پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، پرسپولیس بعد از تجربه ناموفق همکاری با جونیور براندائوی برزیلی در بازار نقل‌و‌انتقالات زمستانی به دنبال خرید یک مهاجم موفق و کارآمد خارجی است. همانطور که سرمربی آرژانتینی به باشگاه تاکید کرده آنها در نظر دارند تا با بررسی گزینه‌های موجود به جمع‌بندی نهایی برسند تا انتخاب موفقی را داشته باشند. با توجه به اینکه پرسپولیس همانند سایر باشگاه‌های ایرانی با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند گابریل کالدرون در نظر دارد تا مهاجم به صرفه‌ای را به باشگاه معرفی کند تا برای مذاکره با وی با مشکلات بزرگی روبه‌رو نشوند.

در کنار سه بازیکن از اروپا، برزیل و قاره آفریقا، در لیست پیشنهاد کالدرون که طی چند روز اخیر به دست باشگاه پرسپولیس رسیده است نام بازیکنی دیده می‌شود که سابقه بازی در لیگ برتر انگلیس و منچسترسیتی را در کارنامه دارد، «ویلفرید گوئمیان بونی».

مهاجم ۱۸۳ سانتی متری ساحل عاجی، در فصل ۲۰۱۶ در منچسترسیتی بازی می‌کرد و به صورت قرضی به استوک‌سیتی رفت و دوباره به سیتی بازگشت. او سپس به سوانزی رفت و از آنجا با قراردادی ۵,۵ میلیون پوندی به العربی قطر پیوست و همبازی پورعلی‌گنجی شد. او در شش ماه اخیر تیمی نداشته و بازیکن آزاد بوده و به نوشته سایت ترانسفرمارکت قیمت او ۵.۵ میلیون یورو تخمین زده شده و به نظر می‌رسد پرسپولیس پول جذب چنین بازیکنی را نداشته باشد. 

2EQZV6fizz6F

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: