه، به ویژه برای استارت آپ ها، سفارشی سازی تیشرت یک راه حل بازاریابی مقرون به صرفه در دراز مدت است.

علاوه بر این، برای بهره ‌مندی از مزایای سفارشی‌ سازی، باید تیشرت ها را با استفاده از نرم ‌افزار طراحی تیشرت با گرافیک‌ های قابل مشاهده و ساده شخصی ‌سازی کنید. برای مقرون به صرفه کردن آن، منطقه چاپ را با اندازه گرافیکی کوچکتر کاهش دهید.

به یاد داشته باشید برای طراحی بیشتر از سه رنگ استفاده نکنید. در غیر این صورت هزینه های شما بیشتر می شود.

تیشرت ها ایمان و حفظ مشتری را افزایش می دهند

محصولات تبلیغاتی مانند تیشرت ‌های سفارشی، وقتی محصول را توسط خودشان طراحی می ‌کنند، اعتماد مشتری را ایجاد می‌ کنند.

اگرچه مشتریان طراحی می‌ کنند، اما شما بهترین ارائه‌ دهنده خدمات هستید که می‌ توانید فایل طراحی را به تصویر اصلی که روی محصول چاپ شده و ارسال می ‌شود، تبدیل کنید.

مشتریان احساس رضایت می کنند و از نظر عاطفی خود را با نام تجاری مرتبط می کنند که به شما کمک می کند در هر کسب و کاری به عالی ترین موفقیت دست یابید، یعنی حفظ مشتری.

این نوعی حرکت قدردانی از سوی مشتریان است که برای ایجاد پیوند شخصی با کاربران ضروری است.

با استفاده از تیشرت جلوتر از رقبای خود حرکت کنید

بهترین چیز در مورد تیشرت های شخصی سازی شده این است که می توانید نام یا نشان تجاری خود را روی آن ها چاپ کنید. آن ها شما را از دیگران یا رقبایتان متمایز می کنند.

برای چاپ شعارها، نام ها و اعداد ساده از تیشرت یا پیراهن های ساده استفاده کنید تا به راحتی مطابق با پایگاه مشتری هدف که در دراز مدت در ذهن مردم باقی می ماند، بسازید.

همه دوست دارند یک تیشرت جدید بپوشند و چیزی که خود طراحی شده است، می پوشند. روی برند شما تاثیر می گذارد، یعنی هر بار که مردم آن را می پوشند، شما را به یاد می آورند. بنابراین، تبلیغ برند تیشرت شما را از رقبای خود متمایز می کند.

خرید و چاپ تیشرت تبلیغاتی ورزشی از کجا ؟ 

خرید و چاپ تیشرت تبلیغاتی ورزشی از کجا ؟ اگر برای شما نیز دغدغه است که هدایای تبلیغاتی خود را از یک فروشگاه معتبر خریداری کنید، ما به شما پیشنهاد می کنیم که از یکی از معتبرترین فروشگاه های هدایای تبلیغاتی در ایران یعنی مجموعه بهار گیفت بازدید کنید.

هدایای تبلیغاتی بهار گیفت ارائه دهنده انواع هدایای تبلیغاتی ارزان، هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی، هدایای تبلیغاتی مهندسی، هدایای تبلیغاتی نوروزی، هدایای تبلیغاتی الکترونیکی دیجیتال که از انواع این هدایا می توان به بج سینه، پوشه دکمه دار، خودکار تبلیغاتی، آفتابگیر ماشین تبلیغاتی، چاپ تیشرت تبلیغاتی، چاپ پرچم تبلیغاتی، ساعت دیواری تبلیغاتی، لیوان تبلیغاتی ماگ، سررسید و تقویم رومیزی و دیواری، انواع تندیس و کاپ قهرمانی، لوح تقدیر، جلد لوح تقدیر، فلش تبلیغاتی و پاور بانک تبلیغاتی و … می باشد، می توان اشاره کرد. شما می توانید با مراجعه به سایت https://www.bahargift.com از نمونه کارهای این فروشگاه دیدن کنید و با شماره گیری ۰۹۱۲۱۷۱۵۰۳۲ از مشاوره رایگان بهره ببرید.

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: