پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خانه فوتبال، برنامه هفته‌های هفدهم تا بیست‌ویکم لیگ برتر، نمی‌تواند باعث شادی بازیکنان پرسپولیس شود زیرا آن‌ها در بهمن تا اواسط اسفند، هرگز روز جمعه به میدان نمی‌روند.

طبق برنامه سازمان لیگ، یک‌شنبه ۶ بهمن پرسپولیس در تهران میزبان تراکتور تبریز است و از ساعت ۱۶:۴۵ در ورزشگاه آزادی با این رقیب مدعی دیدار می‌کند. سپس روز شنبه ۱۲ بهمن در آبادان به مصاف صنعت نفت می‌رود و روز پنج‌شنبه همان هفته به تاریخ ۱۷ بهمن، باید شهرآورد پایتخت را در ورزشگاه آزادی تجربه کند.

سرخپوشان روز سه‌شنبه ۲۲ بهمن در قطر به سراغ الدحیل می‌روند تا لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ را استارت بزنند و هفته بعد از آن یعنی سه‌شنبه ۲۹ بهمن در تهران از الشارجه امارات میزبانی می‌کنند تا بازی‌های بهمن به اتمام برسد.

اسفند برای پرسپولیس با یک تقویم سخت آغاز می‌شود. آن‌ها روز یک‌شنبه ۴ اسفند با سپاهان در اصفهان دیدار می‌کنند. شاید امتیازات این بازی، تکلیف قهرمان فصل را روشن کند. سپس روز پنج‌شنبه همان هفته (۸ اسفند) برابر شهرخودرو در تهران به میدان می‌روند. در دور رفت، هر دو بازی را باخته بودند. دور رفت رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ نیز روز ۱۲ اسفند با دیدار مقابل التعاون عربستان به پایان می‌رسد. باقی رقابت‌های پرسپولیس از ۱۲ اسفند تا پایان سال هنوز اعلام نشده، اما بعید است نیمه‌نهایی جام‌حذفی در این فرصت دو هفته‌ای انجام شود. سرخ‌ها تا ۱۹ فروردین نیز، دیداری در لیگ قهرمانان آسیا ندارند و می‌توانند حداقل ۳ دیدار از لیگ را پیگیری کنند؛ دیدار‌هایی که هنوز برنامه آن اعلام نشده است.

با این حساب پرسپولیس هرگز روز جمعه به میدان نمی‌رود. این در حالی است که طبق برنامه فعلی سازمان لیگ، سپاهان در هفته هجدهم، می‌تواند دیدار خود مقابل فولاد را در روز جمعه برگزار کند. استقلال مقابل فولاد خوزستان از هفته هفدهم نیز روز جمعه بازی خواهد کرد. شهرخودرو هم در همان هفته هفدهم شانس بازی در روز جمعه را دارد، اما در این میان، تراکتور خوشبخت‌ترین مدعی است زیرا در هفته‌های هجدهم، نوزدهم، بیستم و بیست‌ویکم در روز جمعه به میدان خواهد رفت؛ نعمتی که باقی مدعیان از آن بی‌بهره هستند!

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: