پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

 

تاکنون قیمت ارسال کالا از طریق اتوبوس بیشتر توافقی بوده است و در شرایط کنونی با ساخت دستگاه سنجینو ابعاد و وزن مرسوله را محاسبه و به نسبت مسافت و تعدد ناوگان به مقصد مربوطه قیمت ارسال کالا را محاسبه می کند و این مسأله منجر به افزایش عدالت در ارائه خدمات پستی از طریق اتوبوس ها می شود.

به گزارش خبرگزاری موج،  مدیرعامل کالا رسان با بهره گیری از ناوگان اتوبوسرانی از ۲۰ سال پیش فعالیت خود را آغاز کرده است، گفت: این شرکت با توسعه فعالیت خود برای ۶۰۰ نفر اشتغالزایی کرده و در بخش توزیع کالا رتبه سوم کسب کرده است.

آیدین نراقی با بیان اینکه شرکت کالارسان با ارائه خدمات آنلاین و تجارت الکترونیک فعالیت خود را توسعه داده است، افزود:  در شرایط کنونی اپلیکیشن ها و زیرساخت ها برای ارتقای خدمات پست و لجستیکی برداشته شده است.

او با بیان اینکه این شرکت روزانه ۶ هزار کالا را جابه جا کرده است، تصریح کرد: در شرایط کنونی با نصب تجهیزات ایکس ری اطمینان لازم برای دستگاه های نظارتی ایجاد شده است.

توسعه فعالیت انبارهای کالارسان

همچنین امیرحسین یاری مدیر اجرایی کالارسان با اشاره به اینکه پست اتوبوسی کمتر شناخته شده است، گفت: افزایش شیوع کرونا باعث کاهش مسافران حوزه اتوبوسی شده بود به همین دلیل نقل و انتقالات اتوبوسی هم کاهش یافته است.

او با تاکید بر اینکه انبارهای کالارسان به صورت آنلاین و حضوری فعالیت دارد، تصریح کرد: در حال حاضر اکثر سرویس های خدماتی از طریق اپلیکیشن ها انجام می شود.

یاری درباره تفاوت قیمت ارسال مرسوله از طریق اتوبوس گفت: تاکنون قیمت ارسال کالا از طریق اتوبوس بیشتر توافقی بوده است و در شرایط کنونی با ساخت دستگاه سنجینو ابعاد و وزن مرسوله را محاسبه و به نسبت مسافت و تعدد ناوگان به مقصد مربوطه قیمت ارسال کالا را محاسبه می کند و این مسأله منجر به افزایش عدالت در ارائه خدمات پستی از طریق اتوبوس ها می شود.

او با بیان اینکه طرحی به سازمان راهداری برای مجهز کردن انبارها به ایکس رای ارائه شده است، تصریح کرد: در یک سال گذشته مرسولات پستی ممنوعه از طریق ایکس رای شناسایی شده و از این طریق دغدغه راننده های اتوبوس هم حذف شده است.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: